וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטובינסיקה בספק גדול לבנפיקה. בכר: "צ'יבוטה שינה את הגישה שלו"

בלם מכבי חיפה נכנס כמחליף ב-1:3 על אשדוד ויצא בגלל רגישות בשריר הירך האחורי, בכר: "מקווה שהפציעה לא חמורה". בן שמעון: "ההבדל היה באיכות בחלק הקדמי"

מחזור 10הסתיים29/10/2022
מכבי חיפה
  • אוואני (23, גול עצמי)
  • פיירו (34)
  • פאני (73)
1:3
  • (16, גול עצמי) סק
מ.ס. אשדוד
תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

מכבי חיפה חזרה הערב (שבת) לפחות זמנית לפסגת ליגת העל, לאחר שניצחה 1:3 בביתה את מ.ס. אשדוד. הירוקים ערכו רק אימון אחד מאז שובם מצרפת לאחר ההפסד 7:2 לפריז סן ז'רמן ושוב הצליחו להסתבך בעקבות שער עצמי של עבדולאי סק בדקה ה-16, אבל מאוויס צ'יבוטה סידר שער עצמי של טימותי אוואני (23) ובישל גם לפרנזי פיירו שהשלים מהפך (34). מוחמד אבו פאני המחליף חתם את התוצאה (73) והירוקים עם הפנים לבנפיקה ביום רביעי.

כלל לא בטוח שדילן בטובינסיקה יהיה שם, לאחר שנכנס כמחליף וחש רגישות בשריר הירך האחורי. כרגע הוא בספק גדול לקראת המשחק. ברק בכר התייחס לכך ואמר: "יש פה פציעות שלא כולם מודעים אליהן, יש עומסים. אני מקווה שהפציעה של דילן לא חמורה כי הוא נפגע במקום אחר ממה שמנע ממנו לפתוח היום".

המשטרה עיכבה במהלך המשחק חשוד בהשלכת מצית לכר הדשא, תושב קרית אתא בן 21 שהורחק ממשחקי מכבי חיפה ל-60 יום. תושב חיפה בן 40 נצפה מספסר בכרטיס, עוכב לחקירה והורחק ממשחקי הקבוצה ל-30 יום, כשבנוסף המנוי שלו בוטל.

מאוויס צ'יבוטה שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
תשואות מהקהל ומחמאות מהמאמן. מאוויס צ'יבוטה/לילך וייס רוזנברג

ברק בכר סיכם: "קודם כל, אנחנו מנחמים ומחבקים את אורי הראל. במעבר חד, סוף סוף הובלנו בחצי הראשון, צריך להעריך את זה ולהעריך כל ניצחון. יש שחקנים שקיבלו הזדמנות והראו שהם חלק בלתי נפרד מהסגל הזה. ניצחון חשוב והפנים קדימה. היו ביקורות כשניצחנו וגם כשהפסדנו, צריך לדעת להתמודד עם זה. נסחט את כולם בשלושת המשחקים עד הפגרה, אנחנו רוצים להוציא את המקסימום ממה שיש".

על מאוויס צ'יבוטה: "הוא שינה את הגישה שלו בצורה מאוד חיובית, רואים את זה באימונים וגם במשחקים. שחקן צריך איזשהו זעזוע וזה קרה אצלו. הוא נראה טוב באימונים, זה לא סתם מה שראיתם היום".

פרנזי פיירו, שכבש מחזור שלישי ברציפות: "אני מרגיש טוב, אני מנסה לעשות את המקסימום כדי לעזור לקבוצה. מאוויס נתן לי כדור טוב ואני שמח שהצלחתי לכבוש. אנחנו יודעים שזה קשה עם הלו"ז הצפוף, אבל זה חלק מהמשחק. היום התחלנו קצת לאט, אבל הגברנו את הקצב ועשינו עבודה טובה בחזרה למשחק. השער הראשון? נגעתי בכדור, אבל זה פגע בשחקן ההגנה ונכנס. אני מקווה שבכל זאת ייתנו לי את זה. אני רוצה להקדיש את השער לאורי הראל, כולנו מתגעגעים אליך ותומכים בך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מ.ס. אשדוד, רן בן שמעון, עם מאמן מכבי חיפה ברק בכר. לילך וייס רוזנברג
רוצה לסחוט את השחקנים עד הפגרה. ברק בכר עם רן בן שמעון/לילך וייס רוזנברג

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד: "בדקות הכי טובות שלנו קיבלנו גולים שהיו בניגוד גמור למהלך המשחק. הם קבוצה הרבה יותר טובה, אבל היום ההבדל היה באיכות בחלק הקדמי. באנו ללחוץ, לרוץ קדימה ולשחק כדורגל, אבל את ההחלטות בקו הקדמי הייתי ממש משפר. הנושא המרכזי שלנו הוא היציבות, אנחנו מחפשים את זה. אנחנו עובדים על זה, אין איזו מילת קסם. זה תהליך שצריך לעבור אותו. כל הליגה קרובה וצמודה. היום האיכות ניצחה. מכבי חיפה לא ברמה שלנו, אבל גם אותה אפשר לנצח בכל רגע נתון, כמו הפועל תל אביב וכל קבוצה אחרת. עוד נשבור את הראש לקראת הפועל תל אביב".

הקשר נאור סבג הוסיף: "פתחנו די חזק והראינו שאנחנו יכולים להתמודד איתם, אבל הורדנו הילוך אחרי השער ושילמנו על זה די מהר. יש לנו קבוצה טובה ואני מאמין שנראה תוצאות טובות יותר בהמשך. אנחנו קצת לא יציבים בזמן האחרון, למרות שפתחנו בצורה די יציבה. אם נהיה יותר מרוכזים ונקבל החלטות יותר טובות, נעשה גם תוצאות יותר טובות".

המחזור ה-10 בליגת העל יימשך מחר עם המפגש בין הפועל תל אביב לעירוני קרית שמונה ויגיע לסיומו ביום שני עם המשחק המרכזי, בו הפועל באר שבע תארח את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully