וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה התבקש לתאר את הולאנד: "האנגלית שלי לא מספיק טובה"

מאמן מנצ'סטר סיטי מודה שכבר אין מילים לתאר את הסקורר, שממשיך לספק מספרים חריגים בדרך לעונת שיא היסטורית

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברייטון 1:3, ארלינג הולאנד כבש צמד/ספורט1

פפ גווארדיולה טוען שהאנגלית שלו לא מספיק טובה בשביל לתאר במדויק את מה שעושה העונה ארלינג הולאנד, ולתת עליו עוד סופרלטיבים. אתמול (שבת) הנורבגי כבש צמד בניצחון של מנצ'סטר סיטי 1:3 על ברייטון, והעלה את מאזנו העונה ל-22 שערים ב-15 שערים בלבד. סביר להניח שגם אילו הולאנד היה מסיים את כל העונה הראשונה שלו באנגליה עם 22 שערים זו לא הייתה נחשבת אכזבה, אבל אנחנו עדיין רק בחודש אוקטובר, ולסקורר החדש של האלופה יש כבר 17 שערי ליגה - ב-11 הופעות בלבד.

כתבתו של שרון דוידוביץ' על הפריחה של ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי

כתבתו של שרון דוידוביץ' על הפריחה של ארלינג הולאנד במנצ'סטר סיטי/ספורט1

הולאנד כבר הגיע לחצי מהשיא של שערי פרמיירליג לעונה (34), כשנותרו לו עוד 27 משחקים. סך הכל העונה יש לו 8 הופעות באצטדיון האיתיחאד במנצ'סטר, ומאזנו בהן הוא 14 שערים ו-3 בישולים. לשם המחשה, בעונה שעברה דה בראונה היה הכובש המצטיין של סיטי עם 15 שערים, כלומר שכבר אחרי 11 משחקי ליגה הוא כבש יותר מכל שחקן אחר של סיטי בכל העונה שעברה.

"אני קטלאני, כך שהאנגלית שלי לא גדולה מספיק", אמר גווארדיולה, כאשר התבקש לתאר את מחשבותיו על החלוץ, "המספרים שלו מדהימים, ואין שום ספקות על האיכויות שלו. בנוסף הוא גם מאוד אמביציוזי, ועזר לנו לנצח במשחק. זה היה אחד המשחקים הכי קשים שיכלו להיות לנו, מסוג המשחקים שאנחנו לא רגילים אליהם כי אין לנו שחקנים פנויים.

"אנחנו כל כך מאושרים משלוש הנקודות, כי זה היה משחק טריקי, מאוד טריקי. אני יודע כמה קשה הוא היה, ובסוף עשינו את זה".

הולאנד (שכבש משחק בית שביעי רצוף) כבש צמד מהיר, ברייטון צימקה והלחיצה את פפ, אבל אז קווין דה בראונה הרגיע עם השלישי בבעיטה מצוינת מחוץ לרחבה. "והוא לא בשיאו", אמר פפ על דה בראונה הבלגי, "הוא לא משחק הכי טוב שהוא יכול, והוא יודע את זה, אני לא חייב להגיד לו את זה. זה עדיין לא מושלם, דיברנו על זה, אבל השער שלו היה ספקטקולרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully