וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "פויתרס? ההחלטה הראשונה של הקיץ הייתה להביא אותו"

23.10.2022 / 22:07

מאמן מכבי תל אביב החמיא למצטיין בגמר גביע ווינר, והודה לאחר הזכייה: "הייתי צריך להשתמש ביפתח וג'ייק הרבה יותר"

מכבי תל אביב זכתה הערב (ראשון) בתואר הראשון שלה לעונה זו, עם ניצחון 84:88 על הפועל תל אביב בגמר גביע ווינר. הצהובים אמנם שמטו יתרון של 13 נקודות ונזקקו להארכה על מנת לעשות זאת, אבל עודד קטש יכול לחייך בזכות פתיחה משמחת לקדנציה השנייה שלו כמאמן הצהובים. אלכס פויתרס נבחר למצטיין המשחק בזכות 24 נקודות, 7 ריבאונדים ו-2 חסימות, כשגם לורנזו בראון כיכב ותרם 20 נקודות לצד 9 אסיסטים.

"אנחנו מכירים את אלכס, זו הסיבה שהוא כאן. זאת הייתה ההחלטה הראשונה של הקיץ, אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו ומודעים ליכולות שלו", החמיא קטש לפויתרס, שעד כה סבל מחוסר יציבות מסוים. "זה לא משחק פחות טוב או יותר טוב. הוא משחק לרוב לעמדה שהוא לא רגיל אליה, הוא צריך לגדול לזה".

המאמן המשיך: "יש אופי טוב בקבוצה, ידענו את זה. זה היה הדגש בבניית הקבוצה, נצטרך לעמוד במבחן בתקופות פחות טובות, אבל זה אותו אופי שעזר לנו לחזור בשני משחקים ביורוליג, וזה אופי שאיתו התחלנו את המשחק היום. זה משהו שהולך ונבנה, בסוף זו קבוצה חדשה.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
תואר ראשון. עודד קטש/דני מרון

קטש רמז לשיפוט בעייתי: "אני משתדל פחות לקפוץ למסקנות מהירות אחרי משחק. המשחק הזה היה מעט מוזר. יש פה נתונים חריגים, 30 זריקות עונשין יותר להם, אני לא זוכר נתון כזה קיצוני. היה משחק לא פשוט לשיפוט, אבל עדיין".

בהתייחס ל"ייבוש" של ג'ייק כהן ויפתח זיו אמר: "עוד מסקנה, היא שהרגשתי שהייתי צריך להשתמש ביותר שחקנים, כי בסוף נפלנו מהרגליים ברבע הרביעי החלש שלנו. הייתי צריך להשתמש ביפתח וג'ייק הרבה יותר. מאמן צריך לקחת הרבה מאוד החלטות, הרגשתי בחצי הראשון שפתחנו את המשחק והיינו בשליטה, ההרכב של שני הגבוהים היה לנו טוב, אתה צריך לקבל החלטה אם אתה נשאר עם זה ומנסה להרוג את המשחק, או לחשוב על הסוף. לקחתי פנייה שהתבררה כפחות טובה, אבל זו חוכמה בדיעבד. זה היה משחק שהיה יותר בשליטה שלנו בחצי הראשון, נפלנו מהרגליים בחצי השני. צריך להודות - כשמגיעים לכדור אחרון עם שוויון, צריך קצת מזל כדי לנצח את המשחק עם מהלכים גדולים של שחקנים גדולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully