וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחווה קטלאנית: ג'ירונה עצרה את ריאל מדריד בעזרת השופט

שער נפסל לרודריגו בצורה מעוררת מחלוקת (89), קרוס הורחק בתוספת וג'ירונה חילצה 1:1 מפנדל שגם הוא בספק. הפער מברצלונה: רק נקודה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם תוצאה מפתיעה, כאשר ג'ירונה חילצה 1:1 בברנבאו מהמוליכה ריאל מדריד, לאחר דרמת שיפוט בדקות הסיום שקבעה כי הפער מברצלונה עומד על נקודה בלבד. אוסאסונה ניצחה 0:2 את ויאדוליד של שון וייסמן, אתלטיק בילבאו גברה 0:1 על ויאריאל ובטיס תשוב מחבל הבאסקים עם 0:2 על ריאל סוסיאדד.

ויניסיוס שחקן ריאל מדריד מכניע את פאולו גסאניגה שוער ג'ירונה. PIERRE-PHILIPPE MARCOU / AFP, GettyImages
היתרון שלו החזיק מעמד 10 דקות. ויניסיוס/GettyImages, PIERRE-PHILIPPE MARCOU / AFP

ריאל מדריד - ג'ירונה 1:1

בפעם השנייה בסך הכול העונה, ריאל מדריד איבדה נקודות בליגה. שוב זה קרה בברנבאו (כמו ב-1:1 מול אוסאסונה) והפעם בעקבות שערוריית שיפוט בדקות הסיום. הבלאנקוס התקשו לפצח את ההגנה של העולה הקטלאנית, החמיצו לא מעט מול פאולו גסאניגה, אבל בדקה ה-70 נרגעו אחרי הכנה של פדריקו ואלוורדה לוויניסיוס שחגג את השישי שלו בליגה העונה. אלא שפה נכנס לתמונה השופט מריו מלרו לופס, שקיבל קריאה מה-VAR והעניק פנדל לג'ירונה בעקבות כדור שקפץ מהגוף של מרקו אסנסיו אל היד שלו. כריסטיאן סטואני המחליף השווה בדקה ה-80 וגרם לריאל ללחוץ ולהשיג שער בדקה ה-89 מרגלי רודריגו, אבל פה השופט החליט לפסול אותו בטענה לעבירה, אף על פי שהשוער גסאניגה שם רק יד אחת על הכדור שלא היה בשליטתו המלאה. לקינוח, השופט שלף צהוב שני לטוני קרוס, שרשם בתוספת הזמן את ההרחקה הראשונה בקריירה שנמשכת כבר 15 שנה. לא מעט דאגות לקרלו אנצ'לוטי, ששוב סבל מחסרונו של קארים בנזמה וניצב כעת רק נקודה מעל ברצלונה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כריסטיאן סטואני ג'ירונה חוגג. GettyImages
שער שמשמח גם את ברצלונה. כריסטיאן סטואני חוגג/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 10: רודריגו סובב מקצה הרחבה, גסאניגה שלח יד ארוכה ובקצות האצבעות הדף לקרן.

דקה 22: הפעם היה זה קמאבינגה עם בעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, אך רק ליד הקורה.

דקה 23: ריאל הצליחה לשפר עמדות ולייצר בעיטה מתוך הרחבה, אך קצת מזל היה חסר כשהכדור של רודריגו פגע בקורה.

דקה 39: ג'ירונה כמעט הדהימה כשפרננדס ניער מעליו את קרבחאל ומסר להררה שהרעיד את המשקוף עם שמאלית אדירה. מזל גדול לריאל במקרה הזה.

דקה 70: גול! ואלוורדה השתחרר נהדר בצד ימין והעביר כדור רוחב, ויניסיוס לא התקשה לדחוק ממטר אל הרשת החשופה. 0:1 לריאל מדריד.

דקה 72: אסנסיו המחליף הסתובב יפה ברחבה והפציץ כדור אדיר שגסאניגה הצליח להדוף.

דקה 80: גול! ספק נגיעת יד של אסנסיו נקלטה על ידי שופטי המסך, ג'ירונה קיבלה פנדל והמחליף סטואני שנכנס רגע לפני כן השווה ל-1:1.

דקה 89: איזו דרמה בברנבאו. מריאנו המחליף העביר רוחב, רודריגו נעצר אצל גסאניגה והחמיץ גם בניסיון השני, אבל בשלישי בעט פנימה כשהשוער עם יד אחת על הכדור. אחרי בדיקה, השער נפסל בצורה מעוררת מחלוקת.

דקה 91: כרטיס אדום! קרוס ספג צהוב שני בגלל עבירה במרכז המגרש והורחק. ריאל ב-10 שחקנים.

קשר ריאל מדריד טוני קרוס מורחק לראשונה בקריירה. Denis Doyle, GettyImages
אדום ראשון בקריירה. טוני קרוס/GettyImages, Denis Doyle

אוסאסונה - ויאדוליד 0:2

אחרי שני ניצחונות ביתיים שהקפיצו אותה למרכז הטבלה, ויאדוליד קיוותה להפתיע גם באצטדיון אל סדאר בפמפלונה, אבל לא הצליחה לגבור על אוסאסונה לראשונה מאז נובמבר 2012. צ'ימי אווילה דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-13 ומוי גומס הכפיל שש דקות לאחר מכן והעלה את אוסאסונה למקום השישי, כשהשוער ג'ורדי מאסיפ מנע תבוסה. שון וייסמן פתח לצד סרחיו לאון, אך לא הצליח למצוא את הרשת ובמצב היחיד שלו סובב החוצה בדקה ה-33. הוא הוחלף בדקה ה-73.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
ויאדוליד נעצרה באחד המגרשים הקשים בליגה. שון וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

אתלטיק בילבאו - ויאריאל 0:1

אחרי ה-2:2 מול הפועל באר שבע, קיקה סטיין כשל גם בבכורה שלו בליגה כמאמן הצוללת הצהובה והפסיד למאמן אותו החליף בברצלונה בעונת 2019/20 - ארנסטו ואלוורדה. הבאסקים הגיעו אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון וקטעו את הרצף הודות לשער החמישי העונה של איניאקי וויליאמס, שנהנה מכדור עומק מצוין של ראול גרסיה וחרץ את גורל המשחק בדקה ה-59. אתלטיק בילבאו קפצה למקום החמישי, ויאריאל נותרה בשמיני עם שלוש נקודות פחות.

איניאקי וויליאמס, שחקן אתלטיק בילבאו. Fran Santiago, GettyImages
החזיר את אתלטיק בילבאו למסלול הניצחונות. איניאקי וויליאמס/GettyImages, Fran Santiago

ריאל סוסיאדד - בטיס 2:0

הקשר חואן קרוס בן ה-22, שחקן קבוצת המילואים בדרך כלל שרק בשבועות האחרונים זוכה ממנואל פלגריני לדקות מהספסל, הבקיע שער בכורה וסייע לבטיס לשוב למסלול הניצחונות אחרי שתי מעידות ב"לה ליגה", בעוד ריאל סוסיאדד בזירה המקומית ספגה הפסד שני ברציפות.

קרוס נכנס בדקה ה-57 במקום לואיס הנריקה ובדקה ה-86 מצא את הרשת לראשונה בקריירה. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן גם בורחה איגלסיאס כבש והירוקים השיגו את שלוש הנקודות על חשבון ריאל סוסיאדד, שאמנם באמצע השבוע גברה 0:2 על אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית, אך קודם לכן רשמה הפסד שני ברציפות ב"לה ליגה" אחרי שבמחזור הקודם נכנעה 1:0 לריאל ויאדוליד. בזכות הניצחון בטיס עקפה את סוסיאדד בנקודה ועלתה על חשובנה למקום הרביעי וביום חמישי תארח בליגה האירופית את HJK במשחק לפרוטוקול מבחינתה, בעוד הבאסקים יארחו את מנצ'סטר יונייטד בקרב על ראשות הבית בו הם זקוקים לנקודה לפחות כדי לסיים בפסגה.

חואן קרוס, שחקן בטיס. Manuel Serrano Arce, GettyImages
שער ראשון בקריירה. חואן קרוס/GettyImages, Manuel Serrano Arce

תוצאות סוף השבוע:

מאיורקה - אספניול 1:1
אלמריה - סלטה ויגו 1:3
קאדיס - אתלטיקו מדריד 2:3
סביליה - ראיו וייקאנו 1:0
ולנסיה - ברצלונה 1:0

המחזור יינעל ביום שני כאשר אלצ'ה תארח את חטאפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully