וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "גלוך כשיר", ביטון: "עוד שנה-שנתיים פה יעשו לו טוב"

30.10.2022 / 16:30

הקשר ערך מבחן כשירות ובסיום האימון המסכם יוחלט אם יהיה בסגל, כשההערכה כי יוכל לפתוח. ביטון: "מוכן לוותר על הרבה כדי לזכות באליפות"

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

אוסקר גלוך הגיע לקרית שלום שעה וחצי לפני פתיחת האימון הערב ודיווח כי חלה הטבה במצבו אחרי יומיים בהם התאמן עם כאבים. הוא נבדק על ידי הצוות הרפואי וערך מבחן כשירות קצר, בסיומו הוחלט כי הוא יתאמן ובסיום האימון המסכם, ייקבע אם הוא בסגל לקראת המשחק מחר (שני, 20:30) באצטדיון טרנר מול הפועל באר שבע. במכבי תל אביב מעריכים כי הוא יהיה כשיר ויפתח בהרכב.

כזכור חתם גלוך ביום חמישי על חוזה חדש עד קיץ 2025 והוא אמור להמשיך להוביל את הקישור. אם בכל זאת גלוך לא יוכל לשחק, יצטרך המאמן ולאדן איביץ' לבחור בין פארפה גיאגון לבין קשר בעל אופי יותר הגנתי, כמו שעשה במשחקי החוץ מול מכבי חיפה ובני סכנין.

דור מיכה שחקן הפועל באר שבע מול אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יחמיץ את המשחק הראשון אחרי החוזה החדש? אוסקר גלוך מול באר שבע במפגש קודם/אריאל שלום

עוד לפני האימון עוד לפני האימון התייצב איביץ' למסיבת העיתונאים לקראת המפגש וכשנשאל על אוסקר גלוך הבהיר: "אם הוא ישחק או לא זה תלוי בטקטיקה, אבל כן, הוא יכול לשחק. אנחנו נתאמן עוד בהמשך היום, אבל הוא בסדר. אנחנו מאושרים שהוא האריך חוזה וזה מצוין שהוא מאמין שהוא יכול להמשיך לגדול ולהתפתח במכבי".

על הפועל באר שבע אמר איביץ': "אני לא מכיר את הסטטיסטיקה נגד הפועל באר שבע במשחקים האחרונים, אבל אנחנו יודעים שזו קבוצה טובה עם שחקנים מנוסים ואנחנו מכינים את עצמנו למשחק. המטרה שלנו היא לנצח גם אם היריבה קשוחה, אנחנו נהיה חייבים להציג יכולת גבוהה כדי לנצח".

בכל הנוגע ליונתן כהן שטרם נכלל בסגל מאז חזר למכבי תל אביב, טען המאמן: "הוא הגיע לפני חודש לכאן, הוא עובד קשה, אנחנו עוקבים אחריו בכל יום ואנחנו מחכים שהוא יהיה מוכן. לגבי מחר עדיין לא החלטנו אם הוא יהיה בסגל או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי לצד ניר ביטון. ברני ארדוב
"מוכן לוותר על הרבה כדי לזכות באליפות". ביטון/ברני ארדוב

לצדו של המאמן ישב גם ניר ביטון שהוסיף: "זה משחק חוץ קשה, כמו כל משחק בליגה הזו וכבר למדנו את זה על בשרנו השנה. הפועל באר שבע קבוצה מאוד חזקה, אנחנו מכירים אותה ויודעים מה היא מסוגלת לעשות. יש לבאר שבע סגל מנוסה וכישרוני ואנחנו מקווים לעבור משחק קשה מאוד בשלום. אמרתי בעבר ואגיד זאת שוב, אני שחקן שאעשה הכל למען הקבוצה ומה שהמאמן יחליט בכל משחק נתון, זה מה שיהיה. רק הגעתי לפה העונה ועוד לא שיחקתי המון משחקים, ייקח לי עוד קצת זמן להכיר את החברים ואת החוזקות של כל אחד, אבל אני מנסה לתרום ממה שלמדתי מהשנים בחו"ל ואני מנסה לתת את המקסימום בכל משחק - הצלחת הקבוצה היא מעל הכל וככה גם היה בכל השנים שלי בסלטיק, אני מוכן לוותר על הרבה כדי שניקח אליפות ושתהיה עונה מוצלחת. תארים אישיים פחות מדברים אליי, אני לא אזכה בכדור הזהב. הגעתי למכבי תל אביב באמונה שאפשר לזכות באליפות".

הקשר גם נשאל על מערכת היחסים שלו עם אוסקר גלוך, שקורא לו "אח גדול": "היו לי שיחות עם אוסקר בעבר, הוא השותף שלי לחדר ויצא לו להתייעץ איתי. הדאעה שלי לאורך כל הקריירה היא שלא צריך למהר לעשות דברים. אוסקר הוא שחקן מאוד כישרוני, אבל יש לו עוד הרבה מה ללמוד ולאן להשתפר כדי להגיע למקומות שהוא רוצה. הוא נמצא בדרך הנכונה והוא נמצא במועדון עם מטרות ושאיפות שיעזרו לו, להישאר במכבי תל אביב עוד שנה או שנתיים רק יעשו לו טוב - הוא עוד ילד, רק בן 18".

עוד אמר הקשר על ההחלטה לחזור לארץ ולקראת המשחק מחר: "אני מאמין ביכולות שלי, יודע מי אני ומה אני יכול לתרום. הגעתי ממועדון ענק למועדון ענק, השאיפות הן כמו בסלטיק, אין הבדל. הליגה עוד ארוכה, אנחנו רק במחזור העשירי ואליפות לא תיפול ותקום על המשחק מחר. למכבי תל אביב יש קהל תומך שאנחנו מאוד מרגישים במשחקי הבית והיכולת בבלומפילד היא הרבה בזכות הקהל שמרים אותנו. בחוץ אנחנו לא מבקיעים את אותה כמות והדומיננטיות לא אותו דבר, זה עוד מכשול שעלינו לעבור אם אנחנו רוצים לזכות באליפות".

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, דריק לוקאסן, ניר ביטון, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ג'ורג'ה יובאנוביץ', ערן זהבי.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: טרנר
קהל: 15060

תוצאות משחקי השבת:

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3
בני סכנין - הפועל חדרה 4:1
סקציה נס ציונה - הפועל ירושלים 2:0
מכבי נתניה - מכבי בני ריינה 1:2
בית"ר ירושלים - הפועל חיפה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully