וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'מאל טינסלי נקנס ב-250 אלף דולר כי סירב להתקלח"

ברונו שונדוב ששיחק עם טינסלי באינדיאנה, נזכר: "הוא פשוט לא היה מוכן להתקלח אחרי אימונים ומשחקים. רג'י מילר דרש שייקנס"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

ברונו שונדוב כבר בן 42 וכשהוא מביט לאחור, הוא רואה 21 שנות קריירה מגוונת. הוא שיחק ב-NBA, בילה באירופה, עבר בין היתר במכבי תל אביב איחוד האמירויות, הפיליפינים ואיראן, ותלה את הגופיה ב-2018. הסנטר הענק, 2.21 מטר, נותר עם הרבה זיכרונות שאסף לאורך התקופה ואתמול אחד מהם התפרסם.

הקרואטי היה חלק מהסגל של אינדיאנה פייסרס בשנים 2000-2002, בהן שותף ב-33 משחקים. בעונה השנייה שלו שם, הצטרף הרוקי ג'מאל טינסלי, שנבחר על ידי ונקובר במקום ה-27 בדראפט והועבר לפייסרס דרך אטלנטה בעסקה עמוסה.

שונדוב נזכר אתמול בגארד התזזיתי: "טינסלי פשוט לא הסכים להתקלח עם השחקנים, לא אחרי אימונים ולא אחרי משחקים. הוא היה נכנס לחדר ההלבשה, מתלבש ויוצא. אחרי כמה פעמים, רג'י מילר הלך להנהלה ואמר: 'תביאו את ספר החוקים, אנחנו חייבים לעשות שינוי. ששחקנים יתקלחו אחרי אימונים ומשחקים, אחרת הם ייספגו קנס'. וכך היה".

שחקן העבר הקרואטי המשיך: "טינסלי לא הסכים. הקנס הראשון היה 500 דולר והשני כבר הוכפל ועמד על 1,000. וכך זה נמשך... אתם לא תאמינו כמה הוא שילם בסוף! עשינו חישוב ביחד איתו, הוא שילם 250 אלף דולר בקנסות. הוא היה הולך ומתקלח בבית, אולי הוא לא רצה להיות עירום ליד כולם... אבל בסוף הוא שילם רבע מיליון דולר על סירוב להתקלח!".

שחקן אינדיאנה פייסרס לשעבר, ג'מאל טינסלי. Jonathan Daniel, GettyImages
סירוב יקר. טינסלי/GettyImages, Jonathan Daniel

טינסלי השלים 7 שנים בפייסרס והגיע איתה לגמר המזרח בעונת 2003/04. לאחר מכן המשיך לעונה בממפיס ולשלוש נוספות ביוטה. הוא העמיד ממוצעי קריירה של 8.5 נקודות, 6.1 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים בעונה הסדירה. הוא פרש בסוף עונת 2013/14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully