וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייליני משוכנע: הליגה האירופית? עדיף לסיים מתחת למכבי חיפה

אקס יובנטוס: "לא רואה מה המפעל הזה ייתן לקבוצה". אלגרי יחסר לפחות 12 שחקנים נגד פ.ס.ז', במשחק מכריע גם עבור הירוקים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

בעוד מכבי חיפה מתכוננת למאבק איתנים על המקום השלישי בבית ח' בליגת האלופות, ביובנטוס יש כאלה שלא משוכנעים עד הסוף שהם בכלל רוצים להשתתף בו.

כרגע יובה מקדימה את הירוקים בזכות הפרש שערים עדיף והסיפור יוכרע ביום רביעי, כשבנפיקה תתארח בישראל והאיטלקים ישחקו בבית נגד פריז סן ז'רמן. הקבוצה שתשיג את המקום השלישי תמשיך לשלבי הנוק אאוט של הליגה האירופית, בעוד זו שתסיים במקום הרביעי תסיים את דרכה באירופה העונה ותוכל להתרכז בליגה.

בימים האחרונים התעורר דיון של ממש בין אוהדים ואנשי תקשורת על ה"צורך" של יובנטוס בהשתתפות בליגה האירופית. יש שרואים בתחרות כזו עלבון וגם בהסחת דעת לא רצויה ממאבקי הליגה הקשים. אף אחד לא מדבר על להפסיד בכוונה לפריז, אבל הרושם הוא שיש כאלו שלא יצטערו אם זה יקרה ומכבי חיפה תשיג תיקו או תנצח את בנפיקה.

בצד המתנגד התייצב בין היתר שחקן העבר האגדי של הקבוצה, ג'ורג'ו קייליני, שאמר: "ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות הייתה הדבר החשוב ביותר. הליגה האירופית? אני לא רואה איך יעזור ליובנטוס לשחק שם. עדיף לה להתרכז אך ורק בליגה".

מנגד נשמעת טענה לפיה אולי מאבק רציני על זכייה בליגה האירופית יעניק טעם וגאולה לעונה הרעה בינתיים שעוברת על הגברת הזקנה. ויש עוד שני עניינים: הנפה של הגביע תעניק לזוכה כ-15 מיליון יורו (בונוסים לאורך הדרך עד הגמר) וכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה - ללא קשר למיקום בליגה.

אוולינה כריסטילין, חברה במועצת פיפ"א ומי שנולדה וגדלה בטורינו, התראיינה ל-Rai Sport והביעה את דעתה: "'לוותר' על הליגה האירופית? גם הגרושים שם יכולים לעזור ליובנטוס. אחרי הכישלון ההיסטורי בליגת האלופות, יובנטוס לא יכולה להרשות לעצמה לוותר על שום דבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן יובנטוס, מסימיליאנו אלגרי. Stefano Guidi, GettyImages
כאב ראש, או הזדמנות להשיג משהו? אלגרי/GettyImages, Stefano Guidi

כך או כך, יובנטוס מתכוננת למשחק נגד פריז בסגל חסר מאוד. פול פוגבה ופדריקו קייזה פצועים כבר הרבה זמן ועדיין לא שיחקו העונה, אבל בשבועיים האחרונים הצטרפו גם שחקנים חשובים כלאנדרו פארדס, אנחל די מריה, מתיאה דה שיליו, ברמר, ווסטון מקני ודושאן ולאחוביץ'.

בסך הכול ליובה יש 12 פצועים ודנילו ייעדר ביום רביעי בגלל צבירת כרטיסים צהובים. המשמעות היא שנגד פריז לא מעט שחקנים מקצה הרוטציה יקבלו דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully