וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התסבוכת החדשה של רונאלדו: יובנטוס שילמה 20 מיליון יורו בסתר?

דיווח באיטליה: הביאנקונרי הודיעו על הסכמת השחקנים לקצץ בשכרם בתקופת הקורונה, אלא ש"מסמך סודי" הוביל לחקירת הרשויות

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו חזר השבוע לאימוני מנצ'סטר יונייטד והוא גם צפוי לפתוח מחר בהרכב הקבוצה מול שריף טירספול בליגה האירופית (חמישי, 22:00, ספורט2) אחרי שהשעייתו הסתיימה ומבחינת המאמן אריק טן האח האירוע מאחוריו, אבל כעת CR7 נמצא פעם נוספת בכותרות בהיבט שלילי - הפעם בתקשורת האיטלקית.

לפי הפרסום ב"גאזטה דלו ספורט", יובנטוס וכריסטיאנו רונאלדו נמצאים תחת חקירה של הרשויות באיטליה וזאת לאחר שהתגלה "מסמך סודי" שעל פיו שילמה הגברת הזקנה לכוכב קרוב ל-20 מיליון יורו בסתר במהלך התפרצות נגיף קורונה בעולם, וזאת חרף ההצהרות שהוא ושאר כוכבי המועדון סיכמו על קיצוץ בשכר בגובה ארבע משכורות חודשיות.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
קרוב ל-20 מיליון יורו מבלי שאף אחד ידע? רונאלדו/רויטרס

איטליה כזכור הייתה אחת המדינות שהוכו בצורה הכי קשה על ידי נגיף קורונה וכשהמדינה נכנסה לסגר והכדורגל נעצר לתקופה ארוכה, כמו בכל העולם כמעט, הודיעה יובנטוס ששחקני הסגל הסכימו לוותר על ארבע משכורות ממרץ 2020 וכך לסייע למועדון בתקופה הקשה. כעת נבדקת האפשרות שלא בוצע קיצוץ כלל וכי השחקנים קיבלו את שכרם עבור אותם ארבעה חודשים, אלא שהכסף הועבר באיחור כדי לסייע ב"סידור ספר החשבונות" והתשלום לא בוצע על ידי המועדון - אלא באופן פרטי ואשר נוגד את התקנון.

החקירה מנוהלת על ידי פרקליטות טורינו ובמוקד 16 חברי הנהלה ביובנטוס, ביניהם הנשיא אנדראה אניילי, כוכב העבר פאבל נדבד שמשמש כסגן נשיא הגברת הזקנה וכן פאביו פראטיצ'י, כיום ראש מחלקת הכדורגל בטוטנהאם. ב"גאזטה" גם נכתב כי לא רק מסמך סודי שחתום על ידי כריסטיאנו רונאלדו ושחקנים נוספים נמצא בידיהם, אלא שגם ישנן האזנות סתר שמעידות על כך שהושג סיכום סודי בין הצדדים.

CR7 סירב למסור תגובה לפניית מספר כלי תקשורת באיטליה שניסו לברר אם אכן שולמו לו 20 מיליון יורו שעל פי המסמכים בהתאחדות הוא ויתר עליהם. ביובנטוס טענו היום כי הקיצוץ בשכר השחקנים נכנס לתוקף במרץ 2020 ושעם חזרת הליגה ופתיחת האצטדיונים נכנסו הצדדים למו"מ בניסיון להגיע להסכם לטובת כל הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully