וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסה בשקר? הפועל תל אביב ביקשה לתקן את פרוטוקול דיון הדרבי

23.10.2022 / 13:57

האדומים פנו להתאחדות בבקשה שיובהר כי המנכ"לית לשעבר לא השתמשה בכינוי "ארגון פשע" כנגד אוהדי הקבוצה. וגם: הייתה או לא הייתה הצעה לקיים דרבים ללא קהל חוץ?

תקציר: הפועל תל אביב - בני ריינה 0:2/ספורט1

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל השית עונשים קשים במיוחד על הפועל ומכבי תל אביב בעקבות אירועי הדרבי ביניהן בשבוע שעבר, אלא שמסתבר שזו לא הסערה היחידה שנוצרה הבוקר (ראשון) בעקבות פרסום פסק הדין.

עם פרסום העונש אותו ספגה הפועל תל אביב צורפו לתקשורת גם הפרוטוקולים מהדיון בבית הדין, מהם ניתן להבין כי מנכ"לית המועדון לשעבר, אודליה פרידמן, אכן השתמשה במונח "ארגון פשע" כנגד אוהדי הקבוצה ועו"ד יובל שדמי שייצג את המועדון אכן הציע כי הדרבים ייערכו ללא קהל הקבוצה האורחת, זאת על אף הכחשת המועדון בהודעה רשמית לפני מספר ימים.

אוהדי הפועל תל אביב מדליקים אבוקות. קובי אליהו
"הכוונה הייתה למשליכי האבוקות בכל הקבוצות"/קובי אליהו

כעת, במקביל להודעת המועדון על הכוונה לערער על העונש הקשה שכולל שלושה משחקים ללא קהל ומשחק רדיוס בפועל, לאור פרסום הפרוטוקול והעליהום על האדומים בשל ההכחשה הגורפת בשבוע שעבר, החליטו בהפועל תל אביב לפנות להתאחדות לכדורגל בבקשה לתקן את פרוטוקול הדיון מאירועי הדרבי.

בפרוטוקול ההתאחדות צוטטה פרידמן אומרת כי "זה באמת נראה כמו ארגון פשע. הם לוקחים
בן אדם שממש מסתירים אותו. אנחנו כמועדון חד משמעית עם אנשי אבטח ומשטרה לא יכולים, הם מתנהלים כמו ארגוני פשע". בבקשה לשינוי מבהירים ראשי הפועל תל אביב כי כוונת המנכ"לית לשעבר נוגעת לאותם משליכי האבוקות, החזיזים ורימוני העשן מכל הקבוצות בישראל ושהיא "בשום שלב לא ייחסה באופן ספציפי את צמד המילים 'ארגון פשע' לאוהדי הפועל תל אביב".

בהפועל תל אביב גם ביקשו להבהיר כי היוע המשפטי, עו"ד שדמי, שמצוטט אומר "אני מציע שבמשחקי הדרבי הבאים לא יגיעו קהל הקבוצות האורחות", אמר בראש ובראשונה כי אין מדובר בהמלצה ו/או בהצעה וכי אין הוא משיב כיועץ משפטי, משפטן או נציג מטעם המועדון ומבקש כי דבריו לא ייכללו בפרוטוקול כרעיון אפשרי למשחקי הדרבי הבאים. "בשום שלב ובשום צורה או אופן לא המליץ ולא העלה הצעה כזאת והוא סייג באופן ברור כי דבריו תוך בקשה שהאמור לא יהווה חלק מפרוטוקול הדיון", נכתב בבקשת הפועל תל אביב לתיקון הפרוטוקול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully