וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלוורדה ובנזמה יחמיצו את לייפציג, קורטואה החמיא לאורוגוואי

זוכה כדור הזהב ימשיך להיעדר, האורוגוואי של ריאל מדריד יקבל מנוחה על אף שפגיעתו אינה חמורה. השוער על הקשר שכבש ב-1:3 על סביליה: "לא יודע איך אפשר לעצור אותו"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10/ספורט1

ריאל מדריד רשמה אתמול (שבת) ניצחון 1:3 על סביליה ונותרה הבלתי מנוצחת היחידה בליגה הספרדית, עם עשרה ניצחונות ותוצאת תיקו בודדת.

לפני תחילת המשחק, נערך טקס בהשתתפותם של לוקה מודריץ' וזינדין זידאן, זוכי כדור הזהב בעבר ושחקני ריאל מדריד, בו הם כיבדו את קארים בנזמה הפצוע שעלה לדשא לקול תשואות הקהל בסנטיאגו ברנבאו והציג בפני יושבי האצטדיון את כדור הזהב בו זכה בשבוע שעבר.

שני כוכבי המשחק המרכזיים פעם נוספת העונה, היו ויניסיוס ג'וניור ופדריקו ואלוורדה. הקשר האורוגוואי כבש את שערו השישי העונה בליגה הספרדית והפך בכך למלך שערי ריאל מדריד במסגרת המקומית. בנוסף, ואלוורדה הפך לשחקן עם הכי הרבה שערים מחמשת הליגות הבכירות מחוץ לרחבה עם ארבעה כאלה.

טיבו קורטואה, שהוצג יחד עם בנזמה עם פרס 'יאשין' של שוער השנה בעולם, שיבח את חברו לקבוצה: "איך עוצרים את הבעיטות של ואלוורדה? אני באמת לא יודע, אתם לא שואלים את האדם הנכון. אני גם סובל ממנו בבעיטות באימונים. הרבה מהסגל והצוות המקצועי אומרים לפדריקו לבעוט יותר במהלך משחקים, כי הוא מייצר עוצמה אדירה בכל בעיטה שקשה מאוד לעצור אותן".

זוכי כדור הזהב בעבר, לוקה מודריץ' וזינדין זידאן, בטקס שנערך לקרים בנזמה

גם קרלו אנצ'לוטי, מאמן שני השחקנים, התמוגג מעוד הופעה נהדרת שלהם ופירגן לשחקן הברזילאי: "הרמה של ויניסיוס היא מהגבוהות ביותר, עכשיו הוא רק צריך להמשיך ככה. אני חושב שזה שהוא בישל היום פעמיים זה אפילו גדול יותר מאם היה מבקיע גול אחד. הוא צריך להיות מרוצה מאוד".

המאמן האיטלקי הסיר את החשש מפציעה של ואלוורדה בסיום: "החשש היה שנפגע, אבל זה לא היה נראה כמו משהו רציני. הוא יהיה בסדר. הוא בכושר מדהים ונראה נפלא".

עם זאת, ואלוורדה יקבל מנוחה ולא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק החוץ מחרתיים נגד ר.ב. לייפציג בליגת האלופות, בעוד גם בנזמה ימשיך להיעדר. מי שדווקא כן קיבלו זימנו למשחק בגרמניה הם שלושה שחקנים מקבוצת המילואים - סרחיו אריבאס, אלברו וקרלוס דוטור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ריאל מדריד תתארח ביום שלישי (25.10) אצל לייפציג במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully