וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס הזהיר: "ברגע של חוסר ריכוז מאבדים מומנטום בליגה הזו"

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 7:37

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לשחקניו על המשחק נגד אשדוד והציג בפניהם נתונים סטטיסטיים. צפי לעשרת אלפים צופים נגד הפועל חיפה, המחליפים יקבלו הזדמנות בגביע הטוטו מול נס ציונה

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 2:0/ספורט1

עם החזרה לאימונים, מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס ערך אסיפה קצרה לשחקניו והתמקד במחוייבות והמשמעת של שחקני ההתקפה. המאמן הסביר לשחקנים איך המחוייבות גרמה לאשדוד לשחק בדיוק לפי התבנית משחק בסגירת האמצע והיציאה למעברים. אבוקסיס הקריא את הנתונים מהמשחק, החמיא לכמות הספרינטים של אספריה ושועה, שירדו לעזור מול המגינים ועם חטיפת כדור מיד טסים קדימה, דברים שהכריעו אתה משחק.

מאמן בית"ר ירושלים יוסי אבוקסיס. לירון מולדובן
לא רוצה לאבד את המומנטום. אבוקסיס/לירון מולדובן

יחד עם זאת, המאמן הזהיר את שחקניו: "רק ככה נביא נקודות, ברגע אחד של חוסר ריכוז או מחוייבות מאבדים מומנטום בליגה הזאת". במועדון דיברו גם על הפועל חיפה בשבת ועל חילופי המאמנים אצלה, ואמרו: "כל משחק הוא קשה, עוד יותר מול קבוצה שמחליפה מאמן ותבוא בשיא הדריכות שלה". בבית"ר מקווים כי עשרת אלפים אוהדים יגיעו לטדי.

מחר תארח הקבוצה את נס ציונה במסגרת גביע הטוטו. יוסי אבוקסיס מתכוון לתת מנוחה למרבית ההרכב הראשון ומי שישחקו הם המחליפים וכאלה שלא התלבשו לאחרונה כמו אדוארדו גררו, סתיו נחמני, בר כהן, אור זהבי, חגי גולדנברג ואביאל זרגרי. כבר בפגרת המונדיאל תתחיל בית"ר לעשות סדר בסגל ולקבל החלטות לקראת ינואר, כאשר כבר עתה ברור כי מספר שחקנים ישוחררו ובמקביל יצורפו שחקן או שניים לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully