וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו שב לאימוני מנצ'סטר יונייטד, חבריו "התרשמו מטן האח"

השעיית החלוץ הסתיימה והוא גם בתמונת ההרכב למשחק נגד שריף טירספול (חמישי, 22:00, ספורט2), בתקשורת מדווחים שאופן הטיפול בפרשה הוסיף נקודות זכות למאמן

תקציר: צ'לסי - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו חזר היום (שלישי) לאימוני מנצ'סטר יונייטד אחרי השעייה של מספר ימים ועל פי התקשורת האנגלית גם נמצא בתמונת ההרכב למשחק הליגה האירופית ביום חמישי נגד שריף טירספול (22:00, ספורט2).

הפורטוגלי בן ה-37 הושעה על ידי המאמן אריק טן האח בשבוע שעבר בעקבות סירובו לעלות מהספסל נגד טוטנהאם ועל כן נותר מחוץ לסגל בסוף השבוע נגד צ'לסי וגם לא התאמן עם חבריו, אלא ערך אימונים אישיים לצד שחקני קבוצת הנוער. אחרי מספר ימים מתוחים ושלל דיווחים בנושא, גם על עזיבה אפשרית של CR7 בינואר, בממלכה מפרסמים דווקא על "דיאלוג רציף" בין השניים וכי גם המאמן מרוצה מהאופן שבו טופל אחד מכוכביו ושמבחינתו מדובר בתקרית שכעת ניתן לעבור עליה.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד/GettyImages, Michael Regan

יתרה מכך, ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" הגדילו לעשות כשדיווחו הערב כי שחקני מנצ'סטר יונייטד "התרשמו מאוד" מטן האח על הטיפול בפרשה ועל כך שהצליח להעמיד את CR7 על טעותו, אבל מבלי לגרום לפיצוץ בין הצדדים. נזכיר כי בתגובתו הראשונה להשעיה כריסטיאנו רונאלדו כתב ש"בלהט הרגע מאבדים שליטה", אבל לא התנצל באופן מפורש.

כריסטיאנו רונאלדו נמצא בתמונת ההרכב למשחק ביום חמישי בליגה האירופית, אבל צריך לזכור שאנתוני מרסיאל הפצוע נעדר מהמשחקים האחרונים וגם הדקות של מרכוס ראשפורד מנוהלות היטב, כך שביום ראשון בליגה נגד ווסטהאם לא צפוי הפורטוגלי לפתוח כך או אחרת במצב הקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully