וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: היסטוריה לשחר שגיב בערב הסעודית

נפילה מהאופניים גרמה לשגיב לסיים רק תשיעי, אבל הוא הפך לישראלי הראשון שמתחרה בערב הסעודית. חברת Vivo תעניק חסות למונדיאל

מימין שחר שגיב  לאוניד בוגוסלבקי הבעלים של הליגה והמאמן ליאור כהן. סטאטי,
מימין שחר שגיב לאוניד בוגוסלבקי הבעלים של הליגה והמאמן ליאור כהן/סטאטי

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב (28), סיים במקום השני בדירוג הסופי הכללי של תחרות הרוכב המהיר, במסגרת התחרות החמישית והאחרונה בסבב ה- SUPERLEAGUE שהתקיימה היום בניאום שבערב הסעודית. שגיב חווה דרמה מקצועית יוצאת דופן כאשר בסבב הראשון, בסיום מקצה השחייה יצא לרכיבה על אופניים, עם תכנית תחרות - להיצמד ליריביו העיקריים היידן ווילד מניו זילנד (הוכתר בסיום התחרות היום לאלוף הסבב ) ולאשקו וילאצ'ה מפורטוגל (סיים במקום הרביעי בסבב).

לקראת סיום הרכיבה, כשהוא בקצב מהיר מאד, בקו הירידה מהאופניים, בכניסה לשטח ההחלפה, החליק שחר שגיב, נכנס במעקה ההפרדה (למזלו המעקה עשוי מקרטון) והוא התגלגל קדימה. שגיב לא ויתר, הצליח לקחת את האופניים ורץ לשטח ההחלפה. תקלה זו, מנעה ממנו להשיג את הזמן המהיר בסיבוב הראשון שהוא הסיבוב המשמעותי בתחרות. בהמשך, התקשה שגיב להדביק את הפער מהדבוקה המובילה ופערי המרחק והזמנים מהמובילים גדלו. בסיבוב השלישי והאחרון של התחרות, מהיציאה מהמים, הוא לא הספיק לעלות לאופניים בתוך 90 שניות כפי שחוקת התחרות דורשת והוא הורד מהמסלול.

שגיב סיים בסופו של דבר את התחרות האישית במקום ה-9 בדרוג הכללי וקבוצתו ה- CHEETAHS סיימה במקום השלישי בדירוג הכללי בתחרות הקבוצתית.

בסיום התחרות אמר שחר שגיב: "אני מאד מאוכזב. באתי לכאן לערב הסעודית עם הרבה מאד ציפיות. הנפילה מהאופניים בסיבוב הראשון, כשהובלתי את המקצה מנעה ממני את התואר היוקרתי הרוכב המהיר ביותר בסבב".

מערב הסעודית ממשיך שגיב לתחרות בברמודה, התחרות השמינית במסגרת סבב אליפות העולם לשנת 2022 המהווה תחרות קריטריון בדרך למשחקים האולימפיים בפריז, יוךי 2024. התחרות האחרונה השנה תהיה בגראנד פיינל באבו דאבי בסוף נובמבר.

ויוו. יחצ,
המכשיר החדש של Vivo/יחצ

בהמשך להשקה המוצלחת והחדירה הטובה לשוק הסלולר הישראלי, חברת בנדא מגנטיק, יבואנית ומפיצה של מותגי טכנולוגיה כגון XBOX, DJI, Logitech, Sandisk, WD ועוד, משיקה שלושה סמארטפונים חדשים מבית vivo בישראל, המיועדים להתחרות בשוק הביניים המבוקש והתחרותי, עם תגי מחיר נוחים לכל כיס וערכות אביזרים מלאות. בנוסף להשקה המקומית, חברת vivo תעניק חסות עולמית רשמית למשחקי המונדיאל 2022 שיחלו בחודש הבא בקטאר, והמכשיר המתקפל החדשני vivo X Fold+ יהיה הסמארטפון הרשמי של אנשי הצוות לכל אורך התחרות.

במסגרת השקת המכשירים החדשים בארץ וכחלק ממתן החסות הרשמית למונדיאל, vivo תקיים מגוון פעילויות ברשתות החברתיות בשיתוף משפיענים, ובהן יוגרלו פרסים, מרצ'נדייז והשתתפות בהקרנות המשחקים בפאבים וברים. בנוסף, בנקודות המכירה יחולקו יומנים ולוחות זמנים של המונדיאל למעקב אחרי הקבוצות והמשחקים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מקס ורסטאפן. יחצ,
מקס ורסטאפן עם BlazePod/יחצ

אוהדי פורמולה 1 אולי ישימו לב שנהגים רבים עוסקים באימוני תגובה לפני שהם נכנסים למכוניותיהם בתחילת המרוץ. אלוף פורמולה 1 בפעם השנייה ברציפות, ההולנדי מקס ורסטאפן עושה זאת לפני כל מרוץ באמצעות פלטפורמת האימונים של חברת BlazePod הישראלית. BlazePod מסייעת להעיר ולחדד את הרפלקסים של הנהגים. המונח המקצועי נקרא 'priming' - שהוא תהליך חשיפת הגוף לגירוי הגורם לדם לזרום ומכין את הגוף לפעולה.

חידוד הרפלקסים באמצעות BlazePod לפני שהנהגים נכנסים לרכב, גורמת לתגובות שלהם (הן קוגניטיבית והן פיזית) להיות במיטבן מיד עם העלייה על המסלול ולא רק אחרי מספר הקפות. התגובה לכל גירוי נעשית מהירה יותר וגורמת לנהגים להיות מוכנים למרוץ כבר מהרגע הראשון שהם במכונית ולהגיב הרבה יותר מהר לכל סוג של גירוי שהם רואים מולם.

השימוש בפלטפורמה פופולארי מאוד בקרב נהגי פורמולה1 והוא גם מסייע בהצגת תוצאות פנומנאליות.
בלייזפוד (BlazePod) היא חברת טכנולוגיה ישראלית שפיתחה פלטפורמה חדשנית לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Body & Mind). הפלטפורמה מבוססת על טכנולוגיית BLE מותאמת אישית ומשלבת אור, טכנולוגיה ותנועה הנמדדים באמצעות אפליקציית מובייל. החברה החלה לשווק את המוצר בישראל ובעולם בשנת 2018.

החברה שהוקמה על ידי יניב שניידרמן, החלה את דרכה בפיתוח המוצר כמשחק אינטראקטיבי לילדים אך במהרה הבינה שהפוטנציאל האדיר שטמון בפתרון יכול להפוך אותו לפלטפורמה עם ערך רב בעולם הספורט המקצועני.

חניכת חדר כושר לילדי "עלה". ברוך הלוי, עלה,
חדר הכושר של "עלה" שנחנך בבני ברק/ברוך הלוי, עלה

לראשונה בישראל נחנך בקמפוס עמותת 'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, מרכז ספורט שיקומי מתקדם וראשון מסוגו, המצויד במיטב המכשור החדשני המותאם לילדים ואנשים עם מוגבלויות, ומונגש גם לילדים קטנים הזקוקים לשיקום.

בהקמת המרכז, שנחנך במעמד יו"ר הכנסת מיקי לוי, הושקעו מיליוני שקלים שברובם הגיעו מתרומות.

יהודה מרמורשטיין, מייסד ומנכ"ל רשת 'עלה': "פתיחתו של מרכז הכושר השיקומי החדש מהווה אבן דרך נוספת בדאגה שלנו לילדים המיוחדים של 'עלה' ובהבטחה שלנו לספק עבורם את הטיפולים המתקדמים ביותר שיש, כל אחד לפי צרכיו ולפי יכולותיו. 'עלה' נמצאת בחוד החנית בכל הקשור לטיפול בילדים ואנשים עם מוגבלות ואנו נמשיך להשקיע בעוד מתקנים גם בעתיד".

רו"ח ראובן שיף, נשיא 'עלה': "אני מלא הערכה לכל אלו שעסקו במלאכת הקמת חדר הכושר השיקומי בחדש שישרת את ילדי 'עלה'. זכות גדולה נפלה בחלקי להיות שותף ולחנוך את פתיחתו יחד עם יו"ר הכנסת מיקי לוי ועם שותפי יהודה מרמורשטיין. אנו ב'עלה' נמשיך יחד עם צוות העובדים המסורים, העושים עבודת קודש לתת את המיטב והמירב על מנת לשפר איכות חייהם של ילדי 'עלה'".

גלגלי אהבה בבית החולים אלין. יחצ,
השנה ה-22 למסע. "גלגלי אהבה"/יחצ

בית החולים השיקומי לילדים אלי"ן נלחם כדי לתת לכל ילד את הטיפול הנכון. ההבדל בין מוגבלות למסוגלות תלוי בטפולים שעלותם אינה מכוסה במלואה על ידי קופות החולים, אבל באלי"ן לא מוותרים. כתוצאה מכך נאלץ בית החולים להיעזר מדי שנה בתרומות - כאשר השנה מגיע הסכום הנזקק ל-14 מיליון שקל כדי לאזן תקציב שנתי של 80 מיליון שקל.

השנה תהיה שנתו ה-22 של מסע "גלגלי האהבה", מסע האופניים השנתי בהשתתפות מאות רוכבים מישראל וממספר מדינות מרחבי העולם, שמדוושים יחד בכדי לגייס תרומות עבור ילדי בית החולים השיקומי אלי"ן שבירושלים.

כאמור, בית החולים אלי"ן הינו עמותה (מלכ"ר) המתקיימת ללא תמיכה ממשלתית ונשענת על תרומות. רוב רובן של התרומות לבית החולים נאספות מפרויקט הרכיבה "גלגלי אהבה", המתקיים אחת לשנה כאשר במסע בשנת 2019 גייסו הרוכבים עבור ילדי אלי"ן כשלושה מיליוני דולרים.

בשל התפרצות מגפת הקורונה נאלצו בבית החולים לצמצם משמעותית את מסע ההתרמה השנתי בשנים האחרונות וביה"ח נפגע קשות. הכנסות בית החולים ירדו ב- 30%, בעוד ההוצאות גדלו מאוד בעקבות הצורך להתאים את המחלקות לטיפול בחולים בזמן הקורונה (חדרי בידוד, חליפות מיגון וכדומה כאמור, ההחזרים שמקבלת העמותה מקופות החולים עבור המטופלים והמטופלות שמופנים אליהם, אינם מכסים את עלות הטיפול האמיתית.

"לילדים הזקוקים לשיקום אין זמן לחכות שהמגפות יחלפו או שתקציבים יועברו לבית החולים. העתיד שלהם תלוי ביכולת שלנו בבית החולים להעניק טיפול מיטבי למרות המצב ולמרות התנאים הלא פשוטים שנוצרו בתקופת הקורונה ומלווים אותנו גם היום. זה דורש מאיתנו יצירתיות, ובלי מסע הרכיבה הזה וכל התורמים הנפלאים שלנו לא נוכל לבצע זאת", הסבירה ד"ר מורית בארי מנכ"לית ביה"ח אלי"ן.

ואם כבר ילדי אלי"ן, גם השנה ירכבו במסע קבוצת רכיבה מצומצמת של ילדי אלי"ן אשר השתקמו בבית החולים והחלו לרכוב כדרך להמשיך בשיקום שלהם, במסגרת הקהילתית, ולמען המקום אשר העניק להם עוצמה וכוח בתקופת השיקום. (חלקם מטופלים בבית החולים עד היום). הילדים, חלקם כבר בוגרים, נפגשים מדי שבוע לאימונים, ומיועדים לרכב יום אחד מתוך ארבעת ימי המסע, לצד מתנדבים המלווים אותם לאורך כל השנה. חלק מהילדים הפכו ברבות השנים למלווים בעצמם. וכך, ילדים אשר לא יכלו ללכת, שיכולתם לעמוד הוטלה בעבר בספק, רוכבים עשרות קילומטרים וחוגגים את עצמאותם ובעיקר את ניצחונם וניצחון הרוח שלהם.

כאמור, לאור הגרעון של בית החולים והצורך בגיוס כספים גם השנה יתקיים מסע הרכיבה הייחודי: המסע יתקיים בצפון הארץ בתאריכים 7-10/11/22. יתקיימו 6 מסלולי רכיבה ברמות קושי שונות - בכביש ובשטח. במסלול הכביש ירכבו הרוכבים במשך 4 ימים, כאשר בכל יום ירכבו כ- 71 ק"מ ובמסלול האתגרי ירכבו הרוכבים במשך 4 ימים, כאשר בכל יום ממוצע הרכיבה יעמוד על 100 ק"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully