וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כאוס מוחלט": אכזבה עצומה באתלטיקו מדריד אחרי ההדחה

כעס רב במועדון מבירת ספרד שסיים במקום האחרון את שלב הבתים בליגת האלופות לראשונה בתולדותיו. סימאונה: "כל מה שנשאר זה הליגה והגביע". גריזמן: "לא הגיע לנו להגיע לשמינית הגמר ולא לליגה האירופית. עכשיו צריך לסתום את הפה ולהמשיך"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

אתלטיקו מדריד סיימה הערב (שלישי) את דרכה במפעלים האירופיים לאחר שהפסידה 2:1 לפורטו בתוצאה שקבעה כי לראשונה בתולדותיה היא במקום האחרון בשלב הבתים בליגת האלופות. במקביל, באייר לברקוזן וקלאב ברוז' נפרדו בתיקו מאופס שחרץ את גורל הקולצ'ונרוס והעלה את הגרמנים למקום השלישי על חשבונם.

שחקניו של דייגו סימאונה הצליחו לצבור חמש נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות, ועם ניצחון בודד רשמו אכזבה אדירה כשלראשונה מאז עונת 2010/11 הקבוצה מהבירה הספרדית לא תהיה בשלב הנוקאאוט של מפעל אירופי כלשהו. פיינליסטית המפעל ב-2014 ו-2016 הצטרפה במחזור שעבר לברצלונה וסביליה כספרדיות שלא העפילו לשמינית הגמר, וכעת הפכה ליחידה שסיימה במקום האחרון והודחה באופן רשמי מאירופה העונה.

זה היה הקמפיין השני הכי גרוע של אתלטיקו מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שבעונת 2009/10 השיגה שלוש נקודות בלבד עם שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.

מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה. GettyImages
"נתרכז בליגה ובגביע". דייגו סימאונה/GettyImages

מאמן הקבוצה, דייגו סימאונה, כמעט לא התייחס לקמפיין המאכזב ודיבר על הכניסה של פאבלו באריוס הצעיר: "כל מה שנשאר לנו זה הליגה והגביע הספרדי. אני מצפה מאוד לראות מה עוד באריוס יביא לנו. אני אוהב את הילד הזה, דיברתי איתו ויש לו הרבה דברים טובים לתרום".

אנטואן גריזמן התראיין בסיום המשחק והביע את האכזבה מההדחה המוקדמת מאירופה: "לא הגיע לנו להגיע לשמינית הגמר ולא לליגה האירופית. זה הזמן שלנו לסתום את הפה ולהילחם על מה שנשאר בהמשך העונה. זה לא מגיע לקהל שלנו שנשחק ככה".

לאחר שריקת הסיום, כל שחקני אתלטיקו מדריד ירדו מהר לחדר ההלבשה, כשרק סאול ניגס נשאר על כר הדשא והלך להודות לקהל החוץ שעשה את הדרך מבירת ספרד. אוהדי אתלטיקו הגיבו לו בקריאות: "סאול, תיקח אותם מחדר ההלבשה החוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

אתלטיקו מדריד תחזור להתרכז בליגה הספרדית ביום ראשון (6.11) כשתארח את אספניול במסגרת המחזור ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully