וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזים? בצרפת טענו שמכבי חיפה "העזה יותר מדי", בכר לא התחרט

בצרפת ואיטליה הופתעו מסגנון המשחק של הירוקים, שחשף אותם מאחור ואיפשר למסי, אמבפה וניימאר לחגוג שביעייה מוחצת: "ההימור לא השתלם, חיפה נמסה". בכר הסביר: מעדיף לחטוף מאשר להתבטל. גולדברג הוכתר ל"שחקן הגרוע של הערב": "תקנו לו אספירין, הוא זקוק לזה"

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

ברק בכר ומכבי חיפה עלו בגישה התקפית לכל משחק העונה בליגת האלופות, אבל אתמול (שלישי) המחיר היה כבד. האלופה הובסה 7:2 על ידי פריז סן ז'רמן, במשחק בו שוב הציגה תעוזה רבה, אבל גם נראתה חשופה מאחור, מה שהפתיע רבים בצרפת. "מכבי שיחקה ללא פחד, ומצד אחד צריך להחמיא על הגישה ההתקפית. מצד שני, היה נראה שהיא העזה יותר מדי, ונתנה לכוכבי פ.ס.ז' יותר מדי שטחים", כתבו ב"ל'אקיפ".

ב"יורוספורט" צרפת כתבו ש"חיפה עלתה למשחק עם אותה גישה התקפית בה שיחקה בישראל, ושוב קרסה פיזית בחלק האחרון של המשחק. היא הראתה את אותן מגבלות, וסבלה מאותו גורל". גם באתר "מקסיפוט" כתבו ש"חיפה הראתה לחץ גבוה ועמידה התקפית, אבל נחשפה מאחור ונענשה עם תבוסה כבדה".

גם באיטליה, שם עקבו מקרוב אחרי המשחק במקביל למשחק של יובנטוס, הופתעו משיטת המשחק של חיפה. "חיפה ידעה שההוריקן מגיע, אבל שיחקה עם אופטימיות יותר. היא עשתה חיים קלים לשלישיית הכוכבים של גאלטייה", כתבו ב"גאזטה דלו ספורט". "חיפה ניסתה לשחק כדורגל וללכת קדימה, אבל ההימור לא השתלם, כי במחצית השנייה השחקנים שלה נפלו מהרגליים, ונמסו כמו שלג בשמש קופחת מול המהלכים של מסי, אמבפה וניימאר".

ליאו מסי, ניימאר, שחקני פריז סן ז'רמן נגד מכבי חיפה. GEOFFROY VAN DER HASSELT, GettyImages
הימור נועז מדי? ניימאר ומסי חוגגים/GettyImages, GEOFFROY VAN DER HASSELT

העיתונאים בצרפת אף שאלו את בכר על שיטת המשחק ההתקפית שלו, ותהו האם הוא מתחרט על כך ששיחק "פתוח מדי" מול הכוכבים של פ.ס.ז', מה שהוביל לתבוסה. "כואב לספוג שביעייה, אבל אני מעדיף להפסיד 7:2 ולשחק ככה מאשר להפסיד 4:0 ולא להראות שום דבר על המגרש", התעקש בכר במסיבת העיתונאים. "אני לא מתחרט בשום פנים ואופן על הצורה שבה שיחקנו. ניסינו לעשות את המקסימום. ההפסד 3:1 בחיפה היה נס כשלעצמו לאור הבדלי הרמות. הפערים בין הקבוצות גדולים מאוד".

בתקשורת הצרפתית חילקו ציונים לחיפה, ורוב השחקנים קיבלו ציונים נמוכים. ב"פוטמרקאטו" קיבלו ג'וש כהן ונטע לביא ציון 3 בלבד, בעוד דילן בטובינסיקה וצ'ארון שרי שהוגדר כ"אכזבת המשחק" קיבלו 3.5. עבדולאי סק ומוחמד אבו פאני קיבלו ציון 5, ופרנזי פיירו זכה ל-5.5 - הציון הגבוה ביותר של שחקן חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הציונים המלאים ב"ל'אקיפ"

באתר "מקסיפוט" היו חריפים יותר. כהן ובטובינסיקה קיבלו ציון 1.5 בלבד, ואת הציוך הנמוך ביותר קיבל שון גולדברג עם 1 בלבד. אותו גולדברג הוכתר על ידי "יורוספורט" צרפת ל"שחקן הגרוע במשחק". "שער עצמי, וכאב ראש", הגדירו שם את המשחק של גולדברג. "הוא יזכור את המשחק הזה לנצח אחרי שהכוכבים של פ.ס.ז' קרעו אותו לחתיכות. שמישהו ייתן לו אספירין, הוא זקוק לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully