וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה: "דגדג לעשות פה סנסציה. נתאמץ עד הסוף, יש סיכוי"

מאמן הפועל באר שבע שיתף את תחושת הפספוס אחרי ה-2:2 מול ויאריאל, אבל מאמין כי הם יכולים להשלים את העבודה ולעלות לשלב הבא בקונפרנס ליג: "התוצאה טובה, מקווה שנבקיע הרבה מול אוסטריה וינה בשבוע הבא בטרנר"

תקציר: ויאריאל - הפועל באר שבע 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע סיימה ב-2:2 בספרד מול ויאריאל ונותרה בתמונת העלייה לשלב הבא בקונפרנס ליג, כשתצטרך לקוות למעידה של לך פוזנן מול הצוללת הצהובה במחזור הסיום ולניצחון רב שערים שלה מול אוסטריה וינה באצטדיון טרנר בשבוע הבא.

בסיום התראיין אליניב ברדה, מאמן הקבוצה מבירת הנגב, והרגיש שפספסו הזדמנות מול קבוצה חזקה במיוחד: "התוצאה סך הכל טובה, אפילו שטיפה מדגדג היה לעשות פה תוצאה טובה וסנסציונית יותר. מבחינתי המשחק הזה היה מאוד חשוב, היינו צריכים להסתכל על התוצאה של הקבוצות האחרות בבית במהלכו כדי לדעת שיש עוד סיכוי, וגם שם הסתיים בתיקו, מה שאומר שההכרעה תהיה במשחק האחרון בבית. נתאמץ עד הסוף, יש לנו עוד משחק ונעשה הכל כדי להשלים את המשימה".

ברדה היה מרוצה מצורת המשחק של קבוצתו והסביר כמה התקופה הקרובה קריטית לבאר שבע העונה: "אני חושב שמתחילת המשחק עם המערך של שני החלוצים היה טוב. לחצנו גבוה, ומול קבוצות כאלה שיודעות לצאת מהלחץ זה לא פשוט. בחצי הראשון לא הגענו למצבים, אבל בחצי השני פתחנו עם פנדל שהצלחנו להבקיע, ומיד אחריו ויאריאל השתלטו על המשחק. דווקא אחרי השער השני שלהם, הצלחנו לחזור למשחק. אני שמח שהצלחנו לשלב גם שחקן נוער כמו גבריאל בסיום. אנחנו בדרך לרצף של שישה משחקים עד המונדיאל, עברנו אחד, ונצטרך את כל הסגל לרשותנו בתקופה הזאת. עייפות וסגל קצר זה לא תירוץ מבחינתי. מקווה שנבקיע הרבה מול אוסטריה וינה כדי לעלות לשלב הבא".

שחקני הפועל באר שבע בסיום המשחק. רויטרס
תלונות בסיום על השופט ששרק במהלך התקפה של האדומים. הלדר לופס ומיגל ויטור/רויטרס

במחזור הסיום (3.11) של הקונפרנס ליג בבית ג', הפועל באר שבע תארח אוסטריה וינה, בעוד ויאריאל תתארח אצל לך פוזנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully