וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד נשדדה? אנצ'לוטי: "הם המציאו נגיעת יד ופנדל"

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 20:20

הבלאנקוס איבדו נקודות מול ג'ירונה, שקיבלה פנדל גבולי וראתה איך שוויון של הברזילאי נפסל בגלל ספק עבירה על השוער, המאמן התלונן: "אנחנו רגילים לזה". שופט העבר איטורלדה גונסאלס הסכים עם פסילת השער, מאמן היריבה הודה: "השער של רודריגו חוקי"

תקציר: ארסנל - נוטינגהאם פורסט 0:5/ספורט1

רצף הניצחונות של ריאל מדריד נעצר הערב (ראשון) עם 1:1 ביתי מפתיע מול ג'ירונה במשחק שידובר בו רבות בעיקר בגלל השיפוט של מריו מלרו וצוות השיפוט שלו. ויניסיוס העלה את הבלאנקוס ליתרון (70) אחרי בישול יפהפה של פדה ואלוורדה, אבל בדקה ה-80 ג'ירונה קיבלה פנדל גבולי מאוד אחרי שכדור שנבעט לרחבה פגע בחזהו של אסנסיו ומשם פגע בידו. אנשי ה-VAR אותתו למלרו שהורה על הנקודה הלבנה וסאוטאי כבש את הפנדל.

אלא שריאל כמו ריאל המשיכה לתקוף בחמת זעם ובדקה ה-90 רודריגו כבש שער שהיה נראה חוקי, אך הוא נפסל בגלל שפאולו גאזאניגה שוערה של ג'ירונה הצליח לתפוס את הכדור ביד אחת והשופט פירש את זה כעבירה על השוער. בתוספת הזמן ריאל גם נותרה בעשרה שחקנים אחרי שטוני קרוס ספג אדום ראשון בקריירה שלו. בשורה התחתונה, ריאל מדריד איבדה נקודות בפעם השנייה בלבד העונה וברצלונה, שבעצמה ניצחה אמש בוולנסיה בגלל שער של לבנדובסקי בדקה ה-93, צימקה את הפער בפסגה לנקודה.

ויניסיוס ריאל מדריד. רויטרס
משחק מתסכל. ויניסיוס אחרי פסילת השער/רויטרס

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי התלונן בסיום: "אני לא אוהב לדבר על שופטים, אבל אעשה זאת היום. זה לא היה פנדל, זה היה ברור, הם המציאו פנדל. הכדור פגע בחזה של אסנסיו ולא ביד, אבל אנחנו רגילים לזה. המטרה שלנו היא לשמור על המקום הראשון בליגה לפני שנצא לפגרת המונדיאל ואנחנו אחרי ימים שבהם שחקנים כמו מודריץ', ואלוורדה ורודריגו סבלו מבעיות ולא התאמנו כמו שצריך, כך שהשחקנים שלי לא בכושר שהם היו בעקבות העומס - אנחנו עוד נשתפר".

דני קרבחאל נצפה צועק על השופט: "בלתי אפשרי, זה פשוט בלתי אפשרי". שחקנה הוותיק של ריאל מדריד נשאל על הפנדל שקיבלה ג'ירונה והתחמק: "השופט חשב שזו נגיעת יד ופנדל, אז בואו נעזוב את זה ככה. כל קבוצה היתה שמחה להיות בסיטואציה שלנו, אנחנו לא במצב כזה רע".

גם השוער טיבו קורטואה טען: "אני לא חושב שהייתה נגיעת יד, בליגת האלופות לא היו נותנים על זה פנדל. אני חושב שזה היה מקרה נדיר שלפעמים שורקים עליו ולפעמים לא, אנחנו כבר לא יודעים לומר אם זה צריך להיות פנדל או לא".

שופט העבר אדוארדו איטורלדה גונסאלס הגן על מלרו לופס ואמר באולפן של קאדנה סר: "הזרוע של אסנסיו תפסה נפח מעל הכתף ולכן זה פנדל. אפשר לשנות את החוקים אם תרצו, אבל על פי החוק הקיים זה פנדל, גם אם הכדור פגע לפני כן בחזהו". באשר לשער הפסול הדגיש: "גסאניגה שלט בכדור, גם אם רק עם יד אחת. לשופט אין פה שיקול דעת, זה החוק. השוער היה בשליטה מלאה ולכן השער צריך להיפסל".

מיצ'ל, מאמנה של ג'ירונה הודה שלדעתו השער של ריאל מדריד היה צריך להיחשב ואמר: "השער של רודריגו היה חוקי, לא היה צריך לפסול אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully