וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמצה גדולה, שער גדול: קלופ גאה בנונייס אחרי ה-0:3 של ליברפול

עודכן לאחרונה: 27.10.2022 / 0:43

נונייס "ממש כעס על עצמו בהפסקה" אחרי ההחטאה, אבל הגיב נהדר עם נגיחה מושלמת ב-0:3 על אייאקס. קלופ: "הגנו עם הרבה תשוקה"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

ליברפול סובלת העונה מחוסר יציבות בליגה, עם רגעים יפים לצד מפלות מביכות, אבל אתמול (רביעי) הרדס הצליחו להבטיח העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות בצורה מרשימה מאוד, אחרי ששחקניו של יורגן קלופ הביסו 0:3 את אייאקס באמסטרדם.

מוחמד סלאח כבש ראשון לפני ההפסקה את שערו השישי העונה בצ'מפיונס, דארווין נונייס הכפיל בנגיחה נהדרת והארווי אליוט כבש את השלישי אחרי מסירת אמן של המצרי.

דארווין נונייס אחרי שכבש שער לזכות ליברפול. OHN THYS / AFP, GettyImages
ליברפול לא יציבה,כמו הכישרון שלה. נונייס/GettyImages, OHN THYS / AFP
יורגן קלופ, מאמן ליברפול. רויטרס
ניצחון מתוק. קלופ/רויטרס

נונייס, שבמחצית הראשונה החטיא מקרוב ממצב קורץ, הצליח שוב לכפר על החטאה גדולה עם שער. אנדי רוברטסון סיפר בסיום: "דארווין ממש כעס על עצמו בהפסקה. ישבתי לידו ואמרתי לו שאתן לו מסירה, ושהוא ינגח אותה פנימה". רוברטסון הוסיף ש"0:3 במגרש כזה, מול יריבה קשה, ועוד לשמור על שער נקי, זה חשוב מאוד עבורנו".

ליברפול עלתה לשמינית הגמר בכל שש ההופעות שלה תחת המאמן יורגן קלופ במפעל, רצף ההעפלות הכי ארוך שלה בליגת האלופות. המאמן הגאה אמר: "היו לנו 30 דקות ראשונות קשות כשאייאקס שיחקה ממש טוב. היינו חייבים להגן בתשוקה גדולה. אבל היו לנו גם הזדמנויות, וכבשנו שער נהדר. העפלנו לשלב הבא, ואפשר לשמוח קצת היום". על נונייס: "הוא שיחק עם לב גדול היום, הוא היה ממש טוב. אני חושב שהוצאנו אותו מוקדם מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully