וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכס מעבר לים: ליוואי גרסיה מפציץ ובית"ר ירושלים תרוויח

האקס עם 5 שערים ב-5 המשחקים האחרונים, גיוון את היכולות וגם בפרמיירליג עוקבים. למועדון מהבירה אחוזים ממכירה עתידית

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

בית"ר ירושלים עסוקה כרגע במאמצים המוצלחים שלה לברוח מתחתית ליגת העל, אבל יכול להיות שלראשי המועדון כדאי לעקוב אחר הנעשה לא רחוק מכאן. האקס ליוואי גרסיה עושה חיל ביוון ושוב עולים דיבורים על מכירה שלו לאחת הליגות הגדולות באירופה - מה שיכניס סכום נאה גם לקופתה של בית"ר.

החלוץ הטרינידדי כבש אמש (שני) את שני השערים ב-0:2 של א.א.ק אתונה על לבדיאקוס והקבוצה שלו מדורגת במקום השני בליגה היוונית. א.א.ק ניצחה 5 משחקים ברציפות וגרסיה כבש במהלכם 5 שערים. הטרינידדי שיחק לאורך מרבית הקריירה בכנף, אבל א.א.ק משחקת בעיקר במערך 4-4-2 יהלום והוא פורח כעת בעמדת החלוץ.

לפני כמה חודשים דיברו ביוון ופורטוגל על כך שבנפיקה עוקבת אחר גרסיה בן ה-24 ושא.א.ק תדרוש 10 מיליון יורו, אבל כעת היא לא היחידה. גם קבוצות מאנגליה ומה-MLS נכנסו לתמונה, כשמעבר לפרמיירליג יהיה כרוך בסכום העברה גדול. הגיוון שלו - האפשרות לשחק גם כחלוץ וגם כשחקן כנף - היא אחת הסיבות להתעניינות הגוברת.

בית"ר מכרה את גרסיה תמורת 2.2 מיליון יורו בקיץ 2020 והשאירה לעצמה כ-20 אחוזים מהמכירה הבאה מכל סכום של מעל 2.5 מיליון יורו. 20 אחוזים נוספים יעשו דרכם לידיהם של השחקן וסוכניו. כלומר רק לשם הדוגמה, אם הטרינידדי יימכר תמורת 10 מיליון יורו, בית"ר תהיה זכאית ל-20 אחוז מתוך 7.5 מיליון, שהם 1.5 מיליון.

שחקן א.א.ק אתונה, ליוואי גרסיה. James Williamson - AMA, GettyImages
כושר פנטסטי. גרסיה/GettyImages, James Williamson - AMA

"אני משוכנע שליוואי צריך לשחק כמספר 9 והשערים שלו מוכיחים זאת", אמר אתמול מאמן א.א.ק, שחקן העבר הגדול מתיאס אלמיידה שלבש את מדי נבחרת ארגנטינה 40 פעמים, כולל בשני מונדיאלים. בתקשורת היוונית כתבו: "ליוואי עשה זאת שוב, הוא לא מפסיק להבקיע. הוא לוהט מתמיד ומטיס את א.א.ק קדימה".

גרסיה הגיע לאירופה בגיל 18 וחתם באלקמאר ההולנדית. ב-2018 סיים את חוזהו והצטרף לעירוני קרית שמונה, בה גילה יכולת גבוהה. בקיץ הבא נמכר לבית"ר ירושלים ואחרי עונה אחת, המשיך לא.א.ק אתונה. את העונה הראשונה ביוון סיים עם 5 שערים ו-6 בישולים בליגה ובעונה שעברה כבש 7 שערים ובישל 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully