וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה באלופה: הפועל חולון הפסידה 79:74 לבני הרצליה

מותחן אדיר בשחזור גמר הפלייאוף הסתיים בניצחון של הסגנית על הקבוצה של גיא גודס שקטע את רצף הניצחונות של הסגולים מפתיחת העונה. קמפ הוביל את קלעי האורחת (19 נק' ו-10 ריב'), ג'ו רגלנד ניסה ללא הועיל לנצח עם 21 משלו

הפועל חולון - בני הרצליה 79:74

התואר הראשון בעונת הכדורסל הישראלי חולק הערב למכבי תל אביב שגברה 84:88 על הפועל תל אביב (ראשון) בחדרה, אך בתואר החשוב ביותר - אלופת המדינה - תמשיך להחזיק בחודשים הקרובים הפועל חולון, שהפסידה הערב למחזיקת הגביע, בני הרצליה, בתוצאה 79:74 ורשמה הפסד ראשון העונה. קודם לכן, הפועל אילת רשמה ניצחון בכורה העונה 76:88 על הפועל גליל עליון, טרן פטוואי פרק את הכתף במהלך המשחק ויצא.

המשחק היה צמוד מאוד לאורכו והיתרון עבר מצד לצד, כשברבע השני הרצליה עלתה ליתרון ראשון שנשמר עד סיום המחצית הראשונה עם ריצת 2:12 בהנהגתו של ג'וליאן גמבל (18 נק'). ההגנה של חולון התקשתה מול הגבוה של מחזיקת הגביע, ולא הסתדרה בריבאונד ההגנה עם הרבה איבודי כדורים.

בחצי השני ג'ו רגלנד התעורר יחד עם מרווין ג'ונס והתחילו להעביר את היתרון לצד של האלופה כשהרכז של הקבוצה של גיא גודס (21 נק') הוביל את קלעי הסגולים ברבע השלישי. ריצת 0:9 של הרצליה בפתיחת הרבע האחרון פתח פער לטובתם, אבל שוב זה היה הרכז של חולון שגנב את ההצגה וניסה להחזיר את הסגולים למשחק. כריס באב ומוריס קמפ (19 נק' ו-10 ריב') שמרו על היתרון עד הסיום והנחילו הפסד בכורה לחולוניה. הרצליה עלתה לחלק העליון של הטבלה במקום הרביעי.


קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד 21 (7 אס'), אריק גרין 20 (6 אס'), מרווין ג'ונס 15 (8 ריב'), שון דוסון וכריס ג'ונסון 5 כ"א, פרדריק בורדיון וניב משגב 3 כ"א, היידן דלטון 2. הראל דדון שותף ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 19 (10 ריב'), ג'וליאן גמבל 18 (6 ריב'), סנדי כהן (9 ריב') וכריס באב 14 כ"א, עודד ברנדוויין 11, דורי סהר 2, יאיר קרביץ 1. אנדי ואן וליט ובירם פאיה שותפו ולא קלעו.

שחקן הפועל חולון ניב משגב. דני מרון
חולון עדיין לא הפסידה בליגה. ניב משגב/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

חולון פתחו עם חמישייה של ג'ו רגלנד, כריס ג'ונסון, פרדריק בורדיון, מרווין ג'ונס ואריק גרין. הרצליה עלו עם כריס באב, יאיר קרביץ, אנדי ואן וליט, מוריס קמפ וג'וליאן גמבל. המשחק התחיל עם קצב גבוה ונקודות ראשונות מהקו של קרביץ. רגלנד המשיך בכושר הנפלא שלו עם שלשה ואסיסט לג'ונס והאלופה עלתה ליתרון ראשון. גרין הוסיף סל מחוץ לקשת, גמבל קלע בקלות מהצבע וג'ונסון מסר לג'ונס בדרך להטבעה קלה. הרבע הראשון הסתיים ביתרון של חולון - 14:18 על הרצליה.

רבע 2:

דורי סהר וגמבל השוו את התוצאה עם פתיחת הרבע השני, לפני שג'ונסון החזיר את היתרון לאלופה. גמבל עלה לדו ספרתי, ג'ונס קלע מחצי מרחק והריבאונד ההגנתי בחולון המשיך להיות לא מספיק טוב. קמפ קלע פעמיים מהצבע ושמר על המשחק צמוד, לפני שסנדי כהן קבע מהפך עם צעד וחצי יפה והעלה את מחזיקת הגביע ליתרון ראשון ברבע. הרצליה עם ריצת 2:12 עלו ליתרון שיא של שמונה נקודות, לפני שלשה של ג'ונס שחתך את ההפרש בחצי. הרצליה ביתרון 31:34 במחצית.

אורן אהרוני מאמן בני הרצליה. דני מרון
רבע שני אדיר של הרצליה. אורן אהרוני/דני מרון

רבע 3:

החצי השני נפתח עם שלשה של רגלנד ואחת מהצד השני של באב. ג'ונס קלע מהקו ורגלנד חדר לצבע כדי להחזיר את היתרון לחולון. קמפ חדר עד הטבעת והפך שוב את התוצאה, לפני נקודות נוספות של רגלנד מהקו והנדנדה המשיכה במשחק הפכפך. סנדי כהן המשיך במשחק נפלא ועלה לדאבל דאבל כשדייק מהעונשין. ג'ונס הסתבך עם בעיית עבירות לקראת סוף הרבע וראה את קמפ קולע בעוד חדירה יפה עד הטבעת. משגב הוסיף סל מחוץ לעונשין, ברנדוויין קלע בקלות מהצבע והקבוצות ירדו לרבע אחרון בשוויון 54:54.

רבע 4:

הרבע הרביעי נפתח עם ריצת 0:9 של מחזיקת הגביע כשחולון ללא קלעה בשלוש דקות הראשונות של הרבע. גרין שבר את הבצורת עם שלשה ועבירה וצמצם את ההפרש לחמש בלבד. ברנדוויין הוסיף שתיים, רגלנד קלע שלשה וגמבל קלע מתחת לטבעת. רגלנד עם סל ועבירה השווה את המותחן בהיכל הטוטו, אבל חולון איבדה כדורים בדקות חשובות והייתה תלויה ברכז שקלע פעמיים והחזיר את היתרון לאלופה. גמבל החטיא פעמיים מהקו, באב נשלח לקו שלוש פעמים ברציפות ודייק בכל הזריקות כדי לחתום את התוצאה. 74:79 לבני הרצליה בסיום.

שחקן הפועל אילת טרן פאטוויי. לירון מולדובן
מכה נוספת לאילת, על אף הניצחון. טרן פאטווי/לירון מולדובן

הפועל אילת - הפועל גליל עליון 76:88

ניצחון בכורה העונה לקבוצה הדרומית לאחר שהיא חזרה לאולם בגין וגברה על החבורה של ברק פלג. הפועל אילת איבדה במהלך המשחק של טרן פטוואי שפרק את הכתף. הרבע הראשון היה צמוד במיוחד והסתיים בשוויון 20:20. ברבע השני שחקניו של אריאל בית הלחמי העלו הילוך ונהנו מהופעה של אריק גריפין (24 נק', 10 ריב') בדרך ליתרון 39:46 במחצית. גליל הצליחו לצמק את ההפרש ברבע השלישי לשלוש נקודות בלבד עם יכולת טובה של ג'יילן הדסון (21 נק', 7 ריב'), אבל גריפין וחבריו חזרו לעצמם ברבע האחרון ועם ריצת 0:11 ברחו לצפונים ורשמו ניצחון 76:88 שהעלה אותם זמנית למקום התשיעי.

קלעו להפועל אילת: אריק גריפין 24 (10 ריב'), ג'ארד טרל 22, עמית גרשון 10 (5 אס'), נתנאל ארצי 9, טראן פטוויי 8, נועם אביבי 7, עידו הראל 5, נייט גריימס 3. אור אשכנזי ויהונתן לוי שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל גליל עליון: ג'יילן הדסון 21 (7 ריב'), הרייס וושינגטון 19 (6 ריב'), דיישון בוקר 10, נמרוד לוי ועבדול-מאליק עבו 7 כ"א, רועי הובר 5, איתי מושקוביץ 4, יהל מלמד 3. רון כהן שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully