וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מחפשת חותמת מחוץ לבלומפילד, התלבטות בין גלזר לפרץ

29.10.2022 / 11:15

בעוד הצהובים מושלמים בבית, מחוץ לבלומפילד הם מתקשים ונגד הפועל באר שבע (שני, 20:30) ירצו לספק הצהרה. שלישיית הבלמים שהרשימה מול נתניה תמשיך יחד, איביץ' מתלבט בין שני הקשרים

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

בניגוד להפועל באר שבע שעשתה מקסימום של נקודות העונה מחוץ לביתה, מכבי תל אביב איבדה חמש נקודות במשחקים מחוץ לבלומפילד. זה האלמנט המסקרן ביותר מבחינת הקבוצה לקראת המשחק מחרתיים (שני, 20:30) בטרנר מול אליניב ברדה ושחקניו. בבלומפילד נהנית מכבי תל אביב העונה משליטה אבסולוטית של 15 נקודות מ-15 אפשריות ויחס שערים של 1:18. בחוץ איבדה מכבי תל אביב נקודות בהפסד למכבי חיפה ובתיקו מול מ.ס. אשדוד והמבחן הגדול של ולדאן איביץ' ושחקניו מחרתיים יהיה לחזור עם כל הנקודות ממשחק קשה בטרנר.

למעט הניצחון על הפועל חדרה במשחק החוץ שנערך באצטדיון בנתניה, מכבי תל אביב לא הבריקה בשלושת משחקי החוץ האחרים כאשר גם במשחק בו ניצחה בדוחא את בני סכנין, היכולת לא היתה גבוהה. במועדון יודעים שכדי להתבסס היטב במקום הראשון ולהוסיף לעצמה כוח הרתעה, הקבוצה צריכה להעלות את הרמה גם במשחקים שהם לא באצטדיון הביתי שלה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
רוצים לתת הצהרה. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

אחרי פסטיבל אוסקר גלוך, בקבוצה נכנסו אתמול לימים שלפני משחק גדול במיוחד כשמדובר ביריבה כמו הפועל באר שבע שיודעת להכין את עצמה ליריבה ומגיעה בשיא הריכוז למשחקים מכריעים.

בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות לא ניצחה מכבי תל אביב. יתרה מכך, הפועל באר שבע היכתה בה בחצי גמר גביע המדינה בעונה שעברה בבלומפילד עם 1:3 כשבאותו השבוע ניצחה גם בליגה את הצהובים. "הפועל באר שבע עושה קמפיין מצוין באירופה. זו קבוצה שצריך להיזהר ממנה ולהתכונן בהתאם", אומרים במכבי תל אביב.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דריק לוקאסן. אריאל שלום
ההגנה זכתה למחמאות אחרי נתניה. לוקאסן/אריאל שלום

איביץ' צפוי לעלות מחרתיים עם שלישיית הבלמים שפתחה מול מכבי נתניה ושזכתה לקומפלימנטים מהמאמן בסיום. דרק לוקאסן שחזר להרכב הצטרף לניר ביטון ואנריק סבוריט וכולם היו טובים מאוד.

ההתלבטות העיקרית תהיה בין דן גלזר שפתח מול מכבי נתניה ונותן לאיביץ' עוד מימד הגנתי בקישור האחורי לבין דור פרץ שהחליף אותו במשחק האחרון ונחשב למישהו שיכול לתת לסרבי משהו יותר התקפי מהקישור ההגנתי. ההערכה היא שאיביץ' לא יעשה הפעם שינויים מהותיים בקישור כפי שעשה במשחקי החוץ מול מכבי חיפה, בני סכנין ומ.ס. אשדוד והוא צפוי להמשיך עם מה שהלך לו עד כה טוב במשחקי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully