וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הנחילה לפנרבחצ'ה הפסד בכורה, אלבה נכנעה לז'לגיריס

לאפרוביטולה קלע 26 נקודות והוביל את הקטלאנים לניצחון 80:81, בלאט וזוסמן לא הצליחו לעצור את הליטאים שחזרו מפיגור של 20 הפרש במחצית הראשונה ל-81:88. ולנסיה גם כן שבה מפיגור דו ספרתי ב-82:83 על אולימפיאקוס

תקציר: הפועל תל אביב - טרנטו 63:93/ספורט1

המחזור השישי ביורוליג הגיע הערב (שישי) לסיומו כשבמוקד קרב הענקיות בין ברצלונה ומוליכת הטבלה פנרבחצ'ה, שנכנעה לראשונה העונה בסיום דרמה בקטלוניה שעליה ניצח ניקולאס לאפרוביטולה. בעקבות ההפסד, הטורקים חולקים את הפסגה יחד עם מונאקו שגם היא במאזן 1:5.

במשחקים המוקדמים של הערב תמיר בלאט שוב היה מהטובים בקבוצתו, אבל אלבה ברלין שלו ושל יובל זוסמן שמטה יתרון של 20 נקודות ונכנעה בליטא 81:88 לז'לגיריס. דרמה גדולה נרשמה גם בפיראוס ושם ניצחה ולנסיה 82:83 את אולימפיאקוס.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. פנרבחצ'ה, אתר רשמי
ווילבקין ופנר נעצר בקטלוניה/אתר רשמי, פנרבחצ'ה

ברצלונה - פנרבחצ'ה 80:81

קבוצת הכוכבים של דימיטריס איטודיס נוצחה לראשונה העונה בסיומו של משחק דרמטי בברצלונה, שנהנתה מערב אדיר של ניקולאס לאפרוביטולה שקלע 26 נקודות (5 מ-8 לשלוש, 7 אסיסטים) וסחף אותה לניצחון יחד עם ניקולה קאליניץ' שקלע 14, כולל שלשה מכרעת בסיום בדרך לניצחון שני ברציפות - דבר שהקטלאנים לא עשו עד עתה העונה ביורוליג. יאן וסלי קלע רק 4 נקודות מול האקסית הטורקית ב-16 דקות על הפרקט. ג'ונתן מוטלי הוביל את קלעי פנר עם 23 נקודות, אך סקוטי ווילבקין הסתפק ב-6 בלבד (0 מ-4 לשלוש) וניק קלאתס, שגם כן פגש את האקסית, קלע רק 8 (2 מ-7 לשתיים, 1 מ-2 מחוץ לקשת).

ז'לגיריס - אלבה ברלין 81:88

תמיר בלאט ויובל זוסמן ספגו הפסד שלישי ברציפות ביורוליג, אחרי שגם יתרון של 20 נקודות במחצית הראשונה לא הספיק להם. הגרמנים הוליכו 23:43 כשנותרו שלוש דקות למחצית, אבל הקאמבק המופלא של ז'לגיריס החל ברבע הרביעי בזכות מטח שלשות של קינן אוואנס - אקס מכבי תל אביב קלע שתי שלשות ברצף וצימק ל-64:63, בלאט ירה שלשה משלו ואז אוואנס קלע שלשה רביעית ברציפות, השלישית שלו, ושמר על פיגור מינימלי. המהפך הושלם כאשר רולנדס סמיתס קבע 70:71 כשהשעון הראה 4:25 דקות לסיום וריצת 2:14 בדקות הסיום סגרה סיפור. ז'לגיריס קלעה 34 נקודות ברבע האחרון וכמו אלבה גם היא במאזן 3:3.

את קלעי ז'לגיריס הוביל אדגראס אולאנובס עם 21 נקודות, קינן אוואנס סיים עם 15 (5 מ-8 לשלוש) ו-14 קלעו סמית ואיגנס ברזדייקיס. בלאט שוב בלט באלבה וסיים עם 12 נקודות (4 מ-9 לשלוש) ו-8 אסיסטים, בעוד זוסמן קלע 5 נקודות וקטף 3 ריבאונדים. ג'יילן סמית' הוביל את קלעי אלבה עם 14.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
דייק מחוץ לקשת, אבל זה לא הספיק לאלבה/GettyImages, Boris Streubel

אולימפיאקוס - ולנסיה 83:82

דרמת ענק נרשמה גם בפיראוס, שם אולימפיאקוס גם כן שמטה יתרון דו ספרתי ובביתה רשמה הפסד שני ברציפות אחרי פתיחת עונה מושלמת. האדומים ירדו למחצית ביתרון 34:47 וזה גם היה היתרון בתחילת הרבע השלישי, אלא שכריס ג'ונס הריץ את האורחים לריצה אדירה במאני-טיים ו-ולנסיה השיגה את ניצחונה השני ברציפות באולם של אולימפיאקוס וגם שני ברציפות ביורוליג אחרי שגברה על אלבה ברלין בשבוע שעבר. ג'ונס קלע שלשה מכרעת שצימקה את הפיגור לשלוש הפרש בלבד, אבל שיא הערב הגיע כאשר סחט מסשה וזנקוב שלוש זריקות עונשין, דייק בכולן וקבע 82:83 כשנותרו שלוש שניות והאדומים לא היו יכולים לצאת מזה. וזנקוב גם הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 20 נקודות, ג'ונס עם 17 הצטיין מנגד.

וירטוס בולוניה - וילרבאן 84:79

האיטלקים ששבו למפעל בקול תרועה רמה התאוששו מהתבוסה לפרטיזן בלגרד עם ניצחון ענק על ריאל מדריד, אבל דווקא בבית שבו לסורם וספגו הפסד רביעי העונה. דייויד לייטי וג'ונה מת'יוז עם 16 נקודות כל אחד הובילו את הצרפתים לניצחון חוץ שני ברציפות אחרי שהביסו את באסקוניה ב-26 הפרש בשבוע שעבר, גם אמין נואה בלט עם 14 לזכות המנצחת. את קלעי בולוניה הוביל מילוש תאודוסיץ' שקלע 14 גם כן בכמעט 17 דקות על הפרקט.

שחקן אולימפיאקוס מוסטפה פאל. Sonia Canada, GettyImages
רוצה להתאושש. פאל/GettyImages, Sonia Canada

מונאקו - הכוכב האדום בלגרד 77:85

להוציא את ההפסד למכבי תל אביב, מונאקו ניצחה בכל משחקיה העונה ביורוליג. אחרי הניצחון המרשים על אולימפיאקוס במחזור הקודם, היום היא לא הרשימה יתר על המידה, אבל השיגה W נוסף והפעם על חשבון נועלת הטבלה שנותרה עם ניצחון אחד בלבד. מייק ג'יימס, כרגיל, כיכב במונאקו עם 21 נקודות, ג'ורדן לויד תרם 20 ואילו הקלע הבולט של הסרבים היה פיליפ פטרוסב שקלע 16.

מחזור 7 ביורוליג

מילאנו - וירטוס בולוניה
פנרבחצ'ה - הכוכב האדום
ריאל מדריד - אנאדולו אפס
אולימפיאקוס - פרטיזן בלגרד
אלבה ברלין - באיירן מינכן
מכבי תל אביב - ברצלונה
וילרבאן - ז'לגיריס
פנאתינייקוס - באסקוניה
ולנסיה - מונאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully