וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היליארד שב לסגל מכבי תל אביב וישחק בבאסקוניה, מרטין ייעדר

2.11.2022 / 13:40

הגארד-פורוורד התאושש ויצא לספרד, שחקן הפנים עובר טיפולים ונשאר בארץ. מנקו וזיו ישוחררו לשני משחקי הנבחרת, סורקין רק לשבדיה

תקציר: ריאל מדריד - פואנלברדה 69:91/ספורט1

עונת היורוליג של מכבי תל אביב תימשך מחר (חמישי, 21:15) כשהצהובים יתארחו בבואסה ארינה שבוויטוריה אצל באסקוניה. מכבי תל אביב מגיעה למשחק מהמקום השני במפעל עם ארבעה ניצחונות לעומת הפסד בודד, ואילו הספרדים מדורגים במקום השביעי עם שלושה ניצחונות ושני הפסדים.

הצהובים המריאו היום לספרד כשהם מלווים בכ-100 אוהדים, אחרי שערכו אימון בוקר בתל אביב. מי שהצטרף לנסיעה, אמור להיכלל בסגל וגם לשחק הוא דארן היליארד שהתאושש מפציעה בברך שהשביתה אותו בחודש האחרון. לעומת זאת, מי שייעדר הוא ג'רל מרטין שלא יצא עם הקבוצה בעקבות חבלה בברך שספג במשחק נגד הפועל חולון ביום ראשון - הפגיעה לא נראתה משמעותית אז, אך בהמשך השבוע הוא התלונן על כאבים, עבר MRI שיצא תקין ובכל זאת הוחלט להשאירו בארץ לצורך טיפולים עקב כאבים שוא עדיין חש, בתקווה שיוכל לשוב לאימונים כבר ביום ראשון.

לאור סגל כמעט מלא בזכות חזרת היליארד, בקבוצה מאוד אופטימיים ונחושים להשיג את ניצחון החוץ הראשון שלהם העונה, אחרי שבמשחק הראשון הפסידו לפנרבחצ'ה בטורקיה.

שחקן מכבי תל אביב דארן היליארד. לירון מולדובן
שב לסגל וצפוי לשחק. היליארד/לירון מולדובן

במרכז תשומת הלב של המשחק יעמוד וויד בולדווין שכיכב בעונה שעברה במדי באסקוניה וינסה להראות לקבוצתו לשעבר את הצעד הנוסף שעשה בקריירה שלו. במכבי תל אביב סיפרו על כך שבולדווין מגיע נחוש מאוד למשחק ומצפים ממנו למשחק מצוין.

"אחרי מספר משחקים בבית, זה הזמן להראות שאנחנו יכולים לשחק עם אותה אנרגיה ובאותה אינטנסיביות גם מחוץ לבית ובלי הקהל שלנו", אמר עודד קטש לפני ההמראה לספרד והתייחס לכך שלמכבי תל אביב מסורתית קשה לנצח מחוץ לאולם ביד אליהו, "אני זוכר תקופות שהיה הרבה יותר קשה. הזמנים השתנו ובאירופה הכל פתוח. זה מבחן עבורנו, כי קצת התפנקנו עם עודף משחקי הבית. זה גם לא רק משחק חוץ, אלא מול יריבה מאוד חזקה. אנחנו במומנטום טוב, אבל זה הולך להיות משחק קשה מול קבוצה מאומנת ועם הרבה מאוד יכולות. באסקוניה מסוכנת התקפית, היא מובילה את היורוליג בפוזישנים והמשחק תלוי גם בה".

על כך שדארן היליארד נכלל בסגל הוסיף המאמן: "הוא אמור לקבל דקות. הוא לא בשיא הכושר ואני לא יודע כמה דקות ברצף הוא יוכל לשחק, אבל הוא כשיר לחלוטין".

בנושא אחר, הודיעו הצהובים שרפי מנקו ויפתח זיו ישוחררו לצמד משחקי נבחרת ישראל, בעוד רומן סורקין ישוחרר רק למשחק השני מול שבדיה. "נבחרת ישראל חשובה מאוד למועדון הכדורסל מכבי תל אביב, ולכן אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לשתף פעולה עם צרכי הנבחרת למשימות השונות", אמרו במועדון. "אנחנו גאים בעובדה שהשחקנים הישראלים שמשחקים בשורות מכבי מוזמנים לנבחרת ומהווים נדבך מרכזי וחשוב בה. אנחנו גם ערים לעובדה שחלק מקבוצות היורוליג נמנעות מלשחרר שחקנים לנבחרות הלאומיות, כאשר ישנם שחקנים בנבחרת ישראל המשחקים בקבוצות יורוליג שאינן מכבי, שלא ישוחררו לחלון המשחקים הקרוב.

"כידוע, למכבי תל אביב משובץ משחק יורוליג מול ברצלונה החזקה בערב יום חמישי הבא (10 באוקטובר), כאשר למחרת בצהריים (11 באוקטובר) משובץ משחק לנבחרת ישראל נגד סלובניה. נכון לעכשיו, אנחנו נשחרר לטובת המשחק הזה שני שחקנים: רפי מנקו ויפתח זיו. בשבת (12 באוקטובר) אמור להצטרף לנבחרת גם רומן סורקין על מנת להימנות על הסגל שיוצא לשבדיה למשחק שייערך ב-14 באוקטובר. יומיים לאחר חזרת הנבחרת לארץ, יוצאת מכבי למשחק חוץ בבלגרד נגד פרטיזן".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
מרקוס האוורד, שחקן באסקוניה. Ion Alcoba, GettyImages
חווה ירידה ביכולת מאז שנפצע. האוורד/GettyImages, Ion Alcoba

בכל הנוגע לבאסקוניה, בקבוצה אחרי מספר שנים מחוץ לצמרת היורוליג מכוונים השנה גבוה - כזכור הקבוצה פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, לפני שהפסידה את שני משחקיה האחרונים. הסיפור בקבוצה של חואן פנארויה הוא הקו האחורי המוכשר מאוד, שנחשב לאחד המוכשרים במפעל, והמאצ'אפ בינו לבין הקו האחורי של מכבי תל אביב אמור להיות מרתק.

מי שמוביל את באסקוניה בפתיחת העונה הוא מרקוס האוורד שהגיע הקיץ מדנבר נאגטס ורושם בינתיים 18.2 נקודות למשחק, כולל 3.8 שלשות לערב. האוורד מעט ירד ביכולתו בתקופה האחרונה לאחר שנפצע, כשבשני המשחקים האחרונים רשם 8 נקודות עם 2 שלשות מ-11 ניסיונות. את הקו האחורי משלים הרכז המצוין דריוס תומפסון, הקלע ארטורס קורוץ' ופייריה הנרי שחזר לקבוצה לאחרונה.

הפורוורד רוקאס גיידריטיס הוא השם הגדול מבין שחקני הכנף, כשלצידו דאלטון הומס, וניה מרינקוביץ' וטאדס שדרסקסיס, ובפנים שלושה שחקנים בעלי סגנונות שונים - האמריקאים מאט קוסטלו וסטיבן אנוק שייעדר והאסטוני מייק קוסטאר.

באסקוניה החזיקה במאזן מצוין נגד מכבי תל אביב באמצע העשור הקודם, אלא שבשנים האחרונות הצליחו הצהובים לשנות מגמה ורשמו חמישה ניצחונות ברציפות על הקבוצה היריבה, כולל שלושה ניצחונות חוץ ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully