וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקוררים של פ.ס.ז' במיטבם? גאלטייה מודאג: היינו באופוריה ממכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 9:32

פריז סן ז'רמן גברה 3:4 על טרואה, ניימאר, מסי ואמבפה כבשו (העיקר שלא יעשו "פרצופים"), המאמן מודאג מההגנה: "התצוגה ההתקפית מול מכבי חיפה גרמה לנו לשכוח את העקרונות הבסיסיים". וגם: ניימאר פספס את בישול השנה

תקציר: חגיגה אנגלית, כל שערי השבת בפרמיירליג, 29.10/ספורט1

ייתכן שעבור חובבי הכדורגל זה אטרקטיבי, אבל אין ספק שעבור המאמן זה מדאיג. פריז סן ז'רמן גברה אתמול (שבת) 3:4 על טרואה ופתחה פער של 5 נקודות בפסגת הליגה הצרפתית, ואולי הקהל נהנה מתצוגת כדורגל מהנה ושבעה שערים, אבל כריסטוף גאלטייה ראה את קבוצתו סופגת שלושה שערים מול היריבה מהמקום ה-11, ובסך הכל חמישה בשבוע, כולל השניים ממכבי חיפה.

טרואה הובילה 0:1 ו-1:2, אבל פ.ס.ז' ידעה להשוות פעמיים, הפכה ל-2:4, ובסוף ספגה שער נוסף. "אני מרוצה מההתקפה שלי, כל שחקני החלק הקדמי כבשו", אמר גאלטייה, "אבל מי שאחראי על האיזון בחצי שלנו של המגרש לא עשה את זה. בנוסף, הייתה חסרה לנו האינטנסיביות כדי להשתלט על כדורים חופשיים. האם זאת עייפות? האם העומס? אולי זאת התצוגה ההתקפית והמספרים שהיו לנו מול מכבי חיפה שגרמו לנו לשכוח את העקרונות הבסיסיים שלנו".

ניימאר חוגג שער במדי פריז סן ז'רמן. רויטרס
בישול השנה נגזל ממנו. ניימאר/רויטרס
ניימאר לצד קיליאן אמבפה, חוגגים שער במדי פריז סן ז'רמן. רויטרס
כולם כבשו, המאמן יכול להירגע. אמבפה/רויטרס

אך כאמור, לפריז יש שלושה סקוררים, שמצליחים להשכיח את הבעיות בהגנה או באנרגיות: ניימאר הלוהט סיים אתמול עם שער ובישול, ליאונל מסי ממשיך את העונה האדירה שלו עם שער ובישול, קיליאן אמבפה כבש גם הוא מהנקודה הלבנה, ואי אפשר להתעלם מהנתון הבא: שלושת הכוכבים של פ.ס.ז' נכללים בטופ-5 בדירוג השחקנים הפוריים של העונה עד עתה באירופה, בשקלול של שערים ובישולים:

1. ליאו מסי - 29
2. ארלינג הולאנד - 26
3. ניימאר - 26
4. רוברט לבנדובסקי - 22
5. קיליאן אמבפה - 22

כריסטוף גאלטייה, מאמן פריז סן ז'רמן. רויטרס
אבל איפה ההגנה איפה. גאלטייה/רויטרס
ליאונל מסי חוגג שער במדי פריז סן ז'רמן. רויטרס
עונה מופלאה. מסי/רויטרס

בנוסף, המשחק כמעט כלל את מה שיכול היה להיות ללא ספק בישול השנה, כאשר ניימאר ליהטט במרכז המגרש, עבר ארבעה שחקנים, וסיפק מסירה וירטואוזית (!) עם העקב תוך כדי סבסוב שהותירה את אמבפה מול השער - אבל הצרפתי החטיא.

עם זאת, את גאלטייה זה לא מרגיע. "כולם חשבו יותר על ההתקפה", אמר, "זה היה מעניין עבור הצופים, לא עבורי. לספוג חמישה שערים בשבוע זה יותר מדי". אגב, למרות העומס, מסי, אמבפה וניימאר שיחקו 90 דקות מלאות, כאשר בצרפת טוענים שהמאמן חושש להוציא אחד מהם בגלל "פרצופים" שהם עושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully