וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יקר בהיסטוריה: נחשף החוזה עליו חתם אמבפה בפ.ס.ז'

הצרפתי ירוויח 630 מיליון יורו אם יישאר עד תום החוזה בעוד שנתיים וחצי. השכר השנתי, מענק החתימה ו"חוזה הנאמנות" בפנים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

המאבק בין פריז סן ז'רמן לריאל מדריד על שירותיו של קיליאן אמבפה ליווה את הכדורגל העולמי במשך חודשים ארוכים, ולאחר טוויסט של הרגע האחרון החליט הצרפתי לחתום הקיץ על חוזה לשלוש עונות נוספות בעיר האורות. הערב (ראשון) נחשפו ב"לה פריזיאן" המקומי הסכומים הבלתי נתפסים אותה תשלם אלופת צרפת למי שהיא רוצה שיהפוך ל"פנים של המועדון".

בסך הכל, אם ישלים את חוזהו ולא יתבצר בעמדתו ויתעקש לעזוב, אמבפה ירוויח בשלוש השנים הבאות לא פחות מ-630 מיליון יורו - הסכום הגבוה בתולדות הכדורגל. השנה השלישית בחוזה היא אופציונלית, כאשר ההחלטה האם לממשה תלויה בשחקן. אז כיצד הכסף מתחלק?

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. רויטרס
סכום חסר תקדים. אמבפה/רויטרס

שכרו השנתי של אמבפה הוכפל פי 3, וכעת הוא מרוויח 72 מיליון יורו לעונה. בחוזה לא נכללו בונוסים על זכייה בליגת האלופות או בכדור הזהב, אך במועד הארכת החוזה התווסף מענק חתימה בסך 180 מיליון יורו - סכום שמתפרש על פני שלוש שנים. עם זאת, ב"לה פריזיאן" צוין כי גם אם אמבפה יעזוב לפני תום החוזה, כל 180 מיליון היורו יועברו אליו.

בנוסף אמבפה חתום על "חוזה נאמנות" בסך 70 מיליון יורו, אותם יקבל אם יישאר מעבר לקיץ הנוכחי, כאשר הסכום עולה ב-10 מיליון יורו בקיץ שלעבר מכן. אחרי כל החישובים, בפרסום קבעו כי אחרי המיסים, חוזהו של אמבפה מוערך בלמעלה מרבע מתקציב המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully