וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 ו-9 ריבאונדים לזוסמן בניצחון אלבה, פאו ניצחה לפני מכבי תל אביב

הפורוורד הצטיין בניצחון על היידלברג, בלאט קלע 6 ומסר 5 אסיסטים. הירוקים הביסו את יוניקוס. ניצחון דחוק לברצלונה, הפסד בכורה לריאל מדריד בליגה הספרדית

תקציר: באסקוניה - ריאל מדריד 82:88/ספורט1

תמיר בלאט "נרגע" היום (ראשון) אחרי סדרת משחקים אדירה במדי אלבה ברלין, אז הפעם הגיע תורו של יובל זוסמן להצטיין בניצחון 70:78 על היידלברג במסגרת הליגה הגרמנית. אחרי שרשם 15 נקודות בהפסד לאנאדולו אפס ביורוליג, היום הפורוורד הישראלי הוביל את קלעי קבוצתו עם 18 נקודות, להן הוסיף 9 ריבאונדים. זוסמן דייק ב-4/6 לשתיים וב-2/3 מעבר לקשת בכמעט 26 דקות וחצי על הפרקט, בעוד בלאט שפתח בחמישייה סיים עם 6 נקודות ו-5 אסיסטים ב-21:22 דקות.

בספרד, ברצלונה המקרטעת השיגה ניצחון דחוק 65:67 על טנריפה בבית, הודות להופעה נהדרת של הרכז הארגנטינאי ניקולאס לאפרוביטולה, שסיים כקלע היחיד בספרות כפולות עם 25 נקודות.

מאוחר יותר, באסקוניה הנחילה לאלופה ריאל מדריד את הפסד הבכורה שלה בליגה העונה, בתוצאה 82:88. דולטון הומס הפגיז 24 נקודות בקצת יותר מ-21 דקות, והבאסקים "קינחו" לאחר המשחק עם החתמתו של פייריה הנרי, ששב לקדנציה שנייה כדי להחליף את מרקוס הווארד הפצוע. 17 נקודות ו-8 ריבאונדים של גבריאל דק לא הספיקו לבלאנקוס.

שחקן ברצלונה ניקולאס לאפרוביטולה. Fran Santiago, GettyImages
הצטיין בבארסה. לאפרוביטולה/GettyImages, Fran Santiago

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג ביום חמישי, פנאתינייקוס, רשמה את ניצחונה השני ברציפות בליגה היוונית כשהביסה 62:86 את יוניקוס. לפטריס בוחורידיס הוביל את הקלעים עם 14 נקודות, ארתוראס גודאיטיס הוסיף 13 לירוקים מאתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully