וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי פי טוקוטו: "יש לנו את האנשים שגורמים להיראות למשחק קל"

הפועל תל אביב הביסה את טרנטו, והפורוורד שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה סיפק את ההסברים ליכולת שלו מתחילת העונה: "אנחנו קבוצה העונה, לא רק שלושה שחקנים שחייבים שיתרמו התקפית"

תקציר: הפועל תל אביב - טרנטו 63:93/ספורט1

פתיחת העונה הנהדרת של הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (רביעי) כשהאדומים מחצו בהיכל שלמה 63:93 את טרנטו האיטלקית. בזכות הניצחון השתוותה הפועל לבודוצ'נוסט, פרומיתאס, גראן קנאריה וטורק טלקום אנקרה בראשות בית ב' של היורוקאפ עם שלושה ניצחונות והפסד אחד.

כמו בחלק משמעותי ממשחקי הקבוצה העונה, הפועל תל אביב שוב גמרה את המשחק מוקדם. האדומים ברחו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, הגדילו אותו עד המחצית, וברבע השלישי כבר הובילו בהפרש שהתקרב ל-40 נקודות. היריבה, שעדיין לא ניצחה משחק ביורוקאפ, פשוט לא התקרבה לאדומים ששיחקו ללא כריס הורטון הפצוע. בהיעדרו בלט ג'יילן הורד עם 22 נקודות ו-9 ריבאונדים, כשאחריו ברשימת הקלעים ג'יי פי טוקוטו עם 18 נקודות אחרי פתיחת עונה חלשה שלו התקפית.

"עוד ניצחון טוב בשבילנו, באנו עם תוכנית משחק הגנתית והתקפית, וביצענו אותה בשני צידי המגרש", סיכם טוקוטו, "כולם שיחקו טוב, מהחמישייה ועד הספסל. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים, אנחנו מראים את זה מתחילת העונה, היו לנו נפילות בחוץ, אבל אנחנו לומדים מכל ניצחון ומכל הפסד".

שחקני הפועל תל אביב ג'יי פי טוקוטו, בר טימור. ברני ארדוב
מרוצה. טוקוטו עם טימור/ברני ארדוב

האזינו לדני פרנקו על ההצלחה ביורופקאפ עד כה

הפורוורד שהחל את עונתו השלישית בקבוצה התייחס לפתיחת העונה שלו: "אני תורם לא רק בקליעה, בעונה שעברה הקבוצה הייתה צריכה שג'יי פי יקלע 16-18 נקודות למשחק. הקבוצה צריכה עכשיו הגנה, ריבאונדים, להיות מוביל כדור שהוא לא גארד, לערב שחקנים, אז זה מה שאני עושה. גם במשחק הזה לא באתי ואמרתי שאני אקלע 20, אני אותו ג'יי פי, מה שירצו אני אתן לקבוצה. אם ירצו תרומה התקפית, אני אתן, אם הגנה, אני אתן. אנחנו קבוצה השנה, לא רק שלושה שחקנים שחייבים שהם יתרמו התקפית. יש לנו שחקנים שיכולים לקלוע בכל עמדה, מ-1 עד 5".

כשנשאל על הניצחונות הקלים שמשיגה הקבוצה מתחילת העונה אמר טוקוטו: "זה לא קל, יש לנו את האנשים שגורמים למשחקים להיראות קל. זה לא שלושה שחקנים שאתה מסתמך עליהם כמו שנה שעברה, בכל עמדה יש לנו שחקנים עם יכולות. בנוסף יש לנו שחקנים שמכירים אחד את השני, שיחקתי עם ג'ורדן, שיחקתי נגד אקסביאר, שיחקתי נגד תומר, שיחקתי עם ג'ייקובן, זלי ובר. יש לנו חברות מקדם העונה ועד עכשיו. אני לא מופתע שאנחנו נראים ככה, כי אנחנו עובדים על זה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully