וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול הפסידה לנוטינגהאם, צמד להולאנד ב-1:3 של מנ' סיטי על ברייטון

אווני החזיר את האקסית למסלול ההפסדים עם 0:1 קטן. האלופה נצמדה לארסנל המוליכה אחרי 1:3 על השחפים, הולאנד עם צמד ודה בראונה כבשו לתכולים, טרוסאר צימק

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברייטון 1:3, ארלינג הולאנד כבש צמד/ספורט1

המחזור ה-13 בפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם משחק נהדר בסיטי גראונד בנוטינגהאם, שם פורסט המקומית גילתה סימני חיים מחודשים בעזרת ניצחון 0:1 על ליברפול. מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:3 את ברייטון עם עוד הופעה של ארלינג הולאנד שכבש צמד והתקרבה לארסנל בפסגה, כשבמקביל אברטון ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס. במשחק נוסף, צ'לסי מול מנצ'סטר יונייטד.

ארלינג הולאנד כאמור ממשיך את פתיחת העונה המרשימה שלו, כשכבש היום משחק בית שביעי (!) ברציפות. רק לשם המחשה, בעונה שעברה הארי קיין השלים עונה יפה עם 17 שערים ב-37 הופעות, וכעת הנורבגי כבר עומד על 17 שערי ליגה ב-11 הופעות (22 בכל המסגרות).

צפו בתקציר: ליברפול הפסידה 1:0 לנוטינגהאם

תקציר: נוטינגהאם פורסט - ליברפול 0:1/ספורט1
שחקני נוטינגהאם פורסט חוגגים עם טאיוו אווני. רויטרס
אווני חוגג נגד האקסית/רויטרס

נוטינגהאם פורסט - ליברפול 0:1

ב-2015 ליברפול שילמה לאקדמיית אימפריאל בניגריה כמיליון דולר ורכשה את החלוץ טאיוו אווני. הניגרי בן ה-18 אמר אז ש"הגעתי למועדון הכי גדול בעולם, זו פריבילגיה להיות פה". שבע שנים חלפו, אווני מעולם לא לבש את מדי ליברפול במשחק רשמי והיום הוא הכניע אותה והחזיר אותה למסלול ההפסדים.

אווני שבילה בהשאלות בהולנד, בלגיה, וגרמניה, נרכש בקיץ על ידי פורסט אחרי עונה מצוינת באוניון ברלין. במשחק הבית הראשון העונה הוא כבש וקבע 0:1 על ווסטהאם ומאז פורסט לא ניצחה. היום הוא עשה זאת שוב והקבוצה שלו רשמה ניצחון שני בלבד העונה. שוב בבית, שוב 0:1.

ליברפול לא הצליחה להתגבר על הפציעות (היום דרווין נונייס וטיאגו הצטרפו לדיוגו ז'וטה, לואיס דיאס והפצועים האחרים). הקבוצה של יורגן קלופ שלטה בכדור ובקצב, אבל לא הייתה יותר מסוכנת מפורסט ונעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.


דקה 55: גול! אווני עט על כדור שחזר מהקורה, הקדים את כל שחקני ההגנה של ליברפול וכבש מקרוב. 0:1 לנוטינגהאם פורסט.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. רויטרס
חזר לכבוש ולנצח. ארלינג הולאנד/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - ברייטון 1:3

האלופה התקשתה מעט מול הקבוצה של רוברטו דה זרבי, אבל ניצחה 1:3 והקטינה את הפער מארסנל המוליכה לכדי נקודה, לפני משחקם של התותחנים מול סאות'המפטון בהמשך המחזור. פפ גווארדיולה נהנה פעם נוספת מתצוגת ענק של השחקן הטוב ביותר בליגה, ויש שיאמרו בעולם, ארלינג הולאנד שכבש מבישול של אדרסון בדקה ה-22 והכפיל בדקה ה-43 מהנקודה הלבנה. השערים העלו את החלוץ הנורבגי למאזן של 17 שערים העונה ב-11 משחקי ליגה, ו-22 בכל המסגרות. השער השני במשחק היה גם ה-600 של התכולים תחת המאמן הספרדי. לאנדרו טרוסאר צימק בדקה ה-52 לזכות השחפים, וראה את קווין דה בראונה שהפציץ בדקה ה-75 את השלישי של התכולים. מנצ'סטר סיטי חזרה לנצח ונצמדה לארסנל עם מאזן ביתי מושלם מפתיחת העונה.

מהלך המשחק

דקה 22: גול! אדרסון שלח כדור ארוך לכיוון רחבת ברייטון, ארלינג הולאנד התגנב בין שחקני ההגנה, עקף את סאנצ'ס והבקיע מול רשת חשופה. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 43: גול! לואיס דאנק הכשיל את ברנרדו סילבה ברחבה, מערכת ה-VAR התערבה וסיטי קיבלה פנדל. ארלינג הולאנד ניגש לבעוט ולא התבלבל מהנקודה הלבנה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 52: גול! איבוד כדור של מנואל אקנג'י בחצי של סיטי, לאנדרו טרוסאר דהר קדימה, קיבל את הכדור בחזרה מסולי מארץ' ובעט מחוץ לרחבה לפינה הקרובה של אדרסון כדי לצמק את התוצאה ולהחזיר את ברייטון למשחק. 1:2 סיטי.

דקה 75: גול! ברנרדו סילבה מצא בצד ימין את קווין דה בראונה שהתקרב לכיוון הרחבה של ברייטון ובעט בעוצמה פנימה את השלישי של מנצ'סטר סיטי. 1:3 לתכולים.

צפו: שני השערים הראשונים של ארלינג הולאנד נגד ברייטון

שני השערים הראשונים של ארלינד הולאנד נגד ברייטון/ספורט1
שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
הצטרף לחגיגה של הולאנד. קווין דה בראונה/רויטרס

תוצאה נוספת:

אברטון - קריסטל פאלאס 0:3
לאברטון: דומיניק קלברט-לואין (11), אנתוני גורדון (65), דווייט מקניל (84)

צפו בתקציר ה-0:3 של אברטון

תקציר: אברטון - קריסטל פאלאס 0:3/ספורט1
שחקן אברטון דומיניק קלברט לואין. רויטרס
אברטון עקפה את פאלאס. דומיניק קלברט לואין/רויטרס

משחקי יום ראשון במחזור ה-13 בפרמיירליג:

לידס - פולהאם (16:00, ספורט1)
סאות'המפטון - ארסנל (16:00, ספורט2)
וולבס - לסטר (16:00, ספורט4)
אסטון וילה - ברנטפורד (16:00, ספורט3)
טוטנהאם - ניוקאסל (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully