וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ינוח, השאר לא: בפרמיירליג יסרבו לבקשת ההתאחדות הארגנטינית

לפי הדיווח, אלופת דרום אמריקה ביקשה שנציגיה בליגה לא ישותפו במחזור לפני היציאה לפגרה. פ.ס.ז' צפויה לשחרר את "הפרעוש" מהמשחק נגד אוקזר

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1/ספורט1

קצת יותר משבועיים לשריקת הפתיחה של המונדיאל בקטאר, הלילה (בין שלישי לרביעי) נחשף באתר האנגלי "דיילי מייל" כי ההתאחדות הארגנטינית פנתה לקבוצות הפרמיירליג בבקשה לאפשר לשחקני האלביסלסטה מנוחה במחזור ה-16 והאחרון בפרמיירליג לפני היציאה לפגרת גביע העולם, בקשתה שתידחה על הסף לפי הפרסום.

הארגנטינאים למעשה לא רק ביקשו להעניק מנוחה לשחקנים, אלא גם לשחרר אותם קודם לכן כדי שיוכלו לזכות להקלה רגעית בעומס, לנוח ולהצטרף מוקדם מהמתוכנן למחנה האימונים הקצר של הנבחרת. בפרמיירליג ישנם בסך הכל שישה נציגים שעשויים לייצג את ארגנטינה במונדיאל והם ליסנדרו מרטינס ואלחנדרו גרנאצ'ו בן ה-18, שניהם ממנצ'סטר יונייטד, אמיליאנו בואנדיה ואמיליאנו מרטינס מאסטון וילה, כריסטיאן רומרו מטוטנהאם ואלכסיס מקאליסטר מברייטון.

שחקן מנצ'סטר יונייטד ליסנדרו מרטינס מתוסכל. רויטרס
רבים עליו. ליסנדרו מרטינס/רויטרס

ארגנטינה נחשבת לאחת המועמדות לזכות במונדיאל בקטאר ועבורה זו תהיה הזדמנות אחרונה לעשות זאת כשבסגל שלה ליאונל מסי בן ה-35, שהודיע כי זהו צפוי להיות הטורניר האחרון שלו במדי האלביסלסטה. אשר למסי, לפי הפרסומים בצרפת הוא כן צפוי לזכות למנוחה ולא ליטול חלק במשחק האחרון של פריז סן ז'רמן לפני הפגרה, מול אוקזר, במטרה להגיע רענן כמה שיותר לקטאר ולנסות לזכות בתואר נוסף עם ארגנטינה אחרי הקופה אמריקה.

הדיווח הבוקר מתפרסם יממה אחרי שלרשימת הפצועים הארוכה של ארגנטינה הצטרף גם ג'ובאני לו סלסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully