וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבוי לקראסקו שהראה "ביצים גדולות", אובלק הודה: "נכשלנו"

אתלטיקו עפה מליגת האלופות בשל החמצת פנדל של הבלגי בדקה ה-99, סימאונה: "היום הכי קשה שלי במועדון". בספרד קטלו, ולמה גריזמן לא בעט?

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

אתלטיקו מדריד קיבלה אמש (רביעי) הזדמנות פז להציל קמפיין כושל בליגת האלופות, לפחות עד מחזור הסיום של שלב הבתים בשבוע הבא, אבל יאניק קראסקו החטיא את הפנדל הדרמטי בדקה ה-99 והקולצ'ונרוס הודחו מהמפעל הבכיר ביבשת בתום 2:2 נגד באייר לברקוזן. בית עם קבוצות שלא ממש מזוהות עם הצלחות באירופה, שממנו עלו בסופו של דבר קלאב ברוז' ופורטו, לא הספיק לקבוצתו של דייגו סימאונה על מנת להמשיך לשמינית הגמר.

"אין ספק שאי ההעפלה לשמינית הגמר הינה כישלון של אתלטיקו, כשרואים שאף יריבה בבית שלה לא הייתה מועמדת רצינית לזכות בליגת האלופות", קטלו את הקבוצה ב"מארקה", וגם הסבירו באחת הכותרות: "כשלא מבקיעים ומחלקים מתנות, אי אפשר לעלות". גם השוער יאן אובלק הודה כשנשאל האם זה כישלון: "כן, היינו בבית נוח כדי לעלות שלב. האוהדים שלנו ראויים להרבה יותר. אני מתנצל".

דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הרגע הכי קשה כמאמן אתלטיקו מדריד. סימאונה/רויטרס

סימאונה נענה בחיוב כשנשאל האם זה היום הכי קשה שלו כמאמן אתלטיקו מדריד, וסיפר: "זה רגע קשה ובלתי צפוי למועדון שלנו. אין ספק שאני מתקשה בליגת האלופות. הפסדתי גמר אחד בפנדלים ואחד בדקה ה-93, יותר קרוב מזה אין, אבל אני עקשן ואמשיך לנסות כל עוד תינתן לי ההזדמנות לזכות בתואר הזה עם המועדון הזה".

המאמן הסביר מדוע אנטואן גריזמן, שנמצא בכושר מעולה ומעורב בחמישה מששת השערים האחרונים של הקולצ'ונרוס, לא בעט את הפנדל: "גריזמן היה מאוד עייף. קראסקו לקח את הכדור ברגע שהשופט הלך לבדוק ב-VAR, ואם שחקן מבקש לבעוט פנדל בדרך שקראסקו עשה זאת - חבריו לקבוצה נותנים לו".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
יאניק קראסקו, אתלטיקו מדריד. Alvaro Medranda/Eurasia Sport Images, GettyImages
לקח אחריות, אבל לא עמד בלחץ - וחתום על הכישלון. קראסקו/GettyImages, Alvaro Medranda/Eurasia Sport Images

הבלגי, שבכלל אמור היה להיות גיבור הערב לאחר שכבש את השער הראשון ובישל את השני, זכה לגיבוי גם מצמד הארגנטינאים של אתלטיקו, רודריגו דה פול ונהואל מולינה, שאמרו שניהם לכלי התקשורת בעמדת הראיונות: "צריך ביצים גדולות כדי לבעוט את הפנדל הזה. יאניק לא אשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully