וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה במתח: מצב הפצועים של האלביסלסטה לקראת המונדיאל

אלופת דרום אמריקה מודאגת: לו סלסו הצטרף לרשימה, די מריה ופארדס בקושי יספיקו לשחק לפני קטאר, דיבאלה בספק גדול, ויש עוד

תקציר ה-0:3 של ארגנטינה על ג'מייקה, כולל צמד של ליאו מסי/ספורט1

ההצלחות והיכולת הטובה של נבחרת ארגנטינה מאז השנה שעברה יצרו גל של אופטימיות בנוגע לסיכוייה לזכות במונדיאל הקרוב, אלא שהפציעות מעוררות דאגה עבור האלביסלסטה לקראת הטורניר שייפתח בעוד פחות משלושה שבועות. כמו בנבחרות רבות אחרות, גם שחקנים של אלופת דרום אמריקה נפגעו מעומס המשחקים שנוצר בעקבות העובדה שהגביע העולמי נערך באמצע העונה.

מי שהצטרף אתמול לרשימה הוא קשר ויאריאל, ג'ובאני לו סלסו, שהוחלף בדקה ה-25 נגד אתלטיק בילבאו לאחר שחש מתיחה בשריר הירך האחורי. היום השחקן יעבור בדיקה שתקבע את חומרת הפציעה ואת משך היעדרותו, אם ייאלץ להחמיץ משחקים.

גם צמד השחקנים של יובנטוס, אנחל די מריה וליאנדרו פארדס, שמקומם נחשב למובטח בהרכב של ליאונל סקאלוני בארגנטינה, מחלימים בימים אלה מפציעות שריר. השתתפות השניים במונדיאל לא מוטלת בספק, אולם די מריה ככל הנראה יספיק לשחק רק במשחק אחד או שניים לפני הנסיעה לקטאר, בעוד חברו לקבוצה יקווה להופיע לפחות פעם אחת, כך שגם כאן לא מדובר במצב אידיאלי לאלביסלסטה.

שחקן יובנטוס אנחל די מריה. מאור אלקסלסי
לא יגיע בשיא כושרו. די מריה/מאור אלקסלסי

באשר לפאולו דיבאלה כבר ידוע זה מספר שבועות שמקומו בסגל הסופי בסכנה, עקב המתיחה בשריר הארבע ראשי שהשביתה אותו מאז ה-9 באוקטובר. באתר הארגנטיני "TyC" דווח שבעוד שבוע תיערך לו הבדיקה בה ייקבע האם ייכלל ברשימת 26 המוזמנים למונדיאל, כאשר הדבר בספק גדול למרות המאמצים הגדולים שחלוצה של רומא עושה על מנת להחלים בזמן.

עוד שחקן של ויאריאל, המגן הימני/בלם חואן פוית שנפצע בברך בסוף אוגוסט, כנראה יצפה בגביע העולמי מהבית בשל כך, כיוון שמעבר להיעדרות הארוכה, הוא עדיין לא שב לפעילות. יחד איתו, צפוי להישאר בחוץ גם שוערה של אטאלנטה חואן מוסו, שחזר אתמול לשחק אחרי כמעט חודש וחצי שהוא החמיץ בגלל שבר בפניו. חרונימו רולי של ויאריאל צפוי לתפוס את משבצת השוער השלישי על חשבונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully