וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטובינסיקה סובל ממתיחה, יעבור מבחן כשירות לפני בנפיקה

31.10.2022 / 9:41

במכבי חיפה שמחו לשמוע שהבלם לא סובל מקרע, אבל הוא עדיין צפוי להיעדר מהמשחק ביום רביעי. במועדון אופטימיים: "מקום שלישי בבית כזה זו היסטוריה אמיתית. כולם מאמינים שזה אפשרי"

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

בלמה של מכבי חיפה, דילן בטובינסיקה, סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, כך עולה מצילום אולטראסאונד שהצרפתי עבר אתמול (ראשון) בערב. בצילום לא התגלה קרע, אבל המתיחה צפויה לגרום לבלם להיעדר מהמשחק נגד בנפיקה במחזור הסיום של ליגת האלופות ביום רביעי.

בחיפה היו מרוצים מאוד לגלות שלא מדובר בקרע שישבית את הבלם הצרפתי לזמן ארוך. בקבוצה יש עוד תקווה שבטובינסיקה יפתיע ויוכל לעמוד לרשותו של ברק בכר ביום רביעי. הבלם יעבור מבחן כשירות מחר ואם יצלח אותו, יעבור מבחן נוסף ביום המשחק.

בינתיים בחיפה ממשיכים בהכנות למשחק מול הפורטוגלים כאשר הירוקים משוכנעים שניתן לסיים במקום השלישי ולנשור לליגה האירופית. "מקום שלישי בבית כזה זו היסטוריה אמיתית", אמר גורם במועדון, "כולם מאמינים שבבית שלנו זה אפשרי. אם נעשה את זה זה יהיה משהו גדול עבור המועדון".

דילן בטובינסיקה, בלם מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יצליח להפתיע? בטובינסיקה/מאור אלקסלסי

מלבד בטובינסיקה שכנראה ייעדר, חיפה תעמיד נגד בנפיקה סגל חסר ללא סוף פודגוראנו, מחמוד ג'אבר, דולב חזיזה ודניאל סונדגרן. יחד עם זאת, בקבוצה החמיאו לרז מאיר על חזרתו לעניינים, והוא עשוי לפתוח ברביעי וזאת למרות שהוא עדיין מתקשה להשלים 90 דקות.

כדי לסיים במקום השלישי, מכבי חיפה צריכה להשיג תוצאה טובה יותר מזו של יובנטוס, שתארח את פריז סן ז'רמן במקביל.

בינתיים, בנפיקה מתכוננת להגיע לישראל ותתארח במלון דן כרמל, בו השתכנו גם שחקני פריז סן ז'רמן ויובנטוס. היום תקיים הנהלת המלון, בראשות המנכ"ל בן ינובר, פגישת הכנה עם הצוות המקדים של הקבוצה, שתגיע עם אחראי אבטחה מטעמה שינהל את כל מערך האבטחה במהלך הביקור בישראל. עבור בנפיקה הוקצו 54 חדרים והיא תגיע עם השף הפרטי שלה, שיחד עם שף מלון דן כרמל יבנו לשחקני הקבוצה תפריט מיוחד שמורכב ממנות המותאמות לספורטאים, כולל ארוחה מיוחדת בלילה שאחרי המשחק ברביעי. לצד השף הפרטי הוקצו לבנפיקה חדרי טיפולים ומסאז'ים וחדר לרופא כדי להכשיר את שחקני הקבוצה למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully