וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט נעצר בהפסד אלבה לוולנסיה, בולוניה ניצחה את ריאל בחוץ

הגארד הישראלי סיים של 6 נקודות ו-5 איבודים עם הפסד 87:73, גם זוסמן קלע 6. מונאקו ניצחה את אולימפיאקוס 76:81 בחוץ

תקציר: ברצלונה - טנריפה 65:67/ספורט1

המחזור החמישי ביורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם חמישה משחקים, כולל הניצחון של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס. אולימפיאקוס איבדה את המאזן המושלם אחרי הפסד 81:76 למונאקו, בעוד תמיר בלאט ויובל זוסמן הפסידו עם אלבה ברלין בוולנסיה. ים מדר ופרטיזן בלגרד שוב ניצחו ובולוניה חגגה במדריד.

מייק ג'יימס, שחקן מונאקו. Roberto Finizio, GettyImages
מונאקו ניצחה דרך הקו האחורי. ג'יימס/GettyImages, Roberto Finizio

אולימפיאקוס - מונאקו 81:76

שתי היריבות שבשנה שעברה סיפקו סדרת רבע גמר מותחת ביותר, חזרו לפגוש אחת את השנייה ומונאקו השיגה נקמה ספורטיבית. רבע שלישי של 14:23 סימן לאורחת את הדרך לניצחון, כשהיוונים רודפים אחריהם לכל אורך הרבע האחרון, אבל לא מצליחים להימנע מהפסד ראשון העונה. אלי אוקובו קלע 23, מייק ג'יימס הוסיף 20 ומונאקו ניצחה דרך הקו האחורי. שאקיל מקיסיק קלע 15 עבור אולימפיאקוס, אצלה סשה וזנקוב נעצר על 13 נקודות ו-7 ריבאונדים אחרי שהבריק במשחקים הקודמים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן פרטיזן בלגרד, ים מדר. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
שורה סטטיסטית צנועה. ים מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

פרטיזן בלגרד - ז'לגיריס 76:87

ים מדר שיחק 22 דקות וחצי וסיפק שורה סטטיסטית צנועה של 5 נקודות, אסיסט וחטיפה, אבל היה שותף לניצחון שני רצוף של הסרבים. הקבוצה הביתית נהנתה מ-26 נקודות של קווין פונטר ב-10/14 מהשדה וממשחק איכותי של מתיאס לסור, שסיים עם 10, 8 ו-3 בנקודות, ריבאונדים וחסימות. קינן אוואנס הוביל את הליטאים עם 16 נקודות ו-9 אסיסטים. פרטיזן שמרה על סטטוס קוו במפגשים עם ז'לגיריס, כשבמאה ה-21 כל אחת שומרת על הביתיות וכרגע הסרבים מוליכים 2:3 במאזן בין הקבוצות.

תמיר בלאט, אלבה ברלין. Boris Streubel, GettyImages
נעצר. תמיר בלאט/GettyImages, Boris Streubel

ולנסיה - אלבה ברלין 73:87

אחרי כמה משחקים יוצאים מן הכלל, תמיר בלאט נעצר על 6 נקודות עם 3 אסיסטים מול 5 איבודים, ואלבה הפסידה ללא תנאי בחוץ. ולנסיה תפסה את המושכות לקראת סיום הרבע הראשון ולא הביטה לאחור. הספרדים הוליכו בהפרש דו ספרתי לאורך מרבית המשחק ושייטו לניצחון שני העונה. כריס ג'ונס הוביל עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים ובויאן דובלייביץ' קלע 16. יובל זוסמן קלע 6 משלו באלבה, בעוד לואיס אולינדה וכריסט קומאג'ה התחלקו שווה בשווה ב-30 נקודות.

גבריאל דק, ריאל מדריד. Fran Santiago, GettyImages
28 נקודות לא הספיקו. דק/GettyImages, Fran Santiago

ריאל מדריד - וירטוס בולוניה 95:92

בולוניה לא קלעה יותר מ-66 נקודות באף אחד מארבעת המשחקים הראשונים העונה, יצאה למדריד עם מאזן 3:1, אבל התפוצצה על הבלאנקוס. המשחק היה צמוד לאורך קרוב ל-30 דקות, עד שבולוניה עלתה ליתרון 66:76. ריאל עוד הורידה לקראת הסיום, אבל לא באמת הצליחה לעשות קאמבק או אפילו להשוות. איפה לונדברג הוביל חמישה קלעים של בולוניה בספרות כפולות עם 18 נקודות ואיסמעל באקו קלע 16. בריאל גבריאל דק הצטיין עם 28 נקודות ומריו הזוניה קלע 18.

משחקי יום שישי ביורוליג:

הכוכב האדום בלגרד - באיירן מינכן (20:00)
אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה (20:30)
וילרבאן - באסקוניה (21:00)
ברצלונה - מילאנו (21:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully