וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון נבחר ל-MVP המחזור ביורוליג: "בא לקבוצה מבולגנת וסידר אותה"

ההצגה של רכז מכבי תל אביב נגד פנאתינייקוס זיכתה אותו בפרס השבועי. המספרים המדהימים בפנים, באירופה מחמיאים

תקציר: ברצלונה - טנריפה 65:67/ספורט1

כשסדר משחקי היורוליג של מכבי תל אביב לעונה הקרובה פורסם, רבים ראו בחמשת המשחקים הראשונים הזדמנות נדירה לצבור מומנטום ולהתבסס בצמרת הטבלה. אמנם קבוצתו של עודד קטש הפסידה באיסטנבול לפנרבחצ'ה ולאקס סקוטי ווילבקין, אך שמרה על הבית בארבעה משחקים מול ז'לגיריס קובנה, מונאקו, וילרבאן ובחמישי האחרון פנאתינייקוס.

מאזן ה-1:4 עימו סגר קטש את המחזור החמישי הציב אותו במקום השני בטבלת היורוליג, אחרי פנרבחצ'ה המושלמת ויחד עם אולימפיאקוס ומונאקו, להן הפרש סלים נחות משל הנציגה הישראלית במפעל.

שני האדריכלים להצלחת הצהובים בפתיחת העונה הם ללא ספק צמד הגארדים הנוצצים שהונחתו ביד אליהו בקיץ האחרון - ווייד בולדווין ולורנזו בראון. על הניצחון נגד פאו שלשום היה חתום האחרון, שזכה לכבוד ונבחר לשחקן המצטיין של המחזור ביורוליג.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
מעל כולם. בראון/דני מרון

ביורוליג מחלקים את פרס MVP המחזור לשחקן בעל המדד הגבוה ביותר מבין הקבוצות שניצחו, כאשר הפעם היה זה בראון עם 33 נקודות מדד. הרכז שהוביל את נבחרת ספרד לזכייה ביורובאסקט האחרון קלע 22 נקודות, ליקט שישה ריבאונדים, חטף שני כדורים וחילק תשעה אסיסטים לחבריו, מה שהציב אותו גם בפסגת מוסרי האסיסטים במחזור האחרון. בחמישה משחקי יורוליג מעמיד בראון ממוצעים של 15.6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-7.8 אסיסטים - יותר מכל שחקן אחר ביורוליג.

אגב, בראון אינו השחקן היחיד במחזור שרשם 33 נקודות מדד. גבריאל דק מריאל מדריד השתווה למדד של הרכז, אך העובדה שהבלאנקוס הפסידו לווירטוס בולוניה מנעה מהפורוורד הארגנטינאי לחלוק עם הגארד הצהוב את הפרס. את המקום השני, עם 28 נקודות מדד. חולקים אלי אוקובו ממונאקו ומי שאייש את עמדת הגארד במכבי תל אביב לפני שתי עונות - כריס ג'ונס מוולנסיה.

ב"יורוהופס" לא העלימו עין מהיכולת של בראון, ולמרות שמשיקולים שאינם קשורים למדד בחרו בסקוטי ווילבקין ל-MVP לאחר ההצגה נגד אנאדולו אפס, הם לא חסכו במחמאות כלפי הרכז של קטש: "החודשים האחרונים היו נהדרים עבור בראון. הכוכב שזכה בזהב עם נבחרת ספרד ביורובאסקט רשם פתיחה נהדרת לעונה במכבי תל אביב. הוא הגיע לקבוצה שנראה לא מאורגנת וסידר אותה בהתקפה. היה לו חלק גדול בכך שמכבי נשארה בעניינים בעיקר ברבע השני עם כמה סלים רצופים. הוא היה מעורב ב-42 מתוך 85 הנקודות של הקבוצה. 22 נקודות ו-9 אסיסטים - זה אומר הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully