וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו אקסברד שוב כבש, מכבי הרצליה בפסגת ליגת א' דרום

מלך שערי הליגה דייק מהנקודה הלבנה וקבע 1:2 על בית"ר תל אביב בת ים בדקה ה-89. בצפון: ניצחונות לקלנסווה והפועל כפר קנא

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

מכבי הרצליה עלתה היום (ראשון) למקום הראשון בליגה א' דרום, לאחר שהשיגה 1:2 דרמטי בבית על בית"ר תל אביב שהשיגה רק ארבע נקודות העונה. יאיר שפונגין העניק למארחת יתרון מוקדם (3) עם שערו השישי העונה, יהלי לזר (37) השווה עבור היורדת מהלאומית, אבל עידו אקסברד הכריע בפנדל בדקה ה-89 והוא מלך שערי הליגה עם שמונה כיבושים עד כה.

הפועל בקעת הירדן נמצאת מרחק שלוש נקודות מהמוליכה אחרי 1:1 מול הפועל מרמורק, במשחק בו כבשו "האחים של". יוסי סלליך העניק למארחת יתרון בדקה ה-12, אבל ענר שכטר השווה בדקה ה-38 וקטע למרמורק רצף של שלושה הפסדים.

הפועל הרצליה תתארח מחר בשעריים ותוכל לחזור אל המקום הראשון על חשבון יריבתה העירונית, כשפרט לכך יתקיימו עוד ארבעה משחקים במסגרת המחזור השמיני.

ביום שישי חזרה בני אילת מפיגור 3:0 וחילצה 3:3 בסינטטיקו של מכבי עירוני אשדוד.

במחוז הצפוני, הפועל קלנסווה הביסה 0:3 את נועלת הטבלה מכבי טמרה שעדיין לא ניצחה העונה. דור מוסקוביץ', שהכריע את משחק הגביע מול שעריים, כבש צמד למנצחת (76 ו-91) אחרי שער של בן שלו (15).

הפועל בני זלפה השוותה פעמיים מול הפועל כפר קנא, אבל הפסידה בסופו של דבר 3:2. ספואן זועבי (15), ראם ג'והג'ואה (45) וסאקר שאקר (74) סידרו ניצחון ראשון לעבאס סואן מאז מונה וראשון של הקבוצה מאז מחזור הפתיחה. פיראס גנאים כבש צמד עבור זלפה (30 ו-64).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully