וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמבלה חשמל את הקאמפ נואו, צ'אבי: "זו הסיבה שנלחמתי שהוא יישאר"

הצרפתי נתן את משחקו הטוב ביותר בברצלונה עם שער ושלושה בישולים מול בילבאו. המאמן חשף את הסוד הטקטי, וגם: הנתון ההיסטורי של טר סטגן

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

שבוע ויום בלבד חלפו מאז ההפסד הכואב של ברצלונה בקלאסיקו מול ריאל מדריד. לאחר המשחק מול האלופה ציפו לקטלאנים שני משחקי בית קשים מאוד מול קבוצות צמרת, אבל מי שחשב שהאכזבה בקלאסיקו תפגע במוראל של הקבוצה של צ'אבי טעה בגדול. ארבעה ימים אחרי ה-0:3 מול ויאריאל, ברצלונה התפוצצה על בילבאו החזקה עם 0:4 מוחץ בקאמפ נואו כשעל ההצגה מנצח עוסמאן דמבלה. הצרפתי, שלא פתח מול ויאריאל, חזר ל-11 של צ'אבי והגיב עם מופע יחיד שכלל שער ושלושה בישולים ללבנדובסקי, סרג'י רוברטו ופראן טורס שקינח במחצית השנייה. על שמחת הניצחון העיבה פציעה קלה של גאבי, שחטף מכה חזקה בפנים והוחלף בדקה ה-34 כשהוא ממרר בבכי. מי שעוד לא יזכור את המשחק הזה לטובה הוא ראפינייה, שבפעם הראשונה העונה לא שותף על ידי צ'אבי. בצד החיובי יותר, טר סטגן שוער ברצלונה שמר על רשת נקייה במשחק תשיעי מתוך 11 והוא השוער הראשון בהיסטוריה שעושה זאת ב-11 מחזורי הפתיחה בספרד.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי חוגג עם עוסמאן דמבלה. Alex Caparros, GettyImages
ציון 10. דמבלה חוגג עם לבנדובסקי/GettyImages, Alex Caparros

גם ארנסטו ואלוורדה, מאמן בילבאו שערך בכורה בקאמפ נואו נגד בארסה מאז שפוטר ממנה, פרגן לצרפתי ואמר: "דמבלה פשוט מדהים. ברצלונה הפתיעה אותי. הם היו עדיפים בהרבה. אחרי הגול השני הם הרגו אותנו ואנחנו ממש סבלנו". המאמן הודה ש"התוכנית הטקטית של צ'אבי היתה נהדרת. הוא שיחק עם 4 קשרים ופדרי נותר ללא שמירה בצד שמאל. זה פגע בנו".

"היה לדמבלה משחק אדיר", פרגן צ'אבי לכוכב הניצחון, "עוסמאן, פראן ואנסו, כולם רוצים לשחק והתחרות היא מבורכת. רצינו תמיד שדמבלה ישחק ברמה הזו. זו הסיבה שכל כך רציתי שהוא יישאר וזו הסיבה שאני נותן לו כל כך הרבה ביטחון. ידענו שהם יפעילו עלינו הרבה לחץ, זו הסיבה ששיחקנו עם עוד קשר במקום חלוץ. הקבוצה הבינה את שיטת המשחק שלי".

סרג'יו בוסקטס נזכר באכזבות הקודמות כשאמר: "לא עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות מול אינטר בקאמפ נואו. זו אכזבה וזה עכשיו לא בידיים שלנו. הגיע לנו יותר במשחק הזה, אבל עכשיו צריך לחכות לתוצאה של אינטר מול פלזן. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו טוב מאוד. עשינו לצ'אבי כאב ראש חיובי".

"יש לנו פוטנציאל עצום", אמר לבנדובסקי, "זה היה משחק מדהים, אנחנו צריכים להמשיך לשחק ככה. העונה מאוד ארוכה ואנחנו רוצים לשמח את האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully