וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מרוצה: "גאה בשחקנים, כל שחקן שעלה מהספסל שיפר אותנו"

2.11.2022 / 22:28

מאמן הפועל תל אביב חגג את ה-63:93 ואהב את חזרתו לעניינים של טוקוטו: "זה ייתן לו עוד שקט לעשות דברים אחרים שעבדו לו פחות טוב"

תקציר: הפועל תל אביב - טרנטו 63:93/ספורט1

הפועל תל אביב סיפקה הערב (רביעי) עוד הופעה נהדרת בפתיחת העונה המוצלחת שלה, כשפירקה את טרנטו האיטלקית 63:93 ועלתה למאזן של 1:3 ביורוקאפ.

"אני גאה בשחקנים על איך שהם הגיעו", אמר דני פרנקו בסיום. "כל שחקן שעלה מהספסל רק שיפר אותנו בשביל להשיג את הניצחון. מול האווירה שהייתה כאן עם כל האוהדים, זה נתן לנו את האינטנסיביות שהיינו צריכים. לקחנו מה שהמשחק נתן לנו, במחצית הראשונה היינו ב-70 אחוז ל-2 נקודות, זה לא שבאנו לא לזרוק שלשות. המשחק היה בקצב כזה ששחקנים הצליחו להגיע לטבעת. יש קבוצות באירופה שמנסות לשמור על הקשת, יש כאלה שמנסות לשמור על הצבע. יש לנו מספיק שחקנים שיכולים לקלוע".

על ג'יי פי טוקוטו שחזר לעצמו וסיפק 18 נקודות מהספסל אמר המאמן: "היום ג'יי פי חזר לעמדה מספר 4, יותר נוח לו שם, לאורך העונה נצטרך אותו בתפקידים שונים, בעמדות שונות, אני בטוח שמה שהוא עשה היום, הראה לו שהבסיס שלו עוד שם. זה ייתן לו טיפה יותר שקט להתפנות ולעשות דברים אחרים על המגרש שעבדו לו פחות טוב עד היום".

המצטיין במשחק היה ג'יילן הורד עם 22 נקודות. עליו אמר פרנקו: "ג'יילן מאוד צעיר, יש לו הרבה ללמוד ולהתקדם, יש לו בסיס טוב יותר מהכל עם השחקנים האחרים בקבוצה. בתור שחקן צעיר שנקלט במועדון כמו הפועל תל אביב, זה לא קל. הסיטואציה שלו היא נהדרת גם בשבילו, גם בשבילנו, כי הוא התחבר בצורה פנטסטית".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
מרוצה מאוד. פרנקו עם בראון/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד עמנואלה מולין סיכם ואמר: "זה מאוד ברור מה קרה, אפשר להסתכל על המדד ולראות מה היה ההבדל. הפועל שיחקה משחק נהדר, עם אינטנסיביות ופיזיות, משהו שלא עלינו עליו, לא יכולנו לעלות עליו. דקה אחרי דקה, היתרון שלהם היה ברור. לא היה רגע שיכולנו לנשום, כי היו לנו בעיות ולא הבנו איך אנחנו יכולים להגיע לסל ויכולים לעצור אותם. ערב קשה בשבילנו, אנחנו חייבים להתקדם הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully