וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחות חיוביות בין מכבי תל אביב לאוסקר גלוך על חוזה חדש

20.10.2022 / 10:00

הכישרון הצעיר יכול לעזוב כמעט ללא תמורה כבר בעוד שנה וחודשיים, אבל הוא מרוצה מההתפתחות שלו וממעמדו במועדון ונציגיו מנהלים מגעים לחוזה חדש עד תום עונת 2024/25. גורם בקבוצה על הגרלת הגביע מול אום אל פאחם: "צריך לסגור פינה ולדאוג לנקמה ספורטיבית"

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

אוסקר גלוך עשוי להאריך את חוזהו במכבי תל אביב בקרוב ולחתום בקבוצה על חוזה חדש עד סיום עונת 2024/25. כפי שפורסם כאן באחרונה, חוזהו הנוכחי של הקשר הצעיר יסתיים ב-31 בדצמבר 2023 כאשר המשמעות היא שיום למחרת, בתוך עונת המשחקים הבאה, הוא יוכל לעזוב את מכבי תל אביב לקבוצה באירופה כשהסכום אותו תקבל מכבי תל אביב ינוע סביב חצי מיליון יורו בלבד, דמי ההשבחה שמגיעים לה על שגידלה אותו ותרמה להתפתחותו.

למרות שהסיטואציה הזו מאוד נוחה לגלוך, השחקן, אביו ונציגו סוכן השחקנים שחר גרינברג בדעה כי הוא צריך להישאר במכבי תל אביב עד קיץ 2025, אז יהיה בן 21, או לחילופין לצאת לחו"ל אם תגיע הצעה בה הוא יחפוץ ושגם מכבי תל אביב תצא נשכרת מהמכירה.

אביו של השחקן לא רוצה לעזוב את מכבי תל אביב כשהמועדון שגידל אותו זוכה בכמה מאות אלפי יורו בלבד ולכן גם מהצד של גלוך וגם מהצד של מכבי תל אביב ישנו רצון לסכם על חוזה חדש שגם ייתן למכבי תל אביב שקט עד קיץ 2025, גם יאפשר לה ליהנות מהשחקן המיוחד שגדל אצלה וגם למצוא עבורו את הקבוצה המתאימה שתהיה התחנה הנכונה לקריירה שלו. לצד כל זאת, כמובן, ישנו הרצון למצוא קבוצה שתשלם למכבי תל אביב סכום ראוי עבור הכישרון הגדול.

אוסקר גלוך שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
תמימות דעים לגבי הישארותו? גלוך/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב מנהלת בשבועות האחרונים שיחות, שמוגדרות במועדון חיוביות, מול אביו של השחקן וסוכנו עורך הדין גרינברג והצדדים צפויים בקרוב להתחיל לשבת על מספרים וחוזה כדי לנסות ולהגיע להסכם שייטיב עם כולם. "המטרה היא לבנות אמון ושותפות בין הצדדים כדי שכולם יהיו מרוצים", אומרים בסביבת מכבי תל אביב והשחקן עצמו. "אוסקר נהנה במכבי תל אביב וטוב לו מאוד, כך שאין היום את הבהילות לרוץ לחו"ל. יש זמן לכל דבר ובינתיים יש רצון של כולם לסגור על חוזה חדש ממנו כולם ייהנו".

בתוך כך במכבי תל אביב קיבלו אתמול תוך כדי האימון את ההגרלה שתפגיש אותם שוב מול הפועל אום אל פאחם במשחק הראשון של גביע המדינה. במועדון זוכרים היטב את המשחק ההוא בו הודחה הקבוצה של ולדאן איביץ' בצורה סנסציונית על ידי הקבוצה מהלאומית. "מצד אחד צריך לסגור את הפינה הזו ולנקום ספורטיבית. מצד שני כל הרעש סביב המשחק הזה היה יכול להימנע אם היינו מקבלים קבוצה אחרת", אמרו הבוקר במועדון. "אבל יש עוד הרבה זמן עד המשחק וקודם צריך לנצח חיה פצועה כמו מכבי נתניה שהיא תמיד יריבה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully