וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל ניצחה 3:4 את מונאקו במשחק משוגע, ניס חילצה 1:1 מול נאנט בדקה ה-97

המארחת גברה על המועדון מהנסיכות ועלתה למקום השישי. שריקות בוז לעבר קספר שמייכל בתיקו של הקבוצה של לוסיאן פאברה. לוריין פספסה הזדמנות לחזור למקום השני עם 2:2 מול טרואה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.10/ספורט1

המחזור ה-12 נחתם הערב (ראשון) עם שבעה משחקים כשבמוקד ליל ניצחה 3:4 את מונאקו במשחק רב מהפכים ושערים. לוריין פספסה הזדמנות לחזור למקום השני וסיימה ב-2:2 עם טרואה. ראן ניצחה 1:2 את אנז'ה ועלתה על חשבון מארסיי למקום הרביעי. בהמשך, ניס ונאנט נפרדו בחלוקת נקודות בשחזור גמר הגביע.

שחקן ליל רמי קאבלה. רויטרס
צמד נהדר במשחק מטורף. רמי קאבלה/רויטרס

ליל - מונאקו 3:4

הקרב על המקום השישי בליגה הצרפתית הציג לנו את אחד המשחקים המטורפים שהיו העונה, בסופו ליל גברה על מונאקו במשחק רב שערים ומהפכים. זה התחיל בדקה ה-22 כשאלכסנדרו העלה את המארחת ליתרון, לפני שקאיו הנריקה השווה בדקה ה-34. רמי קאבלה החזיר את היתרון לליל בדקה ה-39 ואקסל דיסאסי הבלם השווה רגע לפני הירידה למחצית. הקצב המהיר נשמר גם בחצי השני - וויסאם בן יידר קבע מהפך (53), שהחזיק תשע דקות בלבד עד עוד שער של קאבלה. בדקה ה-70 ג'ונתן במבה החזיר את היתרון פעם נוספת למארחים ששמרו עליו עד שריקת הסיום ועלו למקום השישי על חשבון הקבוצה מהנסיכות. ניצחון שלישי רצוף לליל, מונאקו עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות איבדה גובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
איגנטיוס גנאגו, שחקן נאנט. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
כבש נגד האקסית, שחזרה בתוספת הזמן. גנאגו חוגג/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

ניס - נאנט 1:1

אמנם ניס הצליחה להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג אחרי ניצחון על מכבי תל אביב, אך במסגרת המקומית היא מאכזבת ומדורגת במקום ה-12 בלבד. הערב היא פגשה לשחזור גמר הגביע את מי שגברה עליה 0:1 במאי האחרון, ורגע לפני השריקה האחרונה היא הצליחה להימנע מתוצאה זהה.

עוד לפני המשחק הקהל המקומי שרק בוז לעבר קספר שמייכל, שהגיע בקול תרועה רמה מלסטר אך בפועל הוזכר כבעל גישה בעייתית וכמועמד לעזוב את צרפת כבר בינואר הקרוב. מי שהכניע אותו בדקה ה-49 היה איגנטיוס גנאגו, שקבע עבור המדורגת 15 בטבלה את שער היתרון.

לצערה של מחזיקת הגביע, היא יצאה מהמשחק עם נקודה בלבד לאחר שהמושאל מארסנל ניקולא פפה איזן עם פנדל מדויק בתוספת הזמן. שתי דקות לאחר מכן שחקן האורחת קאדר במבה הורחק, זאת על אף שכלל לא היה על המגרש.

שחקן טרואה יואן סאלמייה מול שחקן לוריאן דנגו אוטרה. FRANCOIS NASCIMBENI/AFP, GettyImages
תיקו מאכזב ללוריין. יואן סאלמייה ודנגו אוטרה/GettyImages, FRANCOIS NASCIMBENI/AFP

טרואה - לוריין 2:2

אחרי שישה ניצחונות רצופים, האורחים נערצו מול ריימס במחזור שעבר עם תיקו מאופס, כשהפעם הם היו צריכים פעמיים לחזור מפיגור כדי לזכות בנקודה יקרה, אך איבדו את המקום השני ללאנס. המארחת לא ניצחה משחק רביעי ברציפות, אבל התנחמה שלא הפסידה והציגה יכולת טובה מול קבוצת הצמרת. יוליאן לאפורט כבש שער עצמי כדי להעלות את טרואה ליתרון בדקה ה-34, כשסטפן דיארה השווה חמש דקות לתוך המחצית השנייה. רוני לופס החזיר את המארחת ליתרון, אך קוונטין בויאר הציל את קבוצתו מהפסד שני העונה בדקה ה-81 עם שער חשוב וחלוקת נקודות מוצדקת.

תוצאות נוספות:

אנז'ה - ראן 2:1
לאנז'ה: אמין סלמה (53). לראן: אמין גואירי (43), לוברו מאייר (90+2)

קלרמון - ברסט 3:1
לקלרמון: ג'ים אלווינה (89). לברסט: רומיין דל קסטילו (15, בפנדל), פרנק הונורט (54), ז'רמי לה דוארון (68)

ריימס - אוקזר 1:2
לריימס: פולארין באלוגון (28), ג'וניה איטו (87). לאוקזר: אמבאי ניאנג (33)

טולוז - שטרסבורג 2:2
לטולוז: אנתוני רואול (44), ברכט דיגרה (55). לשטרסבורג: לבו מות'יבה (65), קווין גמיירו (73)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully