וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל הרצליה עלתה לפסגת ליגה א' דרום, שפרעם מוליכה בצפון

הקבוצה של ארז בנודיס הדיחה את היריבה העירונית מכבי הרצליה מהפסגה עם 0:2 על שעריים. שפרעם ניצחה את כפר קנא ועלתה במקומה למקום הראשון, הפסד דרמטי לרעננה מול צור שלום

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

גם היום (שני) נערכו מפגשים בליגה א' בדרום ובצפון, כאשר יום המשחקים הסתיים עם מוליכות חדשות לשתי הליגות. יממה אחרי שמכבי הרצליה עלתה למקום הראשון, היריבה העירונית הפועל הרצליה תפסה מחדש את ההובלה בדרום, בעוד איחוד בני שפרעם עלתה למקום הראשון בצפון.

ליגה א' דרום

הקרב בין נציגות העיר הרצליה על ההובלה בליגה נמשכה גם היום, זאת אחרי שמכבי הרצליה גברה על בית"ר תל אביב בת ים בראשון. הפועל הרצליה חזרה לפסגת הטבלה עם 0:2 בחוץ על מכבי שעריים משערים של ירין מוגרבי (55) ומולט גברה (90), וכעת היא מובילה בנקודה על פני השנייה בטבלה.

מי שדולקת אחרי ההרצליאניות ומדורגת במקום השלישי בטבלה, שלוש נקודות מהפסגה, זאת הפועל כפר שלם שניצחה 1:2 את עירוני כסייפיה. עודד בירו (2) ושון מלכה (58) כבשו, שילה סבג (30) איזן זמנית למפסידה.

אך עם כל הכבוד למוליכות, מצטיין המחזור מגיע דווקא מעירוני מודיעין - איליי חן. שמשון כפר קאסם עלתה ליתרון כבר בדקה העשירית משער של חמאדה אגבריה, אוריאל פיניה איזן בדקה ה-52 מהנקודה הלבנה אך מוחמד דסוקי השיב לאורחת את היתרון כעבור שלוש דקות בלבד. לאחר מכן החל המופע של איליי חן, שקבע 2:4 למודיעין עם שלושער מאוחר (75, 86 ו-92).

תוצאות נוספות:

מ.ס. דימונה - ירמיהו חולון 0:0

שמשון תל אביב - מכבי יבנה 1:0
ליבנה: ניב מזרחי (94)

שחקני הפועל כפר שלם חוגגים שער של אלי אלבז. קובי אליהו
במקום השלישי. כפר שלם/קובי אליהו

ליגה א' צפון

בקרב בין השנייה לראשונה בטבלה ערב המחזור, איחוד בני שפרעם גברה 1:2 על מ.ס. צעירי כפר קנא ועקפה אותו בדרך לפסגת הליגה עם פער של נקודה. אופק מרום הבקיע לכפר קנא בדקה ה-24, אך קאסם נג'אר איזן בדקה ה-63 ואמיר אבו ניל כבש את שער הניצחון הדרמטי שתי דקות לתוך תוספת הזמן.

הפועל רעננה נחלה הפסד מאכזב במיוחד נגד מכבי צור שלום, שהשיגה ניצחון ביתי בצורה הכי דרמטית שיש. מוחמד עואודה כבש לאורחת בדקה ה-70, ניסים זאווי איזן כעבור שמונה דקות וסארי חאג' (90) וערן ביטון (93) השלימו 1:3 דרמטי בתוספת הזמן.

תוצאות נוספות:

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל מגדל העמק 1:1
למגדל העמק: עמית תקתוק (55). לבאקה: חיים מקונן (75)

מכבי נוג'ידאת - מ.ס. טירה 1:1
לנוג'ידאת: מוחמד רביע (11). לטירה: דודו אדרי (55)

עירוני נשר - הפועל בועיינה 0:1
לנשר: זיקו (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully