וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצגה של ווילבקין: פנר חגגה בדרבי ונותרה המושלמת היחידה, ערב גדול לברצלונה

25 נקודות של הגארד הובילו את פנר ל-79:88 גדול בדרבי של איסטנבול. 56:74 לבארסה על מילאנו, באסקוניה הובסה לפני מכבי תל אביב

תקציר: באסקוניה - ריאל מדריד 82:88/ספורט1

המחזור החמישי ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמד הניצחון של פנרבחצ'ה על אנאדולו אפס בדרבי של איסטנבול, וההצגה של ברצלונה מול מילאנו. במשחקים נוספים, הכוכב האדום גברה על באיירן מינכן והשיגה ניצחון בכורה ובאסקוניה הובסה על ידי וילרבאן לפני המשחק נגד מכבי תל אביב.

שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
משחק השיא שלו העונה. ווילבקין/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 88:79

סקוטי ווילבקין במלוא הדרו. אחרי ימי המנוחה במהלכם ביקר בישראל ועודד את האקסית מכבי תל אביב בדרבי, הסקורר הנהדר ראה מולו את אלופת אירופה, וסיפק את משחקו הטוב ביותר עד כה במדי פנר. ווילבקין צלף 16 נקודות במחצית הראשונה בה פנר שלטה ללא עוררין, וסיים את המשחק עם 25 נקודות, כשהוא דואג להשאיר את הקבוצה של דימיטריס איטודיס עם מאזן מושלם, ובודדה במקום הראשון. מרקו גודוריץ' הוסיף 19, קארסן אדוארדס תרם 10, כשמנגד הקבוצה של ארגין עתמאן ממשיכה להיראות פגיעה, וסופרת כבר שלושה הפסדים לעומת שני ניצחונות בלבד. ואסיליה מיצ'יץ' עשה את שלו עם 19 ט-5 אסיסטים, אמאת' אמבאי הוסיף 13 ואלייז'ה בריאנט תרם 12, אבל כל עוד שיין לארקין הפצוע ממשיך להיעדר, נראה שאנאדולו תמשיך לסבול.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
לוקה וילדוסה, שחקן הכוכב האדום בלגרד. Sonia Canada, GettyImages
שורה סטטיסטית מרשימה. וילדוזה/GettyImages, Sonia Canada

הכוכב האדום בלגרד - באיירן מינכן 72:78

ניצחון בכורה לסרבים, שהותיר את הקבוצה של אנדראה טרינקיירי בתור היחידה שטרם ניצחה העונה. הביתיים פתחו פער דו ספרתי כבר ברבע הראשון, באיירן חזרה למשחק לקראת ההפסקה, אבל הגנת ברזל סרבית שעצרה את הגרמנים על 29 נקודות בלבד במחצית השנייה, הבטיחה את הניצחון שהושג בעיקר בזכות המצטרף הטרי לוקה וילדוזה, שצלף 20 נקודות לצד 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. בן בנטיל ואוגניין דובריץ' הוסיפו 12 כל אחד למנצחת, את באיירן הוביל קאסיוס ווינסטון עם 18.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. Seskim Photo/MB Media, GettyImages
צרות אצל אלופת אירופה. מיציץ'/GettyImages, Seskim Photo/MB Media

וילרבאן - באסקוניה 61:87

משחק חד צדדי בליון. באסקוניה, היריבה הבאה של מכבי תל אביב, הגיעה לצרפת כשהיא מחומשת ברכז החדש-ישן פרייה הנרי ובונה על עוד הצגה של מרכוס הווארד הלוהט, אבל אף אחד מהם לא ממש הופיע (5 נקודות כל אחד), וזה הסתיים בתבוסה. למעשה, המחצית השנייה כולה הייתה גארבג' טיים מתמשך אחרי שהביתיים ירדו להפסקה ביתרון 18, ולא הביטו לאחור. רטין אובאסוהן וג'ונה מתיוז הובילו את וילרבאן עם 13 נקודות כל אחד, גם דייויד לייטי ויוסופה פאל תרמו את שלהם עם 11 כל אחד. המצטרף הטרי אלכס טיוס ישב על הספסל, אבל לא עלה להופעת בכורה. מנגד, 14 נקודות של רוקאס גידראיטיס לא הועילו לבאסקים, שיקוו לחזור למסלול במשחק הביתי נגד החבורה של עודד קטש בחמישי.

קורי היגינס, שחקן ברצלונה. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
הגנת ברזל. קורי היגינס/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

ברצלונה - אולימפיה מילאנו 56:74

אחרי שבוע שהדליק נורות אדומות עם הפסד לז'לגיריס בקובנה וניצחון דחוק מאוד על טנריפה במסגרת הליגה, ברצלונה חזרה לעצמה ובגדול, עם ניצחון משכנע על מי שמסומנת כאחת הקבוצות במפעל העונה. אחרי רבע ראשון שקול, הבריחה של בארסה הגיעה ברבע השני ונמשכה עם הגנה אגרסיבית שלא איפשרה למילאנו להיכנס לקצב לאורך כל המשחק. מייק טובי עם 13 וקורי היגינס עם 11 הובילו את רשימת הקלעים של המנצחת, כשבצד השני ברנדון דייויס בלט מול קבוצתו לשעבר עם 18, אבל היה פחות או יותר נקודת האור היחידה.

משחקי יום חמישי ביורוליג:

אולימפיאקוס - מונאקו
מכבי תל אביב - פנאתינייקוס
פרטיזן בלגרד - ז'לגיריס קובנה
ולנסיה - אלבה ברלין
ריאל מדריד - וירטוס בולוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully