וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער ושלושה בישולים לדמבלה ב-0:4 המוחץ של ברצלונה על בילבאו

הצרפתי כיכב בערב החזרה של ואלוורדה לקאמפ נואו, גם סרג'י רוברטו, לבנדובסקי וטורס כבשו, אך המגן נפצע. צמד לגריזמן בניצחון אתלטיקו, ויאריאל ניצחה בדקה ה-90+4

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה הספרדית, שהחל בשבת עם ארבעה משחקים ויינעל בשני עם מפגש בודד בין סלטה ויגו לחטאפה, ריכז הערב (ראשון) חמישה משחקים כשבמוקד הניצחון המוחץ 0:4 של ברצלונה על אתלטיק בילבאו. עוד קודם לכן, במשחק מסקרן נוסף, אתלטיקו מדריד עלתה למקום השלישי אחרי 1:2 אצל בטיס. ויאריאל, יריבת הפועל באר שבע ביום חמישי, גברה 1:2 על אלמריה אחרי דרמת ענק ושער בדקה ה-90+4.

שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי חוגג עם עוסמאן דמבלה. Alex Caparros, GettyImages
הצגה אדירה בקאמפ נואו. לבנדובסקי יודע שדמבלה הוא האחראי העיקרי/GettyImages, Alex Caparros

ברצלונה - אתלטיק בילבאו 0:4

הבלאוגרנה הביסו משחק שני ברציפות, הפעם בערב החזרה של ארנסטו ואלוורדה לקאמפ נואו לראשונה מאז עזב, ונותר רק לשאול היכן הייתה היכולת הזו כשבארסה הסתבכה בענק בליגת האלופות עם תיקו ביתי נגד אינטר, ובהמשך נכנעה ללא תנאי לריאל מדריד בקלאסיקו. הפער מהבלאנקוס חזר לשלוש נקודות, ומי שראוי לקרדיט על כך הרבה מעל כולם הוא עוסמאן דמבלה.

שחקן הכנף הצרפתי השאיר מאחורה שורה של משחקים מאכזבים, עם קונצרט שכלל כיבוש של הראשון הראשון של ברצלונה בנגיחה, ובהמשך שלושה בישולים נהדרים לסרג'י רוברטו, רוברט לבנדובסקי ופראן טורס.

לצערו של צ'אבי, שני שחקנים שלו נפצעו במהלך המשחק: גאבי הוחלף בדקה ה-34 אחרי שתוקל בחוזקה ונפגע באזור המפשעה. לפי הערכות ראשוניות, הקשר לא סובל מנזק חמור, אך לא כך המצב במקרה של סרג'י רוברטו. המגן נפצע בכתף השמאלית אחרי שברצלונה השתמשה בכל החילופים שלה, פונה על אלונקה וקבוצתו סיימה את המשחק בעשרה שחקנים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מהלך המשחק

דקה 12: גול, 0:1 לברצלונה! בעיטה נהדרת של דמבלה נהדפה על ידי השוער, אבל הכדור הגיע ללבנדובסקי שהרים לרחבה והצרפתי נעץ את הראשון בנגיחה.

דקה 18: גול, 0:2 לברצלונה! סרג'י רוברטו החליף מסירות עם דמבלה, דהר לשער והפציץ לרשת.

דקה 22: גול, 0:3 לברצלונה! הבליץ נמשך עם פריצה אדירה של דמבלה באגף ומסירת עומק יפהפייה שלו ללבנדובסקי, שבנגיעה הראשונה הסתובב ברחבה, ובשנייה בעט חזק לרשת העליונה.

שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו חוגג. Alex Caparros, GettyImages
גם סרג'י רוברטו השתתף בבליץ, אבל נפצע/GettyImages, Alex Caparros

דקה 67: דמבלה כמעט בישל גם לפראן טורס המחליף, כשהשאיר אותו בעמדה נהדרת בתוך הרחבה, אבל הספרדי בעט לרגליו של השוער סימון.

דקה 73: גול, 0:4 לברצלונה! הפעם זה כן נגמר בבישול השלישי של דמבלה, לטורס שניצל כדור עומק מדויק להפליא כדי להכניע את סימון ולכבוש את הרביעי.

שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן חוגג עם אנחל קוראה. Fran Santiago, GettyImages
מוראטה שוב ימצא את הרשת?/GettyImages, Fran Santiago

ריאל בטיס - אתלטיקו מדריד 2:1

אחרי ניצחונות בחוץ על סביליה ובילבאו, הקולצ'ונרוס גברו גם על הירוקים עם ניצחון חוץ מרשים שלישי ברציפות בליגה. אנטואן גריזמן החל את העונה כג'וקר הקבוע מהספסל של דייגו סימאונה, אך מאז שהשאלתו מברצלונה הפכה להעברה קבועה, הוא קיבל את המקום בהרכב ומאז רק ממשיך בפתיחת העונה המוצלחת שלו.

בדקה ה-54, שש דקות אחרי ששער יתרון של המארחת נפסל על ידי ה-VAR עקב נבדל, עלתה האורחת ליתרון. גריזמן הגביה קרן שלא פגעה באף שחקן, כל הדרך אל הרשת של רוי סילבה. כעבור 17 דקות השלים הצרפתי צמד, כאשר בעיטה שטוחה וחלשה חמקה בין רגליו של השוער.

חברו של גריזמן לזכייה במונדיאל 2018, נביל פקיר, החזיר את מנואל פלגריני למשחק עם בעיטה חופשית מדויקת בדקה ה-84, אך הוא וחבריו לא הצליחו להשלים קאמבק. גריזמן הלוהט סופר כבר חמישה שערי ליגה, אתלטיקו עדיין ללא הפסד חוץ העונה במסגרת המקומית.

שחקן ויאריאל אלכס באנה. GettyImages
כבש והורחק. אלכס באנה/GettyImages

ויאריאל - אלמריה 1:2

הקבוצה של אונאי אמרי אמנם משייטת בקונפרנס ליג, המפעל במסגרתו תארח את הפועל באר שבע ביום חמישי, אבל בכל הקשור לליגה היא מקרטעת וחייבת להתחיל לאגור נקודות. גם הפעם היא התקשתה מאוד מול אלמריה החלשה, אך השיגה ניצחון דרמטי מאוד בעשרה שחקנים. האורחים עלו ליתרון מפתיע מרגלי גונסאלו מלרו בדקה ה-31. אלכס באנה השווה (56) ומיד הורחק בעקבות עבירה טפשית ש"זיכתה" אותו בצהוב שני. אלא שלמרות החיסרון המספרי, ניקולס ג'קסון הכריע בדקה הרביעית והאחרונה של תוספת הזמן. איזו דרמה.

משחקים נוספים

אספניול - אלצ'ה 2:2
לאספניול: חאבי פואדו (24), מרטין בריית'ווייט (67). לאלצ'ה: פרה מייה (11), גונסאלו ורדו (82)

ג'ירונה - אוסאסונה (19:30)

המחזור ה-12 בליגה הספרדית

מאיורקה - אספניול
אלמריה - סלטה ויגו
קאדיס - אתלטיקו מדריד
סביליה - ראיו וייקאנו
ולנסיה - ברצלונה
אוסאסונה - ויאדוליד
ריאל מדריד - ג'ירונה
בילבאו - ויאריאל
ריאל סוסיאדד - ריאל בטיס
אלצ'ה - חטאפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully