וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"מנחוס" של הפועל אילת נמשך: טרן פאטוויי ייעדר לתקופה ממושכת

24.10.2022 / 14:19

הקלע פרק את כתפו בניצחון על גליל עליון ויושבת לפחות לחודש וחצי, כשהוא מצטרף לפראת'ר ומשאדו שסבלו מפציעות משמעותיות לפניו. במועדון עושים מאמצים לאתר רכז

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

הפועל אילת רשמה אתמול (ראשון) את ניצחון הליגה הראשון שלה העונה, כשגברה בבית 76:88 על הפועל גליל עליון. הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שפתחה את העונה עם תבוסה להפועל תל אביב בחוץ והפסד נוסף בנס ציונה, קיבלה 24 נקודות ו-10 ריבאונדים מאריק גריפין ו-22 נקודות מג'רד טרל בדרך לניצחון החשוב.

אלא שהניצחון כנראה היה הדבר הפחות משמעותי באילת. במהלך הרבע השני איבדה הקבוצה את הקלע טרן פאטוויי שפרק את כתפו, כשהכתף חזרה למקום בצורה חלקה לאחר מכן. הערכות בקבוצה הן כי האמריקאי ייעדר תקופה של למעלה מחודש וחצי, ובינתיים הפועל אילת תצטרך להסתדר עם שלושה זרים, כשאחד מהם, נייט גריימס, תרם אמש 3 נקודות ב-16 דקות.

שחקני הפועל אילת טרן פאטוויי, עמית גרשון, נייט גריימס. לירון מולדובן
חוסר מזל. פאטוויי (מימין) עם גרשון וגריימס/לירון מולדובן

מדובר בפציעה המשמעותית השלישי בקבוצה מאז פתיחת העונה, ובמועדון כבר יש כאלה שמדברים על "מנחוס". ראשון להיפצע היה קייסי פראת'ר, מיד אחרי שהחלים מפציעה ארוכה ושבר את פיקת הברך, כשהוא לא יחזור לשחק העונה וייתכן שגם לא יוכל להמשיך לשחק כדורסל בכלל. לאחר מכן, סקוט משאדו שהצטרף מאוחר לאילת בשל קמפיין עם נבחרת ברזיל, הגיע רחוק מכושר משחק וכשהוא פצוע, ולא שיחק. כעת, גם פאטוויי, שהגיע במקומו של פראת'ר, נפצע לתקופה ארוכה.

באילת עושים מאמצים לצרף רכז בתקופה הקרובה ובינתיים יצטרכו להסתדר בסגל הקיים במשחק החוץ בירושלים ביום שישי ולאחר מכן במשחק ביתי נגד מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully