וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב רוצים לעצור את השטף של באסקוניה, בולדווין מתרגש

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 9:04

הצהובים ינסו לשבש את התכניות של הקבוצה שמשחקת בקצב המהיר ביותר ביורוליג מפתיחת העונה (21:15). הגארד חוזר לאולם בו שיחק אשתקד: "אחד המקומות הקשים ביורוליג". היליארד ייכלל ברוטציה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:15) למשחק החוץ השני שלה העונה ביורוליג כשתתארח בבואסה ארינה שבויטוריה אצל באסקוניה. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השני במפעל עם ארבעה ניצחונות לעומת הפסד אחד, שהיה במשחק החוץ היחיד שלהם העונה, ואילו באסקוניה מדורגת שביעית עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

הקבוצה של עודד קטש הגיעה אמש לויטוריה ללא ג'רל מרטין הפצוע. הפורוורד ספג מכה בברכו במהלך הניצחון על הפועל חולון ביום ראשון, אך בתחילה חשבו במועדון כי מדובר בפציעה קלה מאוד שלא תמנע ממנו להחמיץ אפילו אימונים. אלא שביום שלישי התלונן מרטין שוב על כאבים, בקבוצה ערכו לו סדרה של בדיקות שיצאו תקינות, אך הוחלט להשאירו בארץ כדי שיעבור טיפולים ויהיה כשיר למשחקים הבאים.

מי שכן הגיע עם הקבוצה לספרד הוא דארן היליארד ששיחק מפתיחת העונה רק במשחק יורוליג אחד לפני שנפצע בברכו. ההערכה במכבי תל אביב הייתה שהיליארד ייעדר לפחות עד לסוף החודש, אך בשבוע האחרון חל שיפור משמעותי במצבו, ולאחר בדיקה נקבע כי הוא כשיר לחלוטין והוא יקבל הערב כמה דקות.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
"באסקוניה קבוצה אדירה מעבר לקשת". בולדווין/דני מרון

במכבי תל אביב יודעים שהחיסרון של מרטין יכביד מעט על משחק הפנים, שכן הוא נותן דקות מנוחה משמעותיות לצמד שחקני הפנים, מה שאומר שרומן סורקין יקבל יותר דקות הערב וגם בונזי קולסון אמור למלא את עמדה מספר 4.

בקבוצה שמים דגש גדול מאוד על משחק ההגנה לקראת המשחק הערב, כשהמטרה היא לעצור את השטף של ויטוריה, אחת הקבוצות שמשחקות בקצב המהיר ביותר במפעל, עם שלישיית גארדים מצוינת בדמותם של פייריה הנרי, דריוס תומפסון ומרקוס האוורד.

ווייד בולדווין שישוב לאולם בו שיחק בעונה שעברה סיפר לקראת המשחק: "ה מרגיש טוב לחזור לשם, יש לי הרבה היסטוריה שם - הבן שלי נולד שם", אמר בולדווין, "זה אחד המקומות הכי קשים ביורוליג. המשחק יכול להפוך ללא נעים מהר מאוד אם אתה לא נזהר. באסקוניה קבוצה אדירה מעבר לקשת, הם משחקים טוב מאוד בבית שלהם. אנחנו רוצים להשיג את ניצחון החוץ הראשון שלנו העונה ולעשות את זה אצל באסקוניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully