וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך יחתום על החוזה. מטרת הצדדים: אליפות ומכירה בקיץ

25.10.2022 / 13:04

השיחות עליהן פורסם כאן מתקדמות היטב והכוכב הצעיר יחתום עד קיץ 2025. מכבי תל אביב תכניס סעיף שחרור, אבל לא תמנע מעבר למועדון ראוי. גלוך רוצה להישאר לפחות עד סוף העונה כדי לעזוב עם תואר

תקציר ה-0:3 של מכבי תל אביב על מכבי נתניה/ספורט1

התקדמות משמעותית בשיחות בין מכבי תל אביב לאוסקר גלוך על חוזה חדש. ההערכה היא שעד סוף השבוע הקרוב, יחתום הקשר בן ה-18 עד קיץ 2025.

כפי שפורסם כאן בשבועות האחרונים, אף שלגלוך יש כרגע חוזה אטרקטיבי שמסתיים בעוד שנה וחודשיים והופך אותו לשחקן חופשי באחד בינואר 2023, החליטו הוא ואביו כי הם לא רוצים לעזוב את מכבי תל אביב בדרך הזו וכי גלוך ייעתר להצעת המועדון להאריך את חוזהו עד סוף עונת 2024/25.

גלוך יחתום על חוזה חדש לגמרי שיקנה לו תנאים אחרים, ההולמים את המעמד אליו הגיע בגיל כה צעיר. הקשר, שבלט גם אמש בניצחון על מכבי נתניה, לא מתכוון לעזוב בחלון ההעברות של ינואר ושני הצדדים ישאפו שהוא יימכר למועדון ראוי בקיץ בסכום ריאלי. לגלוך יהיה סעיף שחרור בחוזה החדש, אבל בין הצדדים יש היום אמון מוחלט ומשפחת גלוך משוכנעת שמיטש גולדהאר לא יעמוד בדרכו של הטאלנט, אם וכאשר תגיע הצעה ממועדון מהשורה הראשונה באירופה ובעיקר כזה שידוע בנטייתו לטפח שחקנים צעירים.

שחקן מכבי תל אביב אוסקר גלוך. אריאל שלום
התקרבות משמעותית. גלוך/אריאל שלום

בעבר הוזכרו אייאקס ובורוסיה דורטמונד ככאלה אשר לוטשות עיניים לעבר גלוך ומבחינת מכבי תל אביב וגלוך זה יעד אופטימלי. מכבי תל אביב תשאיר לעצמה אחוזים במכירה הבאה של גלוך כדי שתוכל להרוויח מהתפתחותו הצפויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully