וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגוארו השתגע בשידור: "שחקני חיפה יפצעו את מסי, תוציא אותו!"

חלוץ העבר חשש לגורלו של הפרעוש, וביקר את סגנון המשחק של חיפה ובכר: "זו לא הליגה בישראל, למה הם לוחצים כל כך גבוה?". צפו

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

סרחיו אגוארו כבר "התעסק" עם אוהדי מכבי חיפה אחרי ההגרלה של שלב הבתים של ליגת האלופות, כששאל "מי זו הקבוצה הזאת?". אתמול (שלישי) הוא עקב מקרוב אחרי הירוקים במשחק נגד פריז סן ז'רמן (7:2), וכהרגלו תיעד את עצמו צופה במשחק בחשבון הטוויץ' שלו.

אגוארו הופתע לטובה מחיפה, אבל גם ביקר את סגנון המשחק ההרפתקני מדי שלה. "תראו את מכבי, תראה איך היא לוחצת. נראה שהיא לא רוצה את הכרטיס לליגה האירופית, אלא את הכרטיס לשמינית הגמר בליגת האלופות! היא ממש רוצה לעלות! הם נוגעים בכדור ולא חוששים ללכת קדימה".

מצד שני, אמר אגוארו שהוא לא מבין מדוע הירוקים כל כך מדוללים בהגנה, ומהמרים על התקפה. "זה דבר אחד לשחק בליגה הישראלית, ודבר אחר לשחק בליגת האלופות. ההגנה שלהם לא מספיק טובה, תראה כמה גבוה עומדת ההגנה שלהם, על קו החצי. זה דפוק. אל תלחצו בצורה הזאת כאילו אתם משחקים בליגה הישראלית" .

בדקה ה-72 נרשמה חרדה בארגנטינה, לאחר ששון גולדברג פגע בליאו מסי, וברגע הראשון הפרעוש נראה כמי שנחבל. השדר הארגטינאי מיהר לקבוע ש"מסי נפצע", ואגוארו הגיב בבהלה, שנרגעה מיד אחרי שהתברר שלא מדובר בפציעה, אלא שהנעל שלו בסך הכל יצאה מהרגל. "אידיוט, גמרת אותי!", נראה אגוארו צועק, ובהמשך הוא ומרקוס רוחו שעלה אף הוא לשידור, דורשים מכריסטוף גאלטייה להוציא את מסי מחשש שייפצע.

"ליאו עוד ייפצע פה, חיפה עוד תפצע אותו. תוציא אותו!", קרא אגוארו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully