וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע מאוסטרליה והפך לבן טיפוחיו של טוטי: בן ה-18 שהציל את רומא

"לא היה לי זמן להתחמם": כריסטיאן וולפאטו, שירש את מספרו של ה"קיסר" והפך למיוצג הראשון שלו, נזרק למים וסידר למוריניו 1:3 דרמטי בוורונה

תקציר: ורונה - רומא 3:1/ספורט 1

זה היה דרמטי, וקרה ממש ברגע האחרון, אבל רומא הצליחה לסיים את המחזור ה-12 כשהיא במקום הרביעי והנחשק. שבוע לפני הדרבי החם של הבירה נגד לאציו, הג'אלורוסי ניצלו אמש (שני) את ההפסד של היריבה העירונית כדי לחלוף על פניהם בטבלה עם 1:3 דרמטי בחוץ על ורונה, במשחק בו התוצאה הייתה 1:1 עד לדקה ה-88.

לניצחון של ז'וזה מוריניו היה גיבור לא צפוי - כריסטיאן וולפאטו שנכנס בדקה ה-57 במקום ניקולו זאניולו שנפצע. הקשר בן ה-18, שאמנם משחק בנבחרות הצעירות של האזורי אך עד לפני שנתיים גר כל חייו באוסטרליה, קיבל לראשונה הזדמנות ממוריניו בקבוצה הבוגרת בשנה שעברה. שער אחד היה לו אשתקד, מול ורונה, ואתמול הלם פעם נוספת באותה יריבה עם שערו השני בבוגרים כשקבע 1:2 בדקה ה-88.

כעבור ארבע דקות בישל האיטלקי - אוסטרלי לסטפן אל שעראווי את השער שחרץ את גורל המשחק, ובכך הפך לשחקן רומא הצעיר ביותר שגם כובש וגם מבשל בליגה מאז שהחל איסוף הנתונים מסוג זה בעונת 2004/5.

"לא היה לי זמן להתחמם", אמר וולפאטו שהוזעק בפתאומיות בעקבות פציעת זאניולו, אך מאמנו ידע מה הוא עושה. "כשהכנסתי אותו זה לא היה מעשה משוגע או סיכון גדול. לא ידעתי שהוא יבקיע את שער הניצחון", אמר מוריניו, "אבל ידעתי שהוא מסוגל לכך".

וולפאטו, שכאמור גר כל חייו באוסטרליה הרחוקה, התגלה על ידי הרומאים והצטרף לקבוצת המילואים ב-2020. פרנצ'סקו טוטי שהביא אותו לארץ המגף דאג להפוך אותו לשחקן הראשון שחותם בסוכנות השחקנים החדשה שהקים, והיהלום שמגדיר את ה"קיסר" כאח גדול בשבילו כבר לבש במילואים את מספר 10 המחייב.

המאמן הפורטוגלי המשיך להרעיף שבחים על השחקן ואמר: "הוא חתם על הארכת חוזה ועשה את הקפיצה לקבוצה הבוגרת. הוא צעיר, יש לו עוד הרבה מה ללמוד, אבל הוא עומד ברמה הנדרשת לקבוצה הבוגרת. כשמנצחים בדקה ה-90 אפשר לדבר על מזל, אבל חיפשנו את המזל הזה במשך 45 דקות".

לרומא מצפה כעט שבוע קריטי במיוחד. האיטלקים יארחו בחמישי את לודוגורץ, כאשר רק ניצחון יסדר להם מקום בנוקאאוט של הליגה האירופית וימנע מהם נשירה לקונפרנס ליג - המפעל בו זכו בשנה שעברה. לאחר מכן כאמור יגיע המשחק החשוב מכולם - הדרבי מול לאציו - אותו יקווה מוריניו לנצח על מנת לפתוח פער בטופ 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully