וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה רתח אחרי פסילת שער הניצחון: "ה-VAR עושה המון נזק"

מאמן טוטנהאם זעם על ההחלטה התמוהה: "לא מבין את הקו שהם ציירו". דוהרטי על החלטת השופט: "לחלק מאיתנו אין בכלל מושג מה קרה שם"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

טוטנהאם כבר חגגה בדקה ה-96 ניצחון דרמטי על ספורטינג ליסבון שמעניק לה את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, אלא שאז זיהו שופטי המסך שהארי קיין היה בעמדת נבדל קטנטן כשאמרסון רויאל מסר לו, השער של הכוכב הבלתי מעורער של התרנגולים נפסל וטוטנהאם אמנם נותרה בפסגת הבית עם ה-1:1 הביתי והמאכזב עבורה, אבל תצטרך לחלץ לפחות נקודה בשבוע הבא במארסיי כדי להבטיח את השתתפותה בין 16 האחרונות.

השער של טוטנהאם שנפסל להארי קיין מול ספורטינג. מתוך שידור הטלוויזיה, צילום מסך
מה אנחנו מבינים מהקו הזה?/צילום מסך, מתוך שידור הטלוויזיה

אנטוניו קונטה נשמע מתוסכל בסיום, והתקשה להבין למה היה נבדל בשער של קיין. "אני חושב שקייו היה לפני הכדור, וזה שער. אני לא מבין את הקו שהם ציירו. קשה מאוד להגיב על הדבר הזה. VAR עושה המון נזק. אני רוצה לראות אם באצטדיון גדול של קבוצה אחרת הם מעזים לפסול שער כזה. הייתי רוצה לדעת. יש המון חוסר צדק. אני לא אוהב החלטות כאלה. אני לא רואה בזה דברים חיוביים.

"המחצית השנייה הייתה טובה. הגיע לנו לנצח, אבל אתם ודעים מה קרה. אני לא מבין למה אנחנו צריכים לחכות למשחק הבא כשיכולנו לעלות היום. כשאתה ממציא מצבים כאלה, אתה יוצר הרבה נזק למועדון, והרבה בעיות".

מאט דוהרטי: "ראיתם כבר לפי החגיגות שלנו, היינו בטוחים שניצחנוץ פפפפפף. אני לא ממש יודע מה קרה בסוף. אני חושב שהמסירה הייתה לאחור. אצטרך לבדוק שוב מה אומרת החוקה. לחלק מאיתנו אין בכלל מושג מה קרה שם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה עצבני אחרי התיקו מול ספורטינג. BEN STANSALL/AFP, GettyImages
כמה עצבים. קונטה/GettyImages, BEN STANSALL/AFP

במחזור הסיום של בית ד' בשבוע הבא תתארח טוטנהאם במארסיי ובמקביל תארח ספורטינג ליסבון את איינטרכט פרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully