וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על ווסטהאם, 0:5 לארסנל ששבה לפסגה

מגוויר ורונאלדו פתחו ב-11 של טן האח, נגיחה של רשפורד (38) הכניעה את הפטישים. התותחנים הביסו את נוטינגהאם פורסט בקרב קצוות בו סאקה נפצע והוחלף בשלב מוקדם, אך מחליפו ריס נלסון כבש פעמיים ובישל, גם מרטינלי, פארטיי ואודגור הבקיעו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד וארסנל שבו הערב (ראשון) למסלול הניצחונות בפרמיירליג, בשני משחקים שסגרו את המחזור ה-14. תחילה הייתה זו ארסנל שבקרב קצוות מחצה 0:5 את נוטינגהאם פורסט ושבה למקום הראשון בליגה, לאחר מכן מנצ'סטר יונייטד גברה בביתה 0:1 על ווסטהאם במשחק בו כריסטיאנו רונאלדו השלים 90 דקות, אבל מרכוס רשפורד ודויד דה חאה סיימו כגיבורי היום בתיאטרון החלומות.

מרכוס רשפורד, שחקן מנצ'סטר יונייטד. OLI SCARFF, GettyImages
שערו ה-100 הספיק ליונייטד. רשפורד/GettyImages, OLI SCARFF

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 0:1

מנצ'סטר יונייטד לא שמטה נקודות באולד טראפורד מאז מחזור הפתיחה בו הפסידה לברייטון, והיום היא עשתה זאת עם הארי מגווייר וכריסטיאנו רונאלדו בהרכב ועל חשבון האקס, דייויד מויס. אריק טן האח נאלץ להסתדר ללא רפאל וראן הפצוע ובלי ויקטור לינדלוף החולה, וכך מגווייר פילס את דרכו בחזרה ל-11. בהתקפה נעדר אנטוני וכך גם כריסטיאנו רונאלדו זכה לפתוח בפעם השלישית העונה בליגה וגם השלים 90 דקות, כשעל הספסל נותר ג'יידון סאנצ'ו שעל חשבונו הועדף אנתוני אלנגה הצעיר.

מי שהכריע את ההתמודדות עם השער היחיד במשחק היה מרכוס רשפורד, שבדקה ה-38 ביצע תנועה לעומק, כריסטיאן אריקסן זיהה זאת ובהרמה מושלמת מצא את החלוץ שהקדים את תילו קהרר ובנגיחה קבע את תוצאת המשחק וחגג את שערו ה-100 במדים האדומים. כריסטיאנו רונאלדו וחבריו התקשו לאיים על שערו של אלפונס אראולה, שעלה למחצית השנייה במקום לוקאש פביאנסקי שנפצע, ומי שכיכב בין הקורות היה דווקא דויד דה חאה שמנע מהפטישים שוויון דרמטי במספר הצלות נפלאות. מנצ'סטר יונייטד בזכות הניצחון שמרה על מרחק נקודה מניוקאסל הרביעית, ווסטהאם נותרה עם 14 נקודות בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בתקציר ה-0:5 המוחץ של ארסנל

תקציר: ארסנל - נוטינגהאם פורסט 0:5/ספורט1
תומאס פארטיי, קשר ארסנל. Alex Pantlin, GettyImages
חמישייה בדרך חזרה לפסגה. פארטיי/GettyImages, Alex Pantlin

ארסנל - נוטינגהאם פורסט 0:5

ארסנל הגיעה למפגש מול נועלת הטבלה לראשונה העונה אחרי שני משחקים רצופים ללא ניצחון, תחילה ב-1:1 בסאות'המפטון ולאחר מכן ההפסד 2:0 באיינדהובן לפ.ס.וו במשחק שבו נקודה הייתה מבטיח להם את ראשות הבית ואת המקום בשמינית גמר הליגה האירופית, אבל הוכיחה שהשבוע הרע מאחוריה עם ניצחון גדול בקרב הקצוות, ניצחון שגם השיב אותה לפסגת הפרמיירליג.

בוקאיו סאקה פתח את המשחק בסערה ובישל לגבריאל מרטינלי כבר בדקה החמישית, אבל לצערו של מיקל ארטטה הקשר נפגע וכעבור 22 דקות נשכב על הדשא ובסופו של דבר הוחלף על ידי ריס נלסון. התותחנים ירדו להפסקה ביתרון מינימלי, אבל עם פתיחת המחצית השנייה הסתערו על האורחת ותוך 12 דקות עלו ליתרון של ארבעה שערים כשמעל כולם זהו נלסון המחליף שבהופעתו הראשונה העונה בליגה השלים צמד תוך שלוש דקות. תומאס פארטיי בשער נפלא והקפטן מרטין אודגור הצטרפו לחגיגה ובסיום זה 0:5 מוחץ לארסנל, שרק מקווה שפציעתו של בוקאיו סאקה אינה חמורה.

ריס נלסון, קשר ארסנל. רויטרס
צמד ובישול בהופעתו הראשונה. ריס נלסון/רויטרס

מהלך משחק

דקה 5: גול! סאקה חתך מימין והרים למרכז הרחבה, מרטינלי הקדים את השומר ונגח כדור חזק ומדויק לפינה של הנדרסון. 0:1 מהיר לתותחנים.

דקה 27: סאקה נפצע, ניסה לחזור לשחק ולאחר מספר דקות נאלץ לפנות את מקומו לריס נלסון שעלה להופעת בכורה העונה בליגה.

דקה 49: גול! נלסון ניער מעליו את ההגנה ולא הצליח להכניע את הנדרסון באחד על אחד, אבל השוער הדף היישר לרגליו של הקשר שמול שער חשוף כבר מצא את הרשת.

דקה 52: גול! שוב נלסון חוגג. הפעם הוא נהנה ממסירת רוחב של גבריאל ז'סוס, הקדים את השומר ובנגיעה מתוחכמת שלח את הכדור לפינה הרחוקה. צמד בהופעתו הראשונה העונה בליגה לקשר בן ה-22.

דקה 57: גול! הבליץ של התותחנים נמשך. נלסון מסר לפארטיי, שמכ-20 מטר בעט כדור אדיר שפגש את החיבורים של הנדרסון וזה כבר 0:4.

דקה 78: גול! ז'סוס הוסיף למאזנו בישול נוסף, כשהוריד כדור לאודגור והנורבגי מתוך הרחבה בעט כדור חזק שלא הותיר להנדרסון סיכוי.

בוקאיו סאקה, קשר ארסנל. IAN KINGTON, GettyImages
ארסנל מקווה שלא מדובר בפציעה חמורה. סאקה/GettyImages, IAN KINGTON

אחרי משחקי הליגה, ארסנל תחתום את שלב הבתים של הליגה האירופית עם משחק ביתי נגד פ.צ. ציריך, בעוד מנצ'סטר יונייטד תצא לספרד לקרב על ראשות הבית באירופית מול ריאל סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully