וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה תלונה לאופ"א נגד התנהלות משטרת ולנסיה

עודכן לאחרונה: 28.10.2022 / 17:36

למרות שבקבוצה הזהירו מראש, המשטרה פתחה רק שער אחד ועיכבה את כניסת האוהדים למשחק אצל ויאריאל. ברדה בונה על "כוח להמשך" בזכות התיקו. בקבוצה הודו: "לא יכולנו לשלוח את האוהדים הביתה בלי נקודה לפחות"

תקציר: ויאריאל - הפועל באר שבע 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע הגישה הבוקר (שישי) תלונה רשמית לאופ"א נגד משטרת ולנסיה בעקבות התנהלותה אמש במשחק אצל ויאריאל הספרדית. קרוב לאלפיים אוהדים של הפועל באר שבע טרחו להגיע למשחק, ולמרות שהכרטיסים נמכרו מראש והיה ברור שתגיע מסה גדולה של אוהדים, המשטרה המקומית החליטה באופן שרירותי לפתוח רק שער אחד. בכך נוצר עומס אדיר בכניסה, ואוהדים רבים נכנסו ליציעים הרבה אחרי שהמשחק החל. באר שבע פנתה לנציגי אופ"א במשחק בתחילת האירוע, כשהיה ברור לה מה עתיד לקרות, אך אלה הבהירו כי הכתובת היא משטרת ולנסיה האמונה על הבטיחות והסדר. במועדון מצפים לתשובה של אופ"א ומצטערים על כך שאוהדים רבים, שהשקיעו ממיטב כספם וטסו למשחק, עברו חוויה מפוקפקת בתחילתו.

בהפועל באר חשו גאווה גדולה אחרי התיקו 2:2 אמש בספרד אצל ויאריאל במסגרת המחזור החמישי של בית ג' בקונפרנס ליג. התוצאה המצוינת של אליניב ברדה ושחקניו משאירה את הקרב על הכרטיס השני לשלב הבא בחיים, וההכרעה עוברת למחזור האחרון ביום חמישי הבא בטרנר, שם תתארח אוסטריה וינה. הפועל באר שבע תהיה חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל מהמקום השני, כשהיא תצטרך גם שלך פוזנן לא תנצח את ויאריאל.

"אני רוצה להיות אופטימי ולהאמין שעם ניצחון אחד נוכל להעפיל מהבית הזה לשלב הבא", אמר אמש ברדה, שסופר ארבע תוצאות תיקו והפסד בודד בחמישה משחקים באירופה. ברדה היה מאוד מרוצה מההופעה של השחקנים, שכן הוא משוכנע שהפועל באר שבע פגשה אמש את היריבה הכי קשה שהייתה לה העונה ועוד במשחק חוץ. "היו כל כך הרבה דברים יפים במשחק", העיד. "החבר'ה גילו אופי נגד קבוצה גדולה במשחק קשה. אני חייב להגיד ששמעתי את הקהל שלנו בלבד. האוהדים שהגיעו לספרד גרמו לשחקנים להרגיש משהו מיוחד. שאפו גדול לקהל שלנו, שעזר לנו להשיג תוצאה גדולה. אנחנו נעשה הכל כדי לנצח בשבוע הבא ולהתפלל".

אוהדי הפועל באר שבע בוולנסיה נגד ויאריאל. גולן שלי, מערכת וואלה
אוהדי הפועל באר שבע ריגשו את ברדה והשחקנים/מערכת וואלה, גולן שלי

למעלה מאלף אוהדים של הפועל באר שבע הגיעו עד ולנסיה כדי ללוות את הקבוצה ותמכו בה לאורך כל המשחק. במועדון היו כל כך גאים בקהל שטס לספרד: "לא יכולנו לשלוח אותם הביתה בלי משחק גדול ולפחות נקודה", העידו אמש השחקנים.

בזמן שמאמנים כמו ולאדן איביץ' נשענים על שיטת משחק אחת, ברדה ממשיך לעבור בין מערכים ומשחק בכמה שיטות משחק. אמש הוא שלח את תומר יוספי להרכב הפותח אחרי הרבה זמן, והפתיע גם עם יוג'ין אנסה. "יש לי שחקנים מאוד אינטליגנטיים שיודעים להתאים את עצמם לכל שיטה", פרגן המאמן. "אנחנו מאוד אלסטיים בשיטות המשחק".

שחקן הפועל באר שבע תומר חמד. רויטרס
נשמר ליום שני. תומר חמד/רויטרס

הפועל באר שבע תשוב היום לארץ ותנסה בעיקר להתאושש לקראת המשחק ביום שני מול מכבי תל אביב. שגיב יחזקאל שנכנס נהדר לעמדת המגן הימני כבר משחק שני ברציפות, ואף כבש אמש את שער השוויון, יצא בגלל פציעה בשריר ובמועדון ינסו להכשיר אותו למשחק בטרנר. ברדה הוציא את תומר חמד במהלך המשחק כדי לשמור עליו ליום שני, ונראה כי הוא ישתמש בשחקנים שלא יצאו לספרד כי לא היו רשומים לאירופה, כדי להקל על אלה שיחזרו מאוד עייפים מהמשחק האחרון.

על עניין המעברים בין הקונפרנס ליג לליגת העל והצורך להוריד את השחקנים לקרקע אחרי המשחק הטוב אמש בספרד, אמר ברדה: "אין לי מה להוריד את השחקנים לקרקע. יש לנו שחקנים מאוד אינטליגנטיים שמבינים שתוך יומיים אנחנו צריכים להיות מוכנים לליגה. הפסדנו יותר מדי נקודות בטרנר. אני מאמין שהתוצאה הזו בספרד תיתן לנו המון כוח להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully